Influencer jest "bezdomny w Warszawie". Wyzwanie czy kpina z osób w kryzysie?
Kacper Górecki, który próbował swoich sił w programie Friza "Twoje pięć minut 2", wpadł na nowy pomysł rozkręcenia kariery. Początkujący influencer przyjechał do stolicy, aby stworzyć cykl "Bezdomny w Warszawie".
Influencerzy wpadają na coraz ciekawsze pomysły, aby zdobyć popularność. Wyzwania kosztujące setki tysięcy złotych, ogromne wybuchy, rozdania, konkursy, łzawe wyznania. Im więcej kliknięć wygeneruje dany materiał, tym lepiej. Część twórców wykorzystuje swoją sławę, aby pomóc osobom w potrzebie. Inni skupiają się wyłącznie na swojej karierze. Wszystkich jednak łączy jedno: chęć tworzenia coraz lepszych materiałów, które dotrą do coraz większej publiczności.
Podobne
- Łatwogang przesadził? Influencer uczcił sukces "Californii"
- Crawly jest żołnierzem wojny hybrydowej? Influencer został pozwany
- Crawly wrócił do Polski. Tiktoker zapowiada kolejną akcję
- Wojtek Gola pokazał siłę? Influencer spotkał się z gwiazdą TikToka
- Jelly Frucik stworzył miotacz ognia. Influencer stanowi zagrożenie dla innych?
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
DARIUSS ROSE: BYCIE INFLUENCEREM NIE JEST ŁATWE
Influencer był bezdomny w Warszawie
Kacper Górecki to fotograf, któremu zamarzyła się sława. Chłopak próbował swoich sił w programie Friza "Twoje pięć minut 2", jednak nie udało mu się zabłysnąć w serii i dostać się do Genzie. Początkujący internetowy celebryta nie poddał się jednak, zamiast tego postanowił stworzyć oryginalny cykl. Kacper Górecki spakował się do niewielkiego plecaka i pojechał z Krakowa do Warszawy, aby nagrać serię tiktoków pod nazwą "Bezdomny w Warszawie". Celem akcji było poznanie nowych osób, które poratują go kątem do spania.
Influencer przez pięć dni spacerował po Warszawie, zwiedzając i zawierając nowe znajomości. Warto dodać, że Kacper Górecki ma pieniądze, daleko mu więc do smutnej rzeczywistości warszawskich osób w kryzysie bezdomności, które nie mogą liczyć na przychylność obcych.
Cykl influencera okazał się ogromnym sukcesem
Pomysł na testowanie dobroci przypadkowych osób przypadł do gustu widzom, którzy za filmy odwdzięczyli się licznymi odtworzeniami. W chwili pisania tego artykułu sześć tiktoków uzyskało w sumie 310 893 wyświetleń. Najpopularniejszy filmik został odtworzony ponad 264,8 tys. razy. To sporo, biorąc pod uwagę, że kanał Kacpra obserwuje jedynie 1387 osób. Wiele wskazuje jednak na to, że to dopiero początek jego kariery influencera.
Popularne
- Amsterdam zaprasza na rave na autostradzie. 9 godzin mocnego techno
- Łzy i drżący głos. PashaBiceps stracił czworonożnego przyjaciela
- Podejrzany o zabójstwo tiktokerki wrócił na miejsce zbrodni. Zostawił przerażający list
- Maskotki Minecraft do kupienia w Biedronce. Ile kosztują?
- Lalka Anabelle wyruszyła w upiorne tour. Warrenowie ostrzegali, żeby jej nie ruszać
- "Kocham cię". Justin Bieber w ogniu krytyki po słowach do 17-latki
- Mata przewiózł Marylę Rodowicz Mustangiem. Teledysk to totalny viral
- ChatGPT zamiast lekarza? Ekspert o nowym trendzie wśród Polaków [WYWIAD]
- "Bambiszonki" dropnęły do sklepów. Ile kosztują chrupki bambi?