Monika Kociołek i Karol Pieszko przepraszają za aferę restauracyjną

Influencerzy zapomnieli, że kelnerka to też człowiek. Teraz przepraszają

Źródło zdjęć: © Instagram, Karol Pieszko, Monika Kociołek
Anna RusakAnna Rusak,26.06.2023 12:15

Monika Kociołek i Karol Pieszko postanowili przeprosić za aferę restauracyjną. Influencer przyznał, że potraktował kelnerkę nie jak człowieka, a jak pracownika.

23 czerwca na kanale influencerki Moniki Kociołek pojawił się film, w którym odwiedza różne restauracje. Była członkini Teamu X wzbudziła kontrowersje, gdy z Pedro i Karolem Pieszko jadła śniadanie w jednej z warszawskich knajp. Wszystko dlatego, że influencerzy w trakcie wizyty poniewierali kelnerką.

Po ogromnej krytyce, która na nich spadła, postanowili odnieść się w sieci do zarzutów internautów. Pieszko przeprosił za swoje zachowanie i przyznał, że nie potraktował kelnerki jak człowieka, tylko jak pracownika.

Influencerzy przepraszają za aferę restauracyjną

Gdy Monika Kociołek wrzuciła nagranie, na którym Karol Pieszko bez jakiegokolwiek szacunku traktuje kelnerkę, internet zalała fala krytycznych komentarzy. Teraz influencerzy postanowili się zreflektować.

Pieszko na stories przyznaje, że zdaje sobie sprawę z tego, że w rozmowie z kelnerką był mało empatyczny i rozumie, że niepotrzebnie utrudniał jej życie. Przyznał też, że żałuje, że potraktował ją jako pracownika, a nie człowieka, który ma emocje.

- Byłem dzisiaj w tej restauracji z takim zamiarem, żeby po prostu porozmawiać z kelnerką i zapytać, jak się czuje, a przede wszystkim po prostu przeprosić za moje zachowanie. Niestety nie spotkałem się z nią, nie było jej dzisiaj w pracy, ale nie zostawię tak tego. Chce z nią porozmawiać, przeprosić ją na żywo - mówi w nagraniu Pieszko.

- Żałuje, że potraktowałem ją jako pracownika, a nie jako po prostu ludzką osobę, człowieka z emocjami. Gdzie ja powinienem mieć na uwadze, mówiąc takie rzeczy, że to może nawet człowieka załamać - tłumaczy influencer.

trwa ładowanie posta...

Monika Kociołek przeprasza za aferę restauracyjną

Monika Kociołek również po czasie postanowiła się trochę zreflektować. Na Instagramie przyznała, że bardzo się przejmowała całą sytuacją. Przeprosiła też za to, że tak emocjonalnie odniosła się do tego, co zdarzyło się w restauracji. Przypomnijmy, że Kociołek nie była zachwycona, że tak obrywa jej się od użytkowników, bo przecież ona sama nie zrobiła niczego złego.

- Jest mi głupio i tak naprawdę dobrze, że ta sytuacja się wydarzyła, bo wiem, gdzie popełniłam błąd. Wiem, jak zachować się w przyszłości. [...] Nie uważam się absolutnie za nie wiadomo kogo, za żadną gwiazdeczkę, szanuję zawsze każdego i każdego pracę - mówi w nagraniu Kociołek.

trwa ładowanie posta...

W tym momencie myślę, że warto byłoby przywołać analizę, którą opublikował na Twitterze Wojtek Kardyś. Postanowił zrobić Monice Kociołek audyt social mediowy i sprawdzić, jak wyglądają jej zasięgi oraz followersi na Instagramie. Co się okazało?

Takie afery jak ta, do której doszło ostatnio w restauracji, tylko pomagają Kociołek. Influencerka notuje przyrosty followersów, ponieważ ludzie nie chcą przegapić kolejnej dramy. Kardyś pisze, że Kociołek jest teraz w tzw. prime time na social mediach.

"W tym momencie, Monika jest w tzw: prime time na social mediach, jest wszędzie, marki/brandy, którym zależy bardziej na zasięgu niż wizerunku chętnie skorzystają z jej usług. Podejrzewam, że teraz generuje kosmiczne zasięgi i sprzedaż (nie mówiąc już o dochodach). Smutna konstatacja z tego wywodu jest taka, że naukowcy, eksperci czy ludzie warci zaobserwowani, nie będą tak popularni jak Monika bo… nie ma z nich beki" - pisze Kardyś.

Sama Monika jest chyba tego świadoma. Gdy publikowała nagranie, na którym myli się w zadaniu matematycznym dla dzieci z podstawówki, wiedziała, że wywoła kontrowersje. Trudno więc już teraz stwierdzić, czy takie treści jak ta z restauracji pojawiają się na filmach Kociołek przypadkiem, czy może są celowym zabiegiem, mającym zwiększyć jej zasięgi.

trwa ładowanie posta...
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 2
  • emoji kupka - liczba głosów: 4