Cenimy Twoją prywatność

Vibez.pl jest częścią rodziny serwisów Wirtualnej Polski. Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Gimper ukrył film o Lil Masti

Gimper ukrył film o Lil Masti. Będzie pozew?

Źródło zdjęć: © Instagram: Gimperowski / Instagram: Gimperowski
Weronika Paliczka,
20.02.2024 12:15

Film dotyczący Lil Masti i zjawiska sharentingu zniknął z internetu. Gimper tłumaczy, dlaczego ukrył nagranie.

Zjawisko sharentingu w internecie jest niezwykle popularne. Influencerzy pokazują swoje dzieci, dzięki którym uzyskują współprace warte tysiące złotych. Zabawki, kosmetyki, filmy w kinach, remonty pokoi, nowe meble, ubrania, a nawet hotele w zagranicznych kurortach - bombelek załatwi wszystko, o czym marzą jego rodzice.

Lil Masti królową sharentingu?

Jedną z influencerek stosujących sharenting jest Lil Masti. Była freak fighterka jeszcze przed porodem otrzymywała dziesiątki paczek dla swojej córki Arii. Dziewczynka wystąpiła już w reklamie środków do prania oraz kosmetyków dla dzieci. Influencerka od czasu porodu na Instagramie udostępniła już 52 zdjęcia i filmy z udziałem córki. Filmik, na którym Lil Masti pokazuje Arii świat, stał się viralem. Niby fajnie, ale gdzie w tym wszystkim prywatność i troska o bezpieczeństwo dziecka?

trwa ładowanie posta...

W polskim internecie wysoko w rankingu sharentingowych rodziców stoją także Sylwia i Jan Dąbrowscy. Małżeństwo regularnie pokazuje swoje dzieci, przy okazji reklamując m.in. premiery filmów familijnych czy książek. Para nie ma problemu z pokazywaniem twarzy czy imion córek.

trwa ładowanie posta...

Materiał Gimpera ukryty przed światem

Gimper nagrał obszerny film na temat sharentingu. Jego nagranie dotyczyło głównie Lil Masti. Materiał nie spodobał się influencerce, która zgłosiła sprawę do sądu. W związku z tym youtuber musiał ukryć nagranie, które stało się materiałem dowodowym.

Gimper powiedział: - Lil Masti stwierdziła, że na tyle jej się nie podoba krytyka, która została wystosowana w jej kierunku, że to jest sprawa, którą należy skierować do sądu.

Influencer poruszył temat w programie "Zgrzyt", który prowadzi. Gimper powiedział: - Pojawiło się najpierw wezwanie do usunięcia, na które ja pozwoliłem sobie bardzo szeroko odpowiedzieć dlaczego się z tym nie zgadzam i dlaczego te materiały nie zostaną usunięte.

W sprawę zamieszany jest także Revo, ponieważ materiał o sharentingu pojawił się także na kanale Zgrzyt. Gimper podkreślił, że jego zdaniem krytyka działań Lil Masti była uzasadniona, a jej poczynania z Arią i reklamami można określić mianem "niemoralnych i krzywdzących".

Sąd po zapoznaniu się ze sprawą zażądał zabezpieczenia materiałów, w związku z czym Gimper ukrył materiały, aby nie były wystawione na widok publiczny.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Finaliści "Rap Generation" bez tajemnic

Jakie są zagrożenia sharentingu?

Głównym problemem sharentingu jest narażanie dziecka na niebezpieczeństwo. Materiały opublikowane w sieci mogą trafić w ręce kogoś niepowołanego, kogo celem jest wyrządzenie krzywdy dziecku. Wielokrotnie mówi się także, że podawanie w internecie imienia dziecka potencjalnie ułatwia pracę porywaczom, którzy znając imię ofiary, zyskują jej zaufanie.

Wielu zagranicznych influencerów ukrywa twarze i imiona dzieci, aby chronić ich prywatność i zadbać o bezpieczeństwo. Polscy influencerzy pod tym względem są daleko w tyle - w końcu pieniądze ze współprac muszą się zgadzać, a rozpromieniona buzia bombelka jest najlepszą reklamą.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 2
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 1
udostępnij artykuł