Ruch Narodowy świętuje koniec "Prince Charming"
TVN Warner Bros. Discovery zakończyło emitowanie randkowego reality show dla gejów "Prince Charming" po pierwszym sezonie. Z takiego obrotu spraw cieszy się Ruch Narodowy, który wykorzystał okazję, aby szczuć na społeczność LBGTQ+.
"Prince Charming" to program randkowy dla gejów. W pierwszej edycji reality show wzięło udział 13 mężczyzn, którzy zabiegali o uczucia jednego kawalera, tytułowego "księcia". Wszyscy zamieszkali razem w odciętej od świata zewnętrznego willi w hiszpańskiej Andaluzji. Uczestnicy programu spotykali się z "księciem" na randkach, a on stopniowo eliminował kolejnych mężczyzn, którzy nie przypadli mu do gustu.
Podobne
- KRRiT rozczarowała homofobów. Zarzuty wobec "Prince Charming" są bezpodstawne
- Wojciech Olszański z kolejnym wyrokiem. To koniec Jaszczura?
- Tęczowa flaga obok godła w Sejmie. Furia w komentarzach
- Studenci chcą wyrzucenia Szafarowicza z UW. Uczelnia reaguje
- Otworzyła podręcznik do HiT. Jedna strona ją załamała
"Prince Charming" - polskie randkowe reality show dla gejów
"Księciem" pierwszej edycji "Prince Charming" był Jacek Jelonek. To model, który ma na koncie występy w pokazach oraz sesje na okładkach magazynów. Jego partnerem jest Oliwer Kubiak, który wygrał randkowe reality show dla gejów. Program można było obejrzeć na Playerze i należącej do grupy TVN stacji TTV.
Program w telewizji oglądało średnio 188 tys. widzów, ale takie wyniki nie zadowoliły oczekiwań stacji. Jak informuje postal wirtualnemedia.pl, randkowe reality show cieszyło się zbyt małą popularnością, aby powstał drugi sezon. W związku z tym nadawca zrezygnował z realizacji kolejnego sezonu "Prince Charming".
Player.pl | Prince Charming - NOWOŚĆ!
Ruch Narodowy o "Prince Charming": Patologiczne show
Informacja o zakończeniu emisji "Prince Charming" podekscytowała Ruch Narodowy. Media społecznościowe narodowców opublikowały homofobiczne wpisy, w których zaatakowały społeczność LGBTQ+.
"Porażka propagandy LGBT! Patologiczne show, które promowało LGBT w telewizji zarządzanej przez grupę TVN, znika z anteny. To skutek braku zainteresowania tęczową propagandą odbiorców" - czytamy w poście Ruchu Narodowego na Twitterze. Na grafice widnieje napis "STOP propagandzie lobby LGBT!".
Internauci w komentarzach zwrócili uwagę, że działania Ruchu Narodowego poniekąd odniosły skutek odwrotny do zamierzonego. Niektórzy sympatycy narodowców w ogóle nie mieli pojęcia o istnieniu randkowego programu dla gejów. Być może reklama "Prince Charming" na profilach Ruchu Narodowego zachęci część osób do obejrzenia reality show?
W temacie społeczeństwo
- Psy i koty będą musiały mieć własny PESEL? Za brak rejestracji kary finansowe
- Quebonafide przeprasza. Fani wciąż nie dostali boxu za 399 zł. Miał przyjść w sierpniu
- Sfingował własną śmierć. Chciał zobaczyć, kto przyjdzie na jego pogrzeb
- Pierwsza stacja benzynowa Skolima już jest. Konkurencyjne ceny paliwa, róż i palmy
Popularne
- "I do pieca" zostanie zdaniem roku? Trend opanował internet
- Zaskakujący finał rozwodu. Będzie płacił alimenty na koty
- "Hailey Bieber wygląda jak trans". Influencerka króciutko z hejterami
- "WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK", czyli powolne dojrzewanie [RECENZJA]
- Horrory, które zniszczą cię w Halloween. Nie oglądaj ich sam
- Wrzuciła 7 tiktoków i stała się prawdziwym viralem. Każdy chce należeć do "Grupy 7". O co chodzi w trendzie?
- Natsu wywołała SZOK u swoich widzów. Wszystko przez "figurkę z Sycylii"
- Jak wybrać najlepsze miejsce na koncercie? Zdradzę ci sekret muzycznych freaków [VIBEZ IN LINE]
- Big Time Rush: "dzięki BTR bycie w boysbandzie znów stało się cool" [WYWIAD]





