Był uzależniony od alkoholu. Tom Holland wypuszcza bezalkoholowe piwo premium
Tom Holland zdradził, że w przeszłości borykał się z problemami z alkoholem. Od ok. 2,5 roku aktor żyje w trzeźwości i właśnie ogłosił, że startuje z własną marką piwa zero - BERO.
Tom Holland nie pije alkoholu - jego droga do trzeźwości zaczęła się w styczniu 2022 r., kiedy postanowił sprawdzić się w wyzwaniu dry january (ang. "suchy styczeń), polegającym na odstawieniu napojów wyskokowych przez miesiąc. Aktor zauważył, że sprawiło mu to większą trudność niż się spodziewał. Wyznał, że cały czas myślał o tym, kiedy będzie mógł wypić drinka, a zwykła ochota przerodziła się w obsesję.
Podobne
- Spowalnia picie alkoholu. Specjalny kufel sprawi, że nie wyzerujesz browara
- Zendaya świetnie gotuje? Tom Holland zdradza sekrety pary
- Tom Holland i Zendaya kontra paparazzi. Aktor zachował się bohatersko
- Zendaya i Tom Holland zaręczeni? "Nie będą spieszyć się ze ślubem"
- Kesha odtworzyła scenę z kultowej piosenki. Najlepsza reklama łychy?
Tom Holland nie zlekceważył tych sygnałów - wręcz przeciwnie. Po sześciu miesiącach trzeźwości po raz kolejny spróbował alkoholu i doszedł do wniosku, że ten nie jest mu absolutnie do niczego potrzebny i ograniczył go do zera. Nie licząc niewielkiej przerwy, aktor nie pije od ponad 2,5 roku.
Swój styl życia Holland postanowił więc przekuć w... markę. Na Instagramie ogłosił, że 16 października rusza Bero Brewing - jego własna marka bezalkoholowego piwa premium.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
KACPER MUDOR MOOD: Spełniam się jako DRAG QUEEN
Tom Holland o bezalkoholowym piwie: "to była bardzo osobista podróż"
Aktor najpierw "ogłosił ogłoszenie", a potem zdradził, że stworzył własną markę "ekskluzywnego piwa bezalkoholowego". BERO wzięło swoją nazwę od słów "beer" (ang. - piwo) i "zero". Na Instagramie pojawił się też profil firmy oraz kilka zdjęć reklamujących napój. Fani podejrzewają, że w sesji promującej BERO wzięła także udział Zendaya - aktorka i piosenkarka, prywatnie dziewczyna Toma Hollanda.
"Ta podróż była dla mnie bardzo osobista. Wszystko zaczęło się od chęci stworzenia czegoś znaczącego - sposobu na świętowanie i integrowanie się bez kompromisów. W BERO chcieliśmy stworzyć alternatywę, która wnosi całe wyrafinowanie i smak najlepszych napojów rzemieślniczych, oferując jednocześnie coś nieco innego - coś, co pasuje do każdej chwili"- czytamy w mailu powitalnym od marki BERO.
Popularne
- "POLSKA GUROM" - Przemek Kucyk zgłasza się na Eurowizję. To jego topka polskiej (pop)kultury
- Nikita i Cameraboy rozstali się? Mocny statement krąży w sieci
- Znamy cenę biletów na Doję Cat. Na miejsca przy samej scenie trzeba się wykosztować
- Nudna reklama Friza i Wersow. Recenzja "Friz & Wersow. Miłość w czasach online"
- Wejdą nowe smaki Wojanków? Internet huczy od pogłosek
- Antyki, czyli kuchnia babci na TikToku. Wywiad z ikonicznym twórcą
- Lola Young odwołała trasę koncertową? Wszystko przez dramatyczny wypadek na scenie
- Louis Tomlinson wystąpi w Polsce. Fani krytykują wybór daty koncertu?
- Julia Wieniawa - "Światłocienie" nudzą i bawią [RECENZJA]