Znany youtuber podbił serca internautów. Komu pomógł?
Popularny vloger OjWojtek opublikował na YouTube finał akcji, w której można był wygrać samochód. Wybór zwycięzcy okazał się strzałem w dziesiątkę.
O akcji Wojtka Przeździeckiego, publikującego kontent jako OjWojtek, pisaliśmy już tutaj. Youtuber sprawdzał, którzy influencerzy zdecydują się na promowanie bluz z nadrukiem odbitki jego pośladków.
Podobne
- Budda jak ojciec Mateusz? Youtuber wrzucił buńczuczne oświadczenie
- Lexy zaatakowana przez Gimpera i Revo. Bierze sprawy w swoje ręce
- Poszukiwania największej Genziary. Kto zasłuży na to miano?
- Martirenti rozstała się z partnerem? Nie chce oddać pierścionka swojemu eks
- War is over. Mamy bilety na Taylor Swift, strona stoi, manifestowanie zadziałało
Zainteresowanie tą oryginalną odzieżą postanowił podbić, informując, że cały zysk ze sprzedaży partii udostępnionej do sprzedaży online na 24 godziny przeznaczy na zakup auta. Samochód miał trafić do osoby, która najlepiej uzasadni, że go potrzebuje.
Na kanale OjWojtek można obejrzeć materiał z finału akcji. Influncer podkreśla, jak czasochłonne było wyłonienie zwycięzcy z nadesłanych zgłoszeń. Ostateczny wybór okazał się strzałem w dziesiątkę. Zwyciężyło nagranie wideo Przemka Nadobnego, bramkarza reprezentacji Polski zawodników po amputacji jednej kończyny.
Samochód od OjWojtka wygrał Przemek Nadobny
Historia Przemka, jego pozytywne nastawienie do życia i wzruszająca reakcja na wygraną spotkały się z jednogłośną aprobatą obserwatorów OjWojtka. Pod filmem na YouTube można nawet spotkać komentarze osób, które szczerze cieszą się z jego wygranej, mimo że sami startowali w konkursie.
Z jednej strony, ze wszystkich sposobów promocji działalności influncerskiej, takie akcje są rzeczywiście wartościowe. Nie tylko ze względu na konkretną pomoc potrzebującej osobie. Normalizowanie działań wspólnotowych przez osoby z zasięgami może dawać nadzieję, że znajdą naśladowców nie tylko wśród innych influencerów, ale też, na skalę dostosowaną do ich możliwości, wśród obserwatorów.
Z drugiej strony warto zauważyć, że tak duże zainteresowanie akcją tego typu, jest możliwe tylko w krajach z dużym rozwarstwieniem społecznym. OjWojtek mówi o tysiącach maili ze zgłoszeniami. To, czy samochód jest dobrem podstawowym, jest kontrowersyjne, ale fakt, że dla tak wielu osób jest poza zasięgiem, dużo mówi o sytuacji w Polsce. Podobne wnioski można wysnuć też z działalności pomocowej Mr Beasta w Stanach Zjednoczonych.
Popularne
- Amsterdam zaprasza na rave na autostradzie. 9 godzin mocnego techno
- Maskotki Minecraft do kupienia w Biedronce. Ile kosztują?
- Lalka Anabelle wyruszyła w upiorne tour. Warrenowie ostrzegali, żeby jej nie ruszać
- Ile przetrwałbyś na platformie bez lajków? Daj się wciągnąć w fediwersum
- Podejrzany o zabójstwo tiktokerki wrócił na miejsce zbrodni. Zostawił przerażający list
- Uzależnił się od smartfona. Straszne, co stało się z jego głową
- Łzy i drżący głos. PashaBiceps stracił czworonożnego przyjaciela
- Fit Lovers strollowali swoich fanów. "Rozstanie" to akcja promocyjna?
- Mata przewiózł Marylę Rodowicz Mustangiem. Teledysk to totalny viral