Był uzależniony od alkoholu. Tom Holland wypuszcza bezalkoholowe piwo premium
Tom Holland zdradził, że w przeszłości borykał się z problemami z alkoholem. Od ok. 2,5 roku aktor żyje w trzeźwości i właśnie ogłosił, że startuje z własną marką piwa zero - BERO.
Tom Holland nie pije alkoholu - jego droga do trzeźwości zaczęła się w styczniu 2022 r., kiedy postanowił sprawdzić się w wyzwaniu dry january (ang. "suchy styczeń), polegającym na odstawieniu napojów wyskokowych przez miesiąc. Aktor zauważył, że sprawiło mu to większą trudność niż się spodziewał. Wyznał, że cały czas myślał o tym, kiedy będzie mógł wypić drinka, a zwykła ochota przerodziła się w obsesję.
Tom Holland nie zlekceważył tych sygnałów - wręcz przeciwnie. Po sześciu miesiącach trzeźwości po raz kolejny spróbował alkoholu i doszedł do wniosku, że ten nie jest mu absolutnie do niczego potrzebny i ograniczył go do zera. Nie licząc niewielkiej przerwy, aktor nie pije od ponad 2,5 roku.
Swój styl życia Holland postanowił więc przekuć w... markę. Na Instagramie ogłosił, że 16 października rusza Bero Brewing - jego własna marka bezalkoholowego piwa premium.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
KACPER MUDOR MOOD: Spełniam się jako DRAG QUEEN
Tom Holland o bezalkoholowym piwie: "to była bardzo osobista podróż"
Aktor najpierw "ogłosił ogłoszenie", a potem zdradził, że stworzył własną markę "ekskluzywnego piwa bezalkoholowego". BERO wzięło swoją nazwę od słów "beer" (ang. - piwo) i "zero". Na Instagramie pojawił się też profil firmy oraz kilka zdjęć reklamujących napój. Fani podejrzewają, że w sesji promującej BERO wzięła także udział Zendaya - aktorka i piosenkarka, prywatnie dziewczyna Toma Hollanda.
"Ta podróż była dla mnie bardzo osobista. Wszystko zaczęło się od chęci stworzenia czegoś znaczącego - sposobu na świętowanie i integrowanie się bez kompromisów. W BERO chcieliśmy stworzyć alternatywę, która wnosi całe wyrafinowanie i smak najlepszych napojów rzemieślniczych, oferując jednocześnie coś nieco innego - coś, co pasuje do każdej chwili"- czytamy w mailu powitalnym od marki BERO.
Popularne
- Natalia Magical założyła niebieską platformę. Ile kosztuje miesięczny dostęp?
- Zbanowali ją z niebieskiej platformy. "Dwa tysiące obcych. Bez żadnych limitów"
- Cameraboy oburzony niebieską platformą Natalii? "Magical jest hipokrytą"
- Daniel Magical dostał bana na kicku. Już nie wróci na platformę?
- Edzio Rap drugi raz wbił na O'Block. Nawinął z lokalsami (i przeżył)
- Jak smakuje nowy zestaw w KFC "Squid Game"? "Cena jest mega wysoka"
- Young Leosia i Kacper Błoński mają "dziecko". Ich wspólne lody już w sklepach
- Naruciak chce konfrontacji z Gonciarzem. "Nie jestem w pozycji do stawiania warunków"
- Żenujący wpis Amadeusza Ferrariego o Natsu. Przekroczył granicę?