Spowalnia picie alkoholu. Specjalny kufel sprawi, że nie wyzerujesz browara
Podczas lata ludzie szczególnie szukają orzeźwienia i ochłodzenia, a niskoprocentowe alkohole są jedną z alternatyw od słodkich gazowanych napojów. Japoński browar Yona Yona Ale przygotował szczególny kufel, który zachęca do odpowiedzialnej konsumpcji piwa.
Słońce, wypad nad wodę, rozgrzane ulice, cień drzew na działce: latem ochota na piwo albo drinka jest zdecydowanie wyższa niż kiedy na zewnątrz jest chłodno, szaro i nieprzyjemnie. Jesień to era pumpkin spice latte, a w wakacje rządzi aperolek. Długie wieczory sprzyjają drinkowaniu, a zimne piwo wydaje się idealnym napojem na ochłodę.
Podobne
- Był uzależniony od alkoholu. Tom Holland wypuszcza bezalkoholowe piwo premium
- Europejczycy mają problem z alkoholem? WHO wydało niepokojący raport
- Piją i wciągają biały proszek. Nie jest tym, czym myślisz
- Pijany Mikołaj na Krupówkach? Internauci: "miś zmienił skina"
- Policja znalazła gnoma całego z MDMA. Tak się bawią w Holandii
Warto jednak mieć na uwadze, że po pierwsze częste folgowanie swoim alkoholowym zachciankom może nieść ze sobą gigantyczne negatywne konsekwencje dla naszego zdrowia. Po drugie - picie procentowych napojów podczas upału sprzyja odwodnieniu.
Alkoholu nie trzeba demonizować, ale należy pamiętać, żeby spożywać go z głową i zachowaniem bezpieczeństwa - swojego i innych. Nie wsiadać za kółko po kieliszku wina i nie przesadzać z piwkami - nawet te dwuprocentowe mogą okazać się zdradzieckie. Browar Yona Yona Ale z Japonii znalazł sposób na zachęcenie konsumentów do odpowiedzialnego picia. Firma zademonstrowała intrygujący wynalazek.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Uciekł z nieistniejącego kraju. Teraz jest fanem Polski! "Rosja to inny świat" [Roman FanPolszy]
Ten kufel spowolni picie alkoholu. Hit czy kit?
Yona Yona Ale to browar z Japonii - producent różnych kraftowych piw. W ofercie mają m.in. flagowe Yona Yona Ale, mocno goryczkową Indian Blue Devil IPĘ czy Wednesday Cat - ale w belgijskim stylu, mocno pszeniczne z wyczuwalną skórką pomarańczy i kolendrą.
Japońska marka przedstawiła w mediach społecznościowych swój nowy wynalazek - kufel do piwa w kształcie klepsydry ze strategicznym zwężeniem pośrodku, które sprawia, że napój z niego spożywa się dużo wolniej niż normalnie. Reklama zachęca do świadomej i odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, a internauci są zachwyceni pomysłem.
Popularne
- To oni pozwali Sylwestra Wardęgę. Lista jest bardzo długa
- W 12 godziny spała z 1000 facetów. Onlyfansiara twierdzi, że pobiła rekord
- Dubajska czekolada trafiła do Żabki. Limitowana i ekstremalnie droga
- AI Iga Świątek wali szoty w reklamie pubu Mentzena. Będą pozwy?
- "Fazolandia" sprzedana. Koniec marzenia słynnego youtubera
- Jelly Frucik spał z Wojtkiem Golą? Żaden 20-stronnicowy dokument tego nie wymaże
- Dawid Podsiadło z AliExpress. Hubert jak Maciej Musiał - też posprząta mieszkanie
- Merch Drwala 2025 nadchodzi. Trzy daty, które lepiej zapamiętaj
- 19 stycznia krytyczną datą dla TikToka. MrBeast zabrał głos