Spowalnia picie alkoholu. Specjalny kufel sprawi, że nie wyzerujesz browara
Podczas lata ludzie szczególnie szukają orzeźwienia i ochłodzenia, a niskoprocentowe alkohole są jedną z alternatyw od słodkich gazowanych napojów. Japoński browar Yona Yona Ale przygotował szczególny kufel, który zachęca do odpowiedzialnej konsumpcji piwa.
Słońce, wypad nad wodę, rozgrzane ulice, cień drzew na działce: latem ochota na piwo albo drinka jest zdecydowanie wyższa niż kiedy na zewnątrz jest chłodno, szaro i nieprzyjemnie. Jesień to era pumpkin spice latte, a w wakacje rządzi aperolek. Długie wieczory sprzyjają drinkowaniu, a zimne piwo wydaje się idealnym napojem na ochłodę.
Podobne
- Był uzależniony od alkoholu. Tom Holland wypuszcza bezalkoholowe piwo premium
- Europejczycy mają problem z alkoholem? WHO wydało niepokojący raport
- Mini Majk przyznał, że był uzależniony od alkoholu i brał narkotyki. "Nie ma się czym chwalić"
- Piją i wciągają biały proszek. Nie jest tym, czym myślisz
- Pijany Mikołaj na Krupówkach? Internauci: "miś zmienił skina"
Warto jednak mieć na uwadze, że po pierwsze częste folgowanie swoim alkoholowym zachciankom może nieść ze sobą gigantyczne negatywne konsekwencje dla naszego zdrowia. Po drugie - picie procentowych napojów podczas upału sprzyja odwodnieniu.
Alkoholu nie trzeba demonizować, ale należy pamiętać, żeby spożywać go z głową i zachowaniem bezpieczeństwa - swojego i innych. Nie wsiadać za kółko po kieliszku wina i nie przesadzać z piwkami - nawet te dwuprocentowe mogą okazać się zdradzieckie. Browar Yona Yona Ale z Japonii znalazł sposób na zachęcenie konsumentów do odpowiedzialnego picia. Firma zademonstrowała intrygujący wynalazek.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Uciekł z nieistniejącego kraju. Teraz jest fanem Polski! "Rosja to inny świat" [Roman FanPolszy]
Ten kufel spowolni picie alkoholu. Hit czy kit?
Yona Yona Ale to browar z Japonii - producent różnych kraftowych piw. W ofercie mają m.in. flagowe Yona Yona Ale, mocno goryczkową Indian Blue Devil IPĘ czy Wednesday Cat - ale w belgijskim stylu, mocno pszeniczne z wyczuwalną skórką pomarańczy i kolendrą.
Japońska marka przedstawiła w mediach społecznościowych swój nowy wynalazek - kufel do piwa w kształcie klepsydry ze strategicznym zwężeniem pośrodku, które sprawia, że napój z niego spożywa się dużo wolniej niż normalnie. Reklama zachęca do świadomej i odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, a internauci są zachwyceni pomysłem.
W temacie lifestyle
- Szop pracz włamał się do sklepu monopolowego. Trafił na izbę wytrzeźwień?
- Patec atakuje ostatni szczyt z Krony Ziemi. Dlaczego Elbrus jest tak problematyczny?
- Dawid Kwiatkowski szuka swojego numeru jeden. Chce zabrać na kolację, kupić kwiaty
- Najgorszy (i najdroższy) świąteczny jarmark w Polsce? Sam wstęp kosztuje nawet 75 zł
Popularne
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Vibez Creators Awards na żywo. Transmisja z finałowej gali
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali
- Influencerskie podsumowanie 2025 r. O czym huczał internet?
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Wojek pokłócił się z Książulem? "Niedługo dowiecie się, kim tak naprawdę jest ten gość"
- Piosenki tworzone przez AI podbijają "Viral 50 - Polska". Wszystko przez poziom polskiej muzyki?
- SmileLandia istnieje? Wyjaśniamy, o co chodzi w nowym trendzie





