Spowalnia picie alkoholu. Specjalny kufel sprawi, że nie wyzerujesz browara
Podczas lata ludzie szczególnie szukają orzeźwienia i ochłodzenia, a niskoprocentowe alkohole są jedną z alternatyw od słodkich gazowanych napojów. Japoński browar Yona Yona Ale przygotował szczególny kufel, który zachęca do odpowiedzialnej konsumpcji piwa.
Słońce, wypad nad wodę, rozgrzane ulice, cień drzew na działce: latem ochota na piwo albo drinka jest zdecydowanie wyższa niż kiedy na zewnątrz jest chłodno, szaro i nieprzyjemnie. Jesień to era pumpkin spice latte, a w wakacje rządzi aperolek. Długie wieczory sprzyjają drinkowaniu, a zimne piwo wydaje się idealnym napojem na ochłodę.
Podobne
- Był uzależniony od alkoholu. Tom Holland wypuszcza bezalkoholowe piwo premium
- Europejczycy mają problem z alkoholem? WHO wydało niepokojący raport
- Piją i wciągają biały proszek. Nie jest tym, czym myślisz
- Pijany Mikołaj na Krupówkach? Internauci: "miś zmienił skina"
- Policja znalazła gnoma całego z MDMA. Tak się bawią w Holandii
Warto jednak mieć na uwadze, że po pierwsze częste folgowanie swoim alkoholowym zachciankom może nieść ze sobą gigantyczne negatywne konsekwencje dla naszego zdrowia. Po drugie - picie procentowych napojów podczas upału sprzyja odwodnieniu.
Alkoholu nie trzeba demonizować, ale należy pamiętać, żeby spożywać go z głową i zachowaniem bezpieczeństwa - swojego i innych. Nie wsiadać za kółko po kieliszku wina i nie przesadzać z piwkami - nawet te dwuprocentowe mogą okazać się zdradzieckie. Browar Yona Yona Ale z Japonii znalazł sposób na zachęcenie konsumentów do odpowiedzialnego picia. Firma zademonstrowała intrygujący wynalazek.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Uciekł z nieistniejącego kraju. Teraz jest fanem Polski! "Rosja to inny świat" [Roman FanPolszy]
Ten kufel spowolni picie alkoholu. Hit czy kit?
Yona Yona Ale to browar z Japonii - producent różnych kraftowych piw. W ofercie mają m.in. flagowe Yona Yona Ale, mocno goryczkową Indian Blue Devil IPĘ czy Wednesday Cat - ale w belgijskim stylu, mocno pszeniczne z wyczuwalną skórką pomarańczy i kolendrą.
Japońska marka przedstawiła w mediach społecznościowych swój nowy wynalazek - kufel do piwa w kształcie klepsydry ze strategicznym zwężeniem pośrodku, które sprawia, że napój z niego spożywa się dużo wolniej niż normalnie. Reklama zachęca do świadomej i odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, a internauci są zachwyceni pomysłem.
W temacie lifestyle
- Kontrowersyjne opinie Olka i Poli z "T5M2". Influencerzy krytykują dzieci w samolocie
- Petunia zajęła pierwsze miejsce w Konkursie na Najbrzydszego Psa Świata. Tak wygrać, to jak przegrać?
- Jak wygląda Ania Gotuje? Mityczna blogerka istnieje naprawdę
- Jeleniewska robi expose innym influencerom. "Ale trzeba mieć mózg"
Popularne
- Zeskakiwali na płytę. Koncert Maxa Korzha miał szalony przebieg
- Wiernikowska dołączyła do groźnego trendu. Naraziła zdrowie swojego synka?
- Farmer stworzył Tindera dla krów. Poprosił o pomoc ChatGPT
- Matcha jest obrzydliwa? Cała prawda o warszawskim zapaleniu opon mózgowych [VIBEZ CHECK]
- Cios w młodych ludzi? Ekspertka komentuje decyzję Andrzeja Dudy
- To coś więcej niż książka. Dawid Podsiadło zaskoczył fanów
- "Strefa gangsterów". Tom Hardy idzie spuścić ci łomot [RECENZJA]
- Lody o smaku mleka z piersi to nie żart. Już trafiły do sprzedaży
- Machał banderowską flagą na Narodowym. Ukrainiec opublikował nagranie