Spowalnia picie alkoholu. Specjalny kufel sprawi, że nie wyzerujesz browara
Podczas lata ludzie szczególnie szukają orzeźwienia i ochłodzenia, a niskoprocentowe alkohole są jedną z alternatyw od słodkich gazowanych napojów. Japoński browar Yona Yona Ale przygotował szczególny kufel, który zachęca do odpowiedzialnej konsumpcji piwa.
Słońce, wypad nad wodę, rozgrzane ulice, cień drzew na działce: latem ochota na piwo albo drinka jest zdecydowanie wyższa niż kiedy na zewnątrz jest chłodno, szaro i nieprzyjemnie. Jesień to era pumpkin spice latte, a w wakacje rządzi aperolek. Długie wieczory sprzyjają drinkowaniu, a zimne piwo wydaje się idealnym napojem na ochłodę.
Podobne
- Był uzależniony od alkoholu. Tom Holland wypuszcza bezalkoholowe piwo premium
- Europejczycy mają problem z alkoholem? WHO wydało niepokojący raport
- Mini Majk przyznał, że był uzależniony od alkoholu i brał narkotyki. "Nie ma się czym chwalić"
- Piją i wciągają biały proszek. Nie jest tym, czym myślisz
- Pijany Mikołaj na Krupówkach? Internauci: "miś zmienił skina"
Warto jednak mieć na uwadze, że po pierwsze częste folgowanie swoim alkoholowym zachciankom może nieść ze sobą gigantyczne negatywne konsekwencje dla naszego zdrowia. Po drugie - picie procentowych napojów podczas upału sprzyja odwodnieniu.
Alkoholu nie trzeba demonizować, ale należy pamiętać, żeby spożywać go z głową i zachowaniem bezpieczeństwa - swojego i innych. Nie wsiadać za kółko po kieliszku wina i nie przesadzać z piwkami - nawet te dwuprocentowe mogą okazać się zdradzieckie. Browar Yona Yona Ale z Japonii znalazł sposób na zachęcenie konsumentów do odpowiedzialnego picia. Firma zademonstrowała intrygujący wynalazek.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Uciekł z nieistniejącego kraju. Teraz jest fanem Polski! "Rosja to inny świat" [Roman FanPolszy]
Ten kufel spowolni picie alkoholu. Hit czy kit?
Yona Yona Ale to browar z Japonii - producent różnych kraftowych piw. W ofercie mają m.in. flagowe Yona Yona Ale, mocno goryczkową Indian Blue Devil IPĘ czy Wednesday Cat - ale w belgijskim stylu, mocno pszeniczne z wyczuwalną skórką pomarańczy i kolendrą.
Japońska marka przedstawiła w mediach społecznościowych swój nowy wynalazek - kufel do piwa w kształcie klepsydry ze strategicznym zwężeniem pośrodku, które sprawia, że napój z niego spożywa się dużo wolniej niż normalnie. Reklama zachęca do świadomej i odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, a internauci są zachwyceni pomysłem.
W temacie lifestyle
- Marcin Dubiel pisze książkę. "Bomba, która wysadzi pewnie parę karier"
- Friz i Wersow spełnili "marzenie 2-letniej Majusi". Zabrali ją na wakacje do Dubaju
- Wrzuciła 7 tiktoków i stała się prawdziwym viralem. Każdy chce należeć do "Grupy 7". O co chodzi w trendzie?
- Polski item hitem w zagranicznych McDonald's. "Rozpoznawalność, na jaką zasługujemy"
Popularne
- Książulo zdemaskował Mualana? Internauci nie mogą przyzwyczaić się do jego głosu
- "I do pieca" zostanie zdaniem roku? Trend opanował internet
- "WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK", czyli powolne dojrzewanie [RECENZJA]
- Pitbull wraca do Polski. Kiedy i gdzie wystąpi? Jakie ceny i rodzaj biletów?
- Miłosz z "Kuchennych rewolucji" złamał internet. "Prawdziwy goacik"
- Branża erotyczna jako kultura? Zapadł kontrowersyjny wyrok
- Lila Janowska jest w ciąży? Fani podejrzewają, że Żabson zostanie ojcem
- Nemo wydali najbardziej szaloną płytę 2025 r.? "Arthouse" to kolorowy manifest [RECENZJA]
- Siedzą i się nudzą. Moda na rawdogging boredom podbija TikToka





