Chcesz pomóc osobom w kryzysie bezdomności? Obejrzyj... kominek na YouTube
Organizacja charytatywna dla bezdomnych Shelter zbiera fundusze dla osób w kryzysie bezdomności. W akcję możne się włączyć każdy z nas - wystarczy obejrzeć kilka minut filmiku, który przedstawia płonący kominek. Jak to możliwe?
W okresie jesienno-zimowym wszyscy marzymy o wygrzewaniu się w ciepłym, suchym mieszkaniu - najlepiej z kubkiem gorącej kawy w dłoni i w towarzystwie buzującego ognia w kominku. Oczywiście nie każdy ma możliwości, aby cieszyć się kominkiem w swoim domu. Niemniej jednak wszyscy możemy wykreować u siebie ten wyjątkowy nastrój, który wiąże się z trzaskiem iskier i widokiem płonącego drewna.
Podobne
- YouTube wypowiada wojnę antyszczepionkowej propagandzie. Szury będą bezrobotne?
- Chcesz streamować na YouTube? Nowe zasady, które musisz znać
- MrBeast zrobił "Squid Game" NA SERIO. Uczestnicy walczyli o 1,9 MLN PLN
- Zrobił buty z papierków po lodach Ekipy. Fani Friza oszaleli na ich punkcie
- Patoprankster kpi z przemocy wobec kobiet w odrażającym filmie. "To SZM*TA"
Dla osób, które chciałyby mieć kominek, ale nie mogą, YouTube przychodzi z zaskakującym rozwiązaniem. W serwisie rekordy popularności biją filmy, które przedstawiają płonący kominek. Nie przecierajcie oczu ze zdumienia, dobrze czytacie. Dzięki tym "filmom", na których nie zobaczycie niczego więcej oprócz domowego ogniska, Wasze mieszkania zamienią się w najbardziej przytulne i ciepłe miejsca na świecie.
Oglądamy kominek w szczytnym celu
Organizacja charytatywna Shelter, pomagająca osobom w kryzysie bezdomności, zorganizowała akcję, która łączy przyjemne z pożytecznym. Możecie kultywować tradycję oglądania płonącego kominka na ekranach Waszych telewizorów, jednocześnie wspierając osoby, które nie mają dachu nad głową.
Organizacja opublikowała swój własny kominek na YouTube, którego celem jest zebranie pieniędzy dla osób w kryzysie bezdomności. Dochód z wszystkich reklam, które pojawiają się w trakcie trwania filmu, trafią na konto Shelter. Później te pieniądze zostaną przeznaczone na mieszkania dla bezdomnych z Wielkiej Brytanii.
Google daje okejkę
Na kanale Shelter znajduje się nagranie kominka o łącznej długości 10 godzin. Do obejrzenia choćby fragmentu wideo zachęca krótki, wzruszający spot.
The Good Fire Launch Film
Akcja została pozytywnie zweryfikowana przez Google. Przychody z reklam trafią na mieszkania, wsparcie i porady dla osób w kryzysie bezdomności.
Źródło: Nowy Marketing
Popularne
- "Kiedyś ludzie mieli mniej". Hymn boomerów podbija TikToka
- Karty kolekcjonerskie Julii Żugaj w Biedronce. Cena z kosmosu?
- Gimper wygrał z Lil Masti w sądzie. Wyrok jest prawomocny
- Jak długo Książulo będzie recenzował kebaby? Jego odpowiedź szokuje
- Influencerki oszalały na punkcie zdjęć AI? Dlaczego nie jestem fanką śnieżnej "sesji" [OPINIA]
- Zranił ją narzeczony. 32-latka wyszła za mąż za chatbota
- Najwyższy jarmark świąteczny w UE otwiera się w Warszawie. Chwała na wysokości, chwała
- Popek poleciał do Turcji zrobić zęby. Efekt jego metamorfozy jest niesamowity
- Chodzisz po Krakowie, a tam śpiewa David Kushner. To nie żart





