Cenimy Twoją prywatność

Vibez.pl jest częścią rodziny serwisów Wirtualnej Polski. Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Obrzydliwa pielęgnacja twarzy

To nie jest błoto. Śmierdząca kuracja twarzy obiegła internet

Źródło zdjęć: © deborapeixoto.ofc / Instagram
JTY,
09.08.2024 15:15

Gdyby istniała nagroda za najgłupszy pomysł zrealizowany w internecie, brazylijska modelka Debora Peixoto miałaby gwarantowane podium. Kobieta przedstawiła wyjątkowo nieprzyjemną metodę na pielęgnację skóry twarzy.

Od koreańskich kosmetyków, przez okłady z ogórka, po różnorodne peelingi i maseczki. Sposobów na pielęgnacje skóry twarzy jest ogromna liczba. Wśród nich są także ekstremalnie głupie metody, takie jak ta zaprezentowana przez Deborę Peixoto. Pochodząca z Brazylii modelka przedstawiła maseczkę z odchodów.

"To najdziwniejsza rzecz, jaką zrobiłam w życiu" - oznajmiła modelka w komentarzu dla serwisu Jam Press. Debora może konkurować sama ze sobą o miano autorki najdziwniejszej rzeczy, którą ktoś wykonał w internecie. Swego czasu kobieta zasłynęła tym, że smarowała się krwią menstruacyjną, aby poprawić jakość skóry.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

KUBA SZMAJKOWSKI: ZAWSZE CHCIAŁEM ŚPIEWAĆ SOLO

Nie wąchaj jej twarzy. Modelka przesadziła

Tym razem brazylijska modelka przeszła samą siebie. Debora opublikowała na Instagramie filmik, w którym krok po kroku pokazuje, jak wykonuje maseczkę z odchodów. Na szczęście pominęła najbardziej obrzydliwy moment. Na nagraniu widać, jak wyjmuje pojemnik z lodówki, po czym rozsmarowuje zawartość na swojej twarzy. Wygląda tak, jakby pokryła skórę błotem... i chcemy wierzyć, że naprawdę tak zrobiła, a wersja z odchodami jest idiotycznym żartem.

Modelka sama walczy z mdłościami. Żeby zrealizować nagranie, musiała zatkać nos klamerką. Przed zmyciem brązowej warstwy z twarzy, odczekuje kilka minut. "To zadziałało u mnie i skóra przestała się łuszczyć" - oznajmia na koniec filmu.

trwa ładowanie posta...

Chciała mieć piękną twarz. Szokujące, co zrobiła

Ekspertka po obejrzeniu nagrania nie zostawiła suchej nitki na modelce. Dr Dophie Momen, dermatolożka z Londynu, w komentarzu dla serwisu "New York Post" stawia sprawę jasno:

"Spośród wszystkich trendów dotyczących pielęgnacji skóry twarz, ten jest jednym z najdziwniejszych. Nie ma absolutnie żadnych korzyści dla skóry ze stosowania odchodów w formie maseczki na twarz" - wyjaśnia specjalistka. Dermatolożka dodaje, że tak obrzydliwa maseczka może pogorszyć odporność organizmu na infekcje bakteryjne i wirusowe lub wywołać zatrucie pokarmowe.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 1
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 4
byle nie hejt,10.08.2024 (12:42)zgłoś
No tak. Czyli dożyłem tych czasów. Kał jest już obecny w internecie. Na wierzchu. Do tej pory był pod postaciami.
Odpowiedz
2Zgadzam się0Nie zgadzam się
udostępnij artykuł