Disney+ z reklamami. Przepis na tańszą subskrypcję dla Polski?
Disney+ ma w najbliższym czasie wejść do Polski. Patrząc na ceny abonamentu, trudno jest zaakceptować dość wysoką cenę. Disney testuje inne, tańsze rozwiązanie w Stanach Zjednoczonych. Czy to wypali?
Ile mamy już platform streamingowych? Zaczęło się od Netflixa, potem HBO GO (teraz HBO Max) czy Amazon Prime Video. Doliczmy do tego nasze rodzime platformy, takie jak Ipla, TVP VOD, Player (TVN), czy CANAL+ online.
Podobne
- Netflix z reklamami? Platforma pierwszy raz od 2011 r. STRACIŁA użytkowników
- Charli XCX wkracza na ekran. Muzyka na pauzie, aktorstwo na pełnym gazie
- High School Musical 4? Zac Efron chciałby WRÓCIĆ i stworzyć reboot
- Połączenie, które zaskakuje. Nadchodzi nowy wymiar platform streamingowych
- Netflix NIE będzie puszczał rosyjskiej propagandy. Rosjanie (trochę) ODCIĘCI od Netflixa i Spotify
Sporo tego? Oj sporo. A każda ww. rzecz to dodatkowe koszty na koniec miesiąca. Jeżeli oczywiście chcemy utrzymać wszystkie subskrypcje. Dlatego też trudniej się przebić nowym platformom. Netflix miał na początku łatwo. A taki Disney+, który w Stanach Zjednoczonych kosztuje 11,99 dolarów/miesiąc?
Disney+ ma zaraz wprowadzić "tańszą" opcję
Jak można najlepiej (i najłatwiej) obniżyć cenę produktu elektronicznego czy też subskrypcji? Część kosztów przenieść na reklamodawców. Amazon robi to od lat z tańszymi wersjami ich tabletów, gdzie wbudowane są reklamy. Dzięki temu konsument dostaje tańszy produkt, a korporacja może cieszyć się zyskami. Sytuacja typu win-win? Tak.
A teraz, według oficjalnej notki prasowej, Disney+ wprowadza tańszą opcję w streamingu. W późniejszej części 2022 roku Disney+ w Stanach Zjednoczonych otrzyma tańszą wersję z reklamami. Takowe będą się włączały podczas oglądania zawartości na platformie, bez możliwości pominięcia.
Disney+ rozszerzy swoją ofertę dla klientów, wprowadzając subskrypcję z reklamami obok opcji bez reklam, począwszy od Stanów Zjednoczonych pod koniec 2022 r., z planami ekspansji międzynarodowej w 2023 r.
To mogłoby wypalić w Polsce
Powiedzmy sobie szczerze, jeżeli Disney+ będzie kosztował u nas +/- 49 zł/miesiąc, to nikt tego nie kupi. Chyba że na spółkę z 5-10 innymi osobami. Większość osób nie będzie stać na te wszystkie platformy. A Disney+ posiada jedynie swój content. Świetny, bo znajdziemy tam m.in. hity z Disney Channel, Marvela czy Star Wars, ale to tylko te franczyzy. Netflix natomiast ma wszystko - i jeszcze więcej.
Popularne
- PiriPiri zrobiło pierwsze w Polsce lody z kebabem. To nie jest żart
- Wersow wypuściła "Dorosłe serce". Śpiewa, że otrzymała chłód
- Rosyjski youtuber przesadził z prankami. Policja nie miała litości
- Pierwszy na świecie wyścig plemników. Będą zakłady, kamery, a nawet komentator
- "Best feeling, pozdro z fanem". O co chodzi w tym trendzie?
- Bombardiro Crocodilo i inne brainroty AI. Ten trend wyżre ci mózg
- Sylwester Wardęga przegrał z Marcinem Dubielem. Musi zapłacić 350 tys. zł?
- Gimpson (Gimper) ogłosił swój ostatni koncert. Klub wyprzedał W GODZINĘ
- Julia Żugaj ma nowego chłopaka? "Jest dla mnie teraz ogromnym wsparciem"