Linia lotnicza Ryanair założyła polskiego TikToka

Ryanair założył TikToka. Linia lotnicza narzeka na pasażerów

Źródło zdjęć: © Canva / Canva
Weronika Paliczka,
06.08.2024 11:30

Polski oddział irlandzkich linii lotniczych Ryanair dołączył do społeczności TikToka. Marketingowcy spółki wykorzystali okazję, żeby skrytykować pasażerów, którzy wymagają podstawowego komfortu podróżowania.

Tanie linie lotnicze na całym świecie przeżywają prawdziwe oblężenie. Podróżni łączą się w grupach na Facebooku, gdzie polecają sobie największe okazje. Prawdziwi specjaliści są w stanie wyszukać loty za dosłownie kilkanaście złotych. Taka forma podróżowania łączy się jednak ze stosunkowo niskim komfortem podróży: mało miejsca, dopłaty do nawet najmniejszych udogodnień, takich jak bagaż większy niż malutka torebka. Zaprawieni podróżnicy uważają, że jest to cena, którą należy zapłacić za możliwość taniego odwiedzenia nowego kraju. Pojawiają się jednak głosy ludzi, którzy twierdzą, że wszystko ma swoje granice.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

JULIA ŻUGAJ spełniła już WSZYSTKIE SWOJE MARZENIA?

Ryanair odpowiada hejterom

Jedną z najtańszych linii lotniczych w Europie i na całym świecie jest irlandzka firma Ryanair. Założona w 1984 r. spółka oferuje wyjątkowo tanie loty. Niektóre bilety można zakupić za kilkanaście lub kilkadziesiąt złotych. Problemem jest jednak komfort podróży. Osoby wybierające Ryanair muszą dopłacać za bagaż większy niż niewielki plecak czy wybór miejsca. Często pojawiają się także głosy dotyczące niewielkiej ilości miejsca przed fotelami, co jest szczególnie uciążliwe dla wysokich osób, które zmuszone są do przyjmowania nienaturalnych pozycji, żeby tylko zmieścić się w wyznaczonym miejscu.

Polski oddział firmy Ryanair dołączył do społeczności TikToka. Pierwszy film firmy wywołał lawinę komentarzy. Wszystko przez tekst, w którym napisano: "Kiedy dosłownie dajemy pasażerom loty za 64,99 zł do innego kraju, ale oni dalej narzekają na przestrzeń na nogi".

trwa ładowanie posta...

Internauci odpowiadają Ryanairowi

Część osób wydaje się zachwycona contentem konta Ryanair Polska. Pojawiają się jednak głosy krytyczne odnoszące się do jakości świadczonych usług. Jedna z internautek napisała: "Wolałabym za 200, ale mieć jak siedzieć". Spółka odpowiedziała: "Współczuję". Ktoś inny stwierdził, że LOT jest lepszy, na co Ryanair odpisał: "W czyszczeniu naszych silników".

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 2
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 3
  • emoji kupka - liczba głosów: 2
pulc,zgłoś
Sorry ale jeśli ktoś leci maaianerem na wczasy to jest dnem zerem i kompletnym elementem i na pewno to nie są moi znajomi a jeżeli bym się dowiedział to już by nie byli
Odpowiedz
1Zgadzam się3Nie zgadzam się