Słuchawki przewodowe znów są modne! Noszenie innych to troszkę obciach
Są praktyczniejsze niż bezprzewodowe AirPodsy, a osoba je nosząca nie wygląda jak godny politowania Janusz biznesu rodem z warszawskiej wersji "Wilka z Wall Street". Między innymi z tych powodów pokolenie Z pokochało przewodowe słuchawki.
Do niedawna bezprzewodowe słuchawki były postrzegane jako nowoczesny gadżet, który sprawdza się podczas biegania albo jazdy komunikacją miejską. Ten stan rzeczy uległ zmianie. Gwiazdy młodego pokolenia, na czele z Bellą Hadid, Zoë Kravitz i Lily-Rose Depp, przerzuciły się z AirPodsów na słuchawki przewodowe. Trend powrotu do "słuchawek z kabelkiem" zauważyła i opisała felietonistka "The Wall Street Journal" Rory Satran.
Podobne
- Zaczynam obawiać się o ludzkość. Neuralink sprawił, że małpa gra w Ponga przy użyciu umysłu 😐
- Czy "muzyka" Ekipy Friza przetrwa koniec świata? Niestety, jest taka szansa
- The Sphere traci blisko 100 mln dol. Kula w Las Vegas zarobi na siebie?
- Apple ma genialny patent. Nowe słuchawki podbiją rynek?
- Słuchawki Dyson Zone. Redukują hałas i oczyszczają powietrze
W felietonie Satran czytamy, że słuchawki przewodowe są doskonałą pomocą podczas nagrywania filmów na TikToka. Poza tym są praktyczniejsze, tańsze i ludzie obawiają się ich w mniejszym stopniu niż słuchawek bezprzewodowych (chodzi o obawy dotyczące promieniowania). "Słuchawki z kabelkiem" oddziałują również na emocje, gdyż z nostalgią przypominają o erze Tumblra z 2010 roku.
Sposób na radzenie sobie z trudnymi czasami
Słuchawki przewodowe są kolejnym elementem mody z lat 2000., która powraca w trzeciej dekadzie XXI wieku. Nie bez powodu panuje obecnie szaleństwo na punkcie serialu "Przyjaciele", a na ulicach znów można spotkać ludzi w ubraniach, które były modne kilkanaście lat temu. Według badań nostalgiczny powrót do czasów sprzed ery mediów społecznościowych to sposób na radzenie sobie z nieprzewidywalną, chaotyczną epoką pandemii.
- Według mnie noszenie bezprzewodowych słuchawek psuje estetykę słuchania muzyki - tłumaczy tiktokerka @thedigifairy w viralowym filmiku, który udostępniam poniżej. - A słuchanie muzyki było dosłownie estetyką w roku 2010. Teraz, gdy kultura Tumblra przeżywa odrodzenie, to dużo sensu jest w tym, że słuchawki przewodowe powracają do mody.
Nikt nie chce wyglądać jak Janusz biznesu
W tekście felietonistki pojawia się określenie "finance bro", które w języku polskim nie ma bezpośredniego odpowiednika. W języku angielskim chodzi o obnoszącego się swoimi przywilejami i posadą pracownika Wall Street, który nie ma nic poza życiem zawodowym. Jednym ze stereotypowych elementów wyglądu finance bro są słuchawki bezprzewodowe.
Tymczasem młode osoby, które sprzeciwiają się kulturze zapierdolu, nie chcą wyglądać jak "finance bro" (którego w polskiej wersji można nazwać Januszem biznesu albo korposzczurem), w związku z tym wybierają słuchawki przewodowe.
Zgadzacie się z tym, że słuchawki przewodowe wracają do łask?
W temacie trendy
- Za 1,4 tys. zł nauczy cię jak zjeść lunch. Etykieta dla biur po pandemii
- Tworzysz treści w serwisie "dla fanów"? Skarbówka dostanie twoje dane
- "Girl Dinner" - trend na TikToku, który zdobył ogromną popularność. Czy jest dobry dla naszego zdrowia?
- Polska jest thermomixowym liderem. Skąd taka popularność drogiego sprzętu?
Popularne
- "Koszmarna lalka" z Polski podbija TikToka. Ma tylko 17 lat
- Oskar Szafarowicz wspiera Zbigniewa Ziobro. Internauci bezlitośni
- "MUALA". Książulo wygrał w sądzie z samorządowcem
- Zwolniona ze szkoły za rapowanie. Dzieci wspierają nauczycielkę
- Koń trojański Lidla w Biedronce. Spór trwa w najlepsze?
- Problemy Barbary Nowak. Prokuratura depcze jej po piętach
- Poważne problemy Najjjki. Katoinfluencerka przegrała proces
- "Siedem segmentów" Szafarowicza. Co proponuje kandydat PiS?
- Chce wyglądać jak demon. Ten tata kocha modyfikacje ciała