MrBeast wykupuje całe sąsiedztwo. Tworzy własne miasteczko?
MrBeast, najpopularniejszy youtuber na świecie kupił domy dla swoich pracowników i rodziny. Influencer zdecydował się na nabycie szeregu nieruchomości w Stanach Zjednoczonych. Większość znajduje się na tej samej ulicy.
Jimmy Donaldson "MrBeast" to fenomen YouTube’a i najchętniej oglądany człowiek na tej platformie. Przez lata działalności influencer zdobył ponad 150 mln subskrypcji na kanale. Każdy udostępniony przez niego film bez problemu generuje wyświetlenia na podobnym poziomie. Rekordowy materiał MrBeast'a związany jest z serialem "Squid Games" - zdobył już 418 mln odsłon.
MrBeast i zakupy na rynku nieruchomości
Jimmy Donaldson postanowił stworzyć królestwo nie tylko na platformie YouTube. Okazuje się, że chce mieć własne miasteczko w mieście w Greenville w Karolinie Północnej. Jak podaje najnowszy raport New York Post, słynny youtuber po cichu wykupuje tam kolejne fragmenty dzielnicy zarówno dla siebie, jak i swoich pracowników i rodziny. W ciągu ostatnich lat MrBeast stał się właścicielem pięciu kolejnych domów znajdujących się na jednej ulicy. Pierwszą nieruchomość miał kupić w 2018 r.
Własne miasteczko
MrBeast zakupione nieruchomości chce przeznaczyć dla rodziny oraz najbliższych współpracowników. Można więc stwierdzić, że 25-letni twórca ma zamiar stworzyć własne miasto w mieście. Wszystkie zaufane osoby youtubera będą mieszkać bowiem blisko siebie, na jednej ulicy.
Popularne
- Chill Guy podbija internet. O co chodzi z wyluzowanym ziomkiem?
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Naruciak i Psycholoszka stracili pieska. "Nie wybaczę sobie nigdy"
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Podgrzej pizzę na PlayStation 5. Pizza Hut prezentuje nietypowy gadżet
- Genzie prezentuje: "100 DNI DO MATURY". Zapowiada się wielki hit?
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu