Billboardy z hasłem "Jesteśmy piękni twoim pięknem Panie". Wiemy, kto jest ich autorem
Widzieliście billboardy z hasłem "Jesteśmy piękni twoim pięknem Panie" i rysunkami hostii oraz serc? Można je spotkać na ulicach wielu polskich miast. Jest to inicjatywa organizacji, która rok temu zrobiła plakaty z kampanią antyaborcyjną.
Postępującej laicyzacji polskiego społeczeństwa towarzyszą rozpaczliwe próby narzucenia katolickiej agendy przez pewne grupy i organizacje. Po przykłady nie trzeba sięgać daleko pamięcią. Jeśli ostatnich miesięcy nie spędziliście schowani pod kamieniem, na pewno kojarzycie billboardy z cytatami Jana Pawła II "Odnowi oblicze Tej Ziemi" i "Niech zstąpi Duch Twój".
Podobne
- "Egzorcysta" z TikToka wypędza demony na oczach DZIECI. Kto wyleczy je z traumy?
- Koniec z wykorzystywaniem dzieci do pracy w social mediach. Co zarobią, będzie ich
- Twierdzi, że jest jedynym papieżem. Kim jest Piotr III?
- Właściciele willi w tarapatach. Ich domy może pochłonąć ocean
- Chore zasady wynajmu. W tym mieszkaniu jest zakaz rozmowy o aborcji
Internauci informowali, że billboardy z cytatami papieża Polaka można było zobaczyć niemal w każdym dużym mieście, m.in. w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Łodzi, Gdyni, Poznaniu. Kampania zawitała również do mniejszych miast jak Bytom, Chorzów, Lublin, Dąbrowa, Górnicza, Tychy. Charakterystyczne dla tej akcji było to, że nośniki ustawiono w niewielkich odległościach od siebie, np. kilka citylightów na jednej ulicy.
"Jesteśmy piękni twoim pięknem Panie" - nowa kampania billboardowa
W maju 2022 roku Polskę zaatakowała nowa kampania billboardowa. Na białym tle znajduje się hasło, które jest tytułem pieśni religijnej pt. "Jesteśmy piękni twoim pięknem Panie". Hasło jest stylizowane na dziecięce pismo. Na billboardzie widoczne są również namalowane serca i hostia. Internauci dzielą się zdjęciami plakatów z różnych miast, m.in. z Gdyni, Warszawy, Łodzi, Łowicza, Kutna.
Kto odpowiada za billboardy z hasłem "Jesteśmy piękni twoim pięknem Panie"?
Autorzy kampanii podpisali się na billboardach. Jest to Fundacja "Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara" z Kornic koło Raciborza na Śląsku, której której prezesem jest jeden z najbogatszych Polaków, właściciel firmy Eko-Okna, Mateusz Kłosek. Jak donosi natemat.pl, jego majątek jest szacowany na 647 mln zł. Celem fundacji jest udzielanie wsparcia rodzinom jako "naturalnego i najważniejszego środowiska wychowawczego dla człowieka".
To nie pierwszy raz, kiedy fundacja przygotowała głośną kampanię. Organizacja jest odpowiedzialna za opisaną na początku artykułu akcję z cytatami Jana Pawła II oraz za antyaborcyjną kampanię z 2020 i 2021 roku. Wówczas fundacja oplakatowała Polskę banerami z napisem "Mam 11 tygodni" oraz "Kochajcie się mamo i tato", którym towarzyszyły ilustracje ukazujące płód jako małe dziecko.
W przypadku kampanii "Mam 11 tygodni" efekt był przeciwny do zamierzonego, ponieważ hasło stało się memem.
Źródła: natemat.pl/wirtualnemedia.pl/Twitter
Popularne
- Jawor nie zapłacił jej za pracę. Ghostował dziewczynę przez kilka miesięcy
- Dziki Trener zapowiada pozwy? "Nie pomoże usuwanie postów"
- Dramatyczny gest Ostatniego Pokolenia. Aktywistka obnażyła piersi przed obrazem Rejtana
- Przemek Pro mocno o "szon patrolu"? "Przegrywy, które nigdy nie będą miały dziewczyny"
- Trzy kobiety, jeden schön patrol. To najlepsza akcja roku?
- Wygrał konkurs na najbardziej performatywnego mężczyznę w Warszawie. Nawet nie lubi matchy [WYWIAD]
- Odsłonili mural Friza i Wersow. Internauci nie mieli litości
- Ostatnie miejsce Julii Żugaj w "TTBZ". W sieci wybuchła burza
- Game over, jesienna nudo. Najlepsze gry na mgliste popołudnie