Poprosił o zareklamowanie pośladków. Nie uwierzysz, kto się zgodził
Influencerzy główną część zarobków z działalności w internecie opierają o współprace reklamowe. Wojtek Przeździecki, znany w internecie jako OjWojtek, zdaje sobie z tego sprawę i stworzył produkt, do reklamy którego zaprosił 100 influencerów. Nie uwierzysz, kto się zgodził.
W ciągu ostatnich miesięcy OjWojtek był autorem kilku filmów, które wywołały spore zamieszanie w polskim internecie. Głośno było m.in. o restauracji rodem z USA typu Karen's Diner. Youtuber razem ze znajomymi otworzył lokal, w którym byli nieuprzejmymi kelnerami. 4 czerwca 2023 r. na kanale OjWojtka pojawił się kolejny film z równie ciekawym eksperymentem.
OjWojtek wpadł na pomysł pośladkowego biznesu
W najnowszym filmie na kanale youtubera możemy dowiedzieć się o kolejnym projekcie. Razem z ekipą Dresscode wymyślił wzór, który nadrukowali na bluzach oraz koszulkach. Porównywali go do rysunku skrzydeł anioła, jednak prawda okazała nieco inna.
OjWojtek zdecydował się na pomalowanie pośladków czarną farbą i odbicie ich na kartce papieru. Ta następnie została skopiowana kilkanaście razy, a cały wzór wydrukowano na bluzach. Youtuber postanowił również poszukać kogoś, kto chciałby pomóc mu w realizacji odcinka.
Na Instagramie OjWojtek zapytał się widzów, czy jest ktoś chętny do wystąpienia w filmie. Chciał znaleźć kogoś, kto odnajduje się w drillu. Drill jest rodzajem rapu definiowanym przez mroczny, brutalny i nihilistyczny tekst. Natomiast drillowiec to osoba słuchająca tego typu muzyki i bardzo często ubierająca się w dresy. Takim sposobem rozpoczął współpracę z Adamem.
Po otrzymaniu gotowych ubrań udali się na premierę albumu "Afryka" Trzech Króli (Qry, Przemek Pro, Bartek Kubicki). To w tym miejscu rozpoczęli pierwszy etap promocji nowych produktów. Na TikToku nagrali film, w którym zadają kilka pytań o drillu m.in. do Julii Żugaj czy Natsu. Kolejnym krokiem było napisanie na Instagramie do influencerów z propozycją współpracy.
Wszystkie te działania robili oczywiście nie z konta OjWojtka, a specjalnie stworzonego konta marki youtubera. Jak Wojtek mówi w filmie, napisali do ok. 100 znanych osób i czekali na odpowiedzi. W międzyczasie pojechali z promocją bluz na galę Fame MMA.
Filip Zabielski zgodził się zareklamować pośladki OjWojtka
Youtuber poinformował w dalszej części filmu, że na wiadomość z propozycją współpracy odpisało mu 18 influencerów, z czego ośmiu zgodziło się na reklamę bluz. OjWojtek nie spodziewał się, że tyle znanych osób da się nabrać na jego sklep i nie zauważą, że wzór na ubraniach to tak naprawdę pośladki.
Youtuber wspólnie ze znajomymi postanowił osobiście wręczać paczki zainteresowanym, przy okazji nagrywając ich reakcje. Pojechali m.in. do:
- Magic of Y;
- Rafała Masnego;
- Filipa Zabielskiego.
Skontaktowali się również z Szalonym Reporterem oraz Adrianną Śledź znaną z programu Love Island. Ku zaskoczeniu OjWojtka odpisał im również Yoczook, jednak ten odmówił współpracy, argumentując to faktem, że spadły mu zasięgi i nie będzie dobrą osobą do promowania marki.
Wojtek docenił szczerość youtubera i zachęcił widzów do odwiedzenia profilu Yoczooka na Instagramie za to, że mimo rezygnacji z udziału w projekcie dodatkowo zaproponował inne rozwiązania.
Spytałem 100 Influencerów czy Opublikują Dvpę
Dlaczego OjWojtek znowu sprankował youtuberów?
Cała akcja OjWojtka jest częścią większego projektu. Youtuber wymyślił, że za pieniądze zarobione z mniejszych akcji kupi samochód, który następnie odda jednemu z widzów.
Na sprzedaży bluz i koszulek ze wzorem pośladków zarobił ponad siedem tys. zł. Sumując poprzednie projekty youtubera, łącznie jego ekipa zebrała już ponad 13 tys. zł, które w 100 proc. zostaną przeznaczone na zakup auta dla widza. Wszystkie szczegóły, jak wziąć udział w konkursie, OjWojtek opowiada na końcu najnowszego filmu.
Jak podoba wam się nowy pomysł OjWojtka?
Popularne
- To oni pozwali Sylwestra Wardęgę. Lista jest bardzo długa
- W 12 godziny spała z 1000 facetów. Onlyfansiara twierdzi, że pobiła rekord
- Dubajska czekolada trafiła do Żabki. Limitowana i ekstremalnie droga
- "Fazolandia" sprzedana. Koniec marzenia słynnego youtubera
- AI Iga Świątek wali szoty w reklamie pubu Mentzena. Będą pozwy?
- Jelly Frucik spał z Wojtkiem Golą? Żaden 20-stronnicowy dokument tego nie wymaże
- Dawid Podsiadło z AliExpress. Hubert jak Maciej Musiał - też posprząta mieszkanie
- 19 stycznia krytyczną datą dla TikToka. MrBeast zabrał głos
- Merch Drwala 2025 nadchodzi. Trzy daty, które lepiej zapamiętaj