Disney+ taniej? Ruszył nowy pakiet z reklamami
Disney+ uruchamia pakiet z reklamami. Czy czeka nas wzrost ceny pakietu podstawowego na platformie? Ile będzie kosztowało Disney+ z reklamami w Polsce i po co w ogóle zdecydowano się na taki ruch?
Nie, nie tylko Netflix myśli nad wprowadzeniem pakietu z reklamami. Jak pisaliśmy w marcu, Disney+, czyli platforma, która jest w Polsce od czerwca, również rozważała taki ruch. W czwartek 8 grudnia użytkownicy dostali nową cenę subskrypcji i nowe opcje.
Podobne
- Nowy "Herkules" będzie inspirowany… TikTokiem. Ratuj się, kto może
- Disney Plus Polska: lista seriali z napisami/dubbingiem? Będzie tego więcej, niż zdołacie obejrzeć w rok!
- Rachel Zegler, czyli nowa Królewna Śnieżka o kolumbijskich korzeniach, odpowiada na hejt… zrozumieniem
- The Book of Boba Fett [Episode 7/Odcinek 7]. Recenzja OSTATNIEGO odcinka. Warto było?
- Disney +. Odcinek 3. "She-Hulk" wreszcie daje przestrzeń głównej bohaterce
Od teraz na Disney+ można wykupić pozornie tańszy pakiet z reklamami. Opcja jest na razie dostępna w USA, ale w przyszłym roku ma się pojawiać w kolejnych miejscach. Ile kosztowałoby Disney+ z reklamami w Polsce?
Disney+ z reklamami
Inflację widać już nawet w serwisach streamingowych. Platformy robią wszystko, by przyciągnąć nowych użytkowników i zwiększyć zyski. Z tego względu Netflix przygotowuje się do wprowadzenia rozwiązań, które sprawią, że współdzielenie konta z osobami, z którymi nie mieszkamy pod jednym dachem, będzie niemożliwe.
Coraz częściej platformy decydują się również na wprowadzenie opcji subskrypcji z reklamami. Właśnie taki ruch wybrało Disney+. Teraz za najtańszy pakiet z reklamami użytkownicy z USA będą musieli zapłacić prawie osiem dolarów (7,99 USD), czyli ponad 35zł. Pakiet bez reklam będzie kosztował prawie 11 dolarów (około 50 zł), czyli o trzy dolary więcej niż do tej pory.
Jak poinformowała agencję Reuters" dyrektorka ds. reklamy w Disney+ Rita Ferro, - reklam nie ma być zbyt dużo. Na godzinę emisji programu, serialu lub filmu platforma będzie emitowała cztery minuty reklam, które mają rozbić się na 15 i 30 sekundowe spoty. Disney+ zapewnia, że reklamodawcy zostali poproszeni o różnorodność, więc nie powinniśmy trafić na dwa takie same spoty w ciągu tej godziny oglądania.
- Poprosiliśmy reklamodawców o wiele wersji spotów. Nawet jeśli emitują u nas dwie reklamy dziennie, to nie zobaczymy [w trakcie oglądania] tego samego nagrania – powiedziała Rita Ferro cytowana przez "Reuters" .
Ile będzie kosztowało Disney+ z reklamami?
Disney+ zapowiada, że rozwiązanie będzie wprowadzane również w innych miejscach świata, ale nie wiadomo jeszcze, kiedy konkretnie się to wydarzy. Przypomnijmy, że obecnie Disney+ kosztuje w Polsce 28,99 zł za miesiąc, czyli mniej niż najtańszy pakiet z reklamami w Stanach Zjednoczonych.
Gdy spojrzymy na to, jak wyglądała sytuacja w USA, to najprawdopodobniej obecna cena będzie ceną za pakiet z reklamami. Biorąc pod uwagę, że pakiet bez reklam podrożał o mniej więcej 38 proc., to pakiet Disney+ bez reklam kosztowałby w Polsce prawie 40 zł.
"Dzisiejsze uruchomienie pakietu z reklamami to kamień milowy dla Disney+, który stawia wybór konsumentów na pierwszym miejscu. Dzięki ofertom wspieranym reklamami, jesteśmy w stanie zapewnić większą elastyczność konsumentom, by mogli cieszyć się pełnym zakresem i głębią niesamowitych opowieści od The Walt Disney Company" – czytamy na stronie Disneya słowa Michaela Paulla, prezesa pionu Direct to Consumer.
Popularne
- Vibez Creators Awards na żywo. Transmisja z rozdania nagród
- "Historie Jutra" o sztucznej inteligencji. "Co to jest ten AI?"
- "Choinko ma" podbija TikToka. Piosenka wchodzi w głowę
- Ralph Kaminski wyjaśnia hejterów miłością? "Serce moje zajęte"
- Problemy z filmem sanah? "Odwołali wszystkie seanse i dali voucher"
- Drama o psy Friza i Wersow. Niepokojące zachowanie zwierząt
- Vibez Creators Awards za nami. Kto otrzymał nagrody?
- Konkurs na sobowtóra Macieja Musiała. Czy aktor zjawi się w Krakowie (Maciej, musisz)?
- Raper waży ponad 200 kg. Zdjęcie z dziewczyną niepokoi fanów