Influencer jest "bezdomny w Warszawie". Wyzwanie czy kpina z osób w kryzysie?
Kacper Górecki, który próbował swoich sił w programie Friza "Twoje pięć minut 2", wpadł na nowy pomysł rozkręcenia kariery. Początkujący influencer przyjechał do stolicy, aby stworzyć cykl "Bezdomny w Warszawie".
Influencerzy wpadają na coraz ciekawsze pomysły, aby zdobyć popularność. Wyzwania kosztujące setki tysięcy złotych, ogromne wybuchy, rozdania, konkursy, łzawe wyznania. Im więcej kliknięć wygeneruje dany materiał, tym lepiej. Część twórców wykorzystuje swoją sławę, aby pomóc osobom w potrzebie. Inni skupiają się wyłącznie na swojej karierze. Wszystkich jednak łączy jedno: chęć tworzenia coraz lepszych materiałów, które dotrą do coraz większej publiczności.
Podobne
- Łatwogang przesadził? Influencer uczcił sukces "Californii"
- Jelly Frucik stworzył miotacz ognia. Influencer stanowi zagrożenie dla innych?
- Pranksterzy łamią prawo? Znany prawnik jest oburzony
- Zamężne kobiety podrywają tiktokera z Żabki. "Człowiek by się zakochał"
- Crawly nie daje za wygraną. Gnom przeistoczył się w kota?
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
DARIUSS ROSE: BYCIE INFLUENCEREM NIE JEST ŁATWE
Influencer był bezdomny w Warszawie
Kacper Górecki to fotograf, któremu zamarzyła się sława. Chłopak próbował swoich sił w programie Friza "Twoje pięć minut 2", jednak nie udało mu się zabłysnąć w serii i dostać się do Genzie. Początkujący internetowy celebryta nie poddał się jednak, zamiast tego postanowił stworzyć oryginalny cykl. Kacper Górecki spakował się do niewielkiego plecaka i pojechał z Krakowa do Warszawy, aby nagrać serię tiktoków pod nazwą "Bezdomny w Warszawie". Celem akcji było poznanie nowych osób, które poratują go kątem do spania.
Influencer przez pięć dni spacerował po Warszawie, zwiedzając i zawierając nowe znajomości. Warto dodać, że Kacper Górecki ma pieniądze, daleko mu więc do smutnej rzeczywistości warszawskich osób w kryzysie bezdomności, które nie mogą liczyć na przychylność obcych.
Cykl influencera okazał się ogromnym sukcesem
Pomysł na testowanie dobroci przypadkowych osób przypadł do gustu widzom, którzy za filmy odwdzięczyli się licznymi odtworzeniami. W chwili pisania tego artykułu sześć tiktoków uzyskało w sumie 310 893 wyświetleń. Najpopularniejszy filmik został odtworzony ponad 264,8 tys. razy. To sporo, biorąc pod uwagę, że kanał Kacpra obserwuje jedynie 1387 osób. Wiele wskazuje jednak na to, że to dopiero początek jego kariery influencera.
Popularne
- Rozwój PSZOK-ów dzięki funduszom unijnym
- Poznaj Polskę na dwóch kołach
- Liam Payne wiecznie żywy. Znów usłyszymy jego głos
- Marcin Dubiel próbuje wrócić do internetu. Kolejny epic fail
- Kamil z Ameryki w akcji. Koszulki #freebudda wspierają Strefę 77
- Wojtek Gola na streamie u Jelly Frucika. Było piekielnie gorąco
- Młodzi na rynku pracy w Unii Europejskiej
- Rok po wybuchu Pandora Gate. Co dalej z ekstradycją Stuu?
- Fundusze unijne a problemy szkół