Ruch Narodowy świętuje koniec "Prince Charming"
TVN Warner Bros. Discovery zakończyło emitowanie randkowego reality show dla gejów "Prince Charming" po pierwszym sezonie. Z takiego obrotu spraw cieszy się Ruch Narodowy, który wykorzystał okazję, aby szczuć na społeczność LBGTQ+.
"Prince Charming" to program randkowy dla gejów. W pierwszej edycji reality show wzięło udział 13 mężczyzn, którzy zabiegali o uczucia jednego kawalera, tytułowego "księcia". Wszyscy zamieszkali razem w odciętej od świata zewnętrznego willi w hiszpańskiej Andaluzji. Uczestnicy programu spotykali się z "księciem" na randkach, a on stopniowo eliminował kolejnych mężczyzn, którzy nie przypadli mu do gustu.
Podobne
- KRRiT rozczarowała homofobów. Zarzuty wobec "Prince Charming" są bezpodstawne
- Wojciech Olszański z kolejnym wyrokiem. To koniec Jaszczura?
- Studenci chcą wyrzucenia Szafarowicza z UW. Uczelnia reaguje
- Zapadł wyrok w sprawie Margot. Obrońcy chcieli uniewinnienia
- Tęczowa flaga obok godła w Sejmie. Furia w komentarzach
"Prince Charming" - polskie randkowe reality show dla gejów
"Księciem" pierwszej edycji "Prince Charming" był Jacek Jelonek. To model, który ma na koncie występy w pokazach oraz sesje na okładkach magazynów. Jego partnerem jest Oliwer Kubiak, który wygrał randkowe reality show dla gejów. Program można było obejrzeć na Playerze i należącej do grupy TVN stacji TTV.
Program w telewizji oglądało średnio 188 tys. widzów, ale takie wyniki nie zadowoliły oczekiwań stacji. Jak informuje postal wirtualnemedia.pl, randkowe reality show cieszyło się zbyt małą popularnością, aby powstał drugi sezon. W związku z tym nadawca zrezygnował z realizacji kolejnego sezonu "Prince Charming".
Player.pl | Prince Charming - NOWOŚĆ!
Ruch Narodowy o "Prince Charming": Patologiczne show
Informacja o zakończeniu emisji "Prince Charming" podekscytowała Ruch Narodowy. Media społecznościowe narodowców opublikowały homofobiczne wpisy, w których zaatakowały społeczność LGBTQ+.
"Porażka propagandy LGBT! Patologiczne show, które promowało LGBT w telewizji zarządzanej przez grupę TVN, znika z anteny. To skutek braku zainteresowania tęczową propagandą odbiorców" - czytamy w poście Ruchu Narodowego na Twitterze. Na grafice widnieje napis "STOP propagandzie lobby LGBT!".
Internauci w komentarzach zwrócili uwagę, że działania Ruchu Narodowego poniekąd odniosły skutek odwrotny do zamierzonego. Niektórzy sympatycy narodowców w ogóle nie mieli pojęcia o istnieniu randkowego programu dla gejów. Być może reklama "Prince Charming" na profilach Ruchu Narodowego zachęci część osób do obejrzenia reality show?
W temacie społeczeństwo
- Polska staje do walki z kryzysem demograficznym. Czy "Rządowy Tinder" rozwiąże problem?
- Bolt Lokalnie już jest. Możesz zamówić przejazd z osobą płynnie mówiącą po polsku?
- We Wrocławiu pojawi się świąteczny tramwaj. Św. Mikołaj rozda grzecznym upominki
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
Popularne
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Vibez Creators Awards na żywo. Transmisja z finałowej gali
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali
- Influencerskie podsumowanie 2025 r. O czym huczał internet?
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Wojek pokłócił się z Książulem? "Niedługo dowiecie się, kim tak naprawdę jest ten gość"
- Piosenki tworzone przez AI podbijają "Viral 50 - Polska". Wszystko przez poziom polskiej muzyki?
- SmileLandia istnieje? Wyjaśniamy, o co chodzi w nowym trendzie





