Influencer jest "bezdomny w Warszawie". Wyzwanie czy kpina z osób w kryzysie?
Kacper Górecki, który próbował swoich sił w programie Friza "Twoje pięć minut 2", wpadł na nowy pomysł rozkręcenia kariery. Początkujący influencer przyjechał do stolicy, aby stworzyć cykl "Bezdomny w Warszawie".
Influencerzy wpadają na coraz ciekawsze pomysły, aby zdobyć popularność. Wyzwania kosztujące setki tysięcy złotych, ogromne wybuchy, rozdania, konkursy, łzawe wyznania. Im więcej kliknięć wygeneruje dany materiał, tym lepiej. Część twórców wykorzystuje swoją sławę, aby pomóc osobom w potrzebie. Inni skupiają się wyłącznie na swojej karierze. Wszystkich jednak łączy jedno: chęć tworzenia coraz lepszych materiałów, które dotrą do coraz większej publiczności.
Podobne
- Łatwogang przesadził? Influencer uczcił sukces "Californii"
- Crawly jest żołnierzem wojny hybrydowej? Influencer został pozwany
- Crawly wrócił do Polski. Tiktoker zapowiada kolejną akcję
- Wojtek Gola pokazał siłę? Influencer spotkał się z gwiazdą TikToka
- Jelly Frucik stworzył miotacz ognia. Influencer stanowi zagrożenie dla innych?
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
DARIUSS ROSE: BYCIE INFLUENCEREM NIE JEST ŁATWE
Influencer był bezdomny w Warszawie
Kacper Górecki to fotograf, któremu zamarzyła się sława. Chłopak próbował swoich sił w programie Friza "Twoje pięć minut 2", jednak nie udało mu się zabłysnąć w serii i dostać się do Genzie. Początkujący internetowy celebryta nie poddał się jednak, zamiast tego postanowił stworzyć oryginalny cykl. Kacper Górecki spakował się do niewielkiego plecaka i pojechał z Krakowa do Warszawy, aby nagrać serię tiktoków pod nazwą "Bezdomny w Warszawie". Celem akcji było poznanie nowych osób, które poratują go kątem do spania.
Influencer przez pięć dni spacerował po Warszawie, zwiedzając i zawierając nowe znajomości. Warto dodać, że Kacper Górecki ma pieniądze, daleko mu więc do smutnej rzeczywistości warszawskich osób w kryzysie bezdomności, które nie mogą liczyć na przychylność obcych.
Cykl influencera okazał się ogromnym sukcesem
Pomysł na testowanie dobroci przypadkowych osób przypadł do gustu widzom, którzy za filmy odwdzięczyli się licznymi odtworzeniami. W chwili pisania tego artykułu sześć tiktoków uzyskało w sumie 310 893 wyświetleń. Najpopularniejszy filmik został odtworzony ponad 264,8 tys. razy. To sporo, biorąc pod uwagę, że kanał Kacpra obserwuje jedynie 1387 osób. Wiele wskazuje jednak na to, że to dopiero początek jego kariery influencera.
Popularne
- Lody Wojanek już wkrótce w Żabce? Podobno już są w niektórych sklepach
- Ola Jasianek zwolniona z pracy. Ekspertka ocenia sprawę
- Nowe seriale 2025. Co obejrzeć jesienią? [LISTA PREMIER]
- "Czy są tu jakieś sexy c*pki". Ile kosztuje merch Fagaty?
- "Pij Wojanka" to prawdziwy hit. Internauci grzmią: "promowanie picia alkoholu"
- Zestaw Happy Meal z BTS wkrótce w McDonald's. Tak, będzie dostępny w Polsce
- Przmek Pro i Kartonii są zaręczeni. Nie wszystko poszło z planem
- Automat z Labubu w warszawskiej galerii. Czy dojdzie do bitwy o viralowe zabawki?
- Nowy najlepszy festiwal w Polsce? TOP momenty BitterSweet Festival