My Impact - informacja o partnerach projektu
Informacja o partnerach projektu My Impact.
Delfi:
Spółka Delfi UAB, należąca do estońskiej spółki medialnej Ekspress Grupp, rozpoczęła działalność w 2001 r. i obecnie prowadzi główny litewski portal informacyjny www.delfi.lt oraz kanał telewizyjny Delfi TV.
Podobne
- Viktor Orbán o wyborach w Polsce. "Wygrały partie prowojenne"
- Obawy Pawłowicz. "Czy to będzie ostatni Marsz Niepodległości?"
- Ostrzeżenie dla Elona Muska. Brukseli kończy się cierpliwość
- Skomentował wpis Najwyższego Przywódcy Iranu. Straszne, co go czeka
- Zepsuł akcję Konfederacji. Był uzbrojony w środek czyszczący
Liczny i profesjonalny zespół dziennikarzy, fotografów i twórców treści wideo Delfi codziennie ciężko pracuje, aby dostarczać swoim odbiorcom aktualne, obiektywne i wiarygodne wiadomości z Litwy i całego świata, reportaże telewizyjne i fotograficzne, ekskluzywne projekty i artykuły analityczne, a także relacjonuje inne istotne wydarzenia w językach litewskim, rosyjskim i angielskim.
Zapewniając różnorodność opinii i promując dyskusje na temat najważniejszych kwestii społecznych, Delfi może skupić się na wybranej misji - ochronie i rozpowszechnianiu wartości demokratycznych tj. wolności, równości i solidarności społecznej. Projekt #MyImpact toruje drogę do osiągnięcia tego celu, koncentrując się na młodych odbiorcach, którzy będą filarami kształtowania tych wartości w przyszłości kraju.
Index HR:
Index.hr jest najczęściej odwiedzanym portalem informacyjnym w Chorwacji. Jako wydawca wyłącznie cyfrowy, Index.hr od 20 lat jest liderem cyfrowej rewolucji w chorwackim krajobrazie medialnym, prezentując innowacyjne podejście i nieustannie poszerzając grono swoich czytelników.
Będąc częścią projektu BeActive, chcemy zająć się problemami młodych ludzi, do których nie docierają media głównego nurtu, a którzy czerpią informacje z mediów społecznościowych, gdzie często są narażeni na fałszywe wiadomości.
Netinfo
Netinfo jest jedną z pierwszych na rynku cyfrowych firm medialnych w Bułgarii, a zarazem częścią wieloplatformowej firmy medialno-technologicznej Nova Broadcasting Group, spółki zależnej United Group, wiodącego operatora telekomunikacyjnego i medialnego w Europie Południowo-Wschodniej. Netinfo jest wg Gemius Bulgaria jedną z wiodących bułgarskich firm zajmujących się mediami cyfrowymi, docierającym do ponad 86% lokalnych użytkowników internetu.
Firma posiada szerokie portfolio witryn i usług. Wśród nich znajduje się największy lokalny darmowy dostawca e-mail ABV.bg, największy serwis informacyjny Nova.bg, największy serwis pogodowy Sinoptik.bg, portal sportowy Gong.bg, magazyn kobiecy Edna.bg, serwis motoryzacyjny CarMarket.bg i wiele innych. Pełną listę witryn i ich statystyki można zobaczyć na Netinfo.bg - Portfolio.
Jako lider mediów na rynku bułgarskim, firma Netinfo traktuje poważnie i odpowiedzialnie tworzenie wysokiej jakości treści, mających na celu informowanie i edukowanie swoich odbiorców.
Wierzymy, że przyszłość leży w rękach młodych, świadomych i wykształconych przedstawicieli pokolenia Z.
Naszą motywacją i najważniejszym celem jest kształtowanie u naszych odbiorców umiejętności takich jak krytyczne i analityczne myślenie, pewność siebie czy odpowiedzialność społeczna, a przede wszystkim - inspirowanie ich do tworzenia lepszego świata dla przyszłych pokoleń.
PRO TV
PRO TV jest od ponad 25 lat wiodącą stacją telewizyjną w Rumunii, oferującą wysokiej jakości rozrywkę i obiektywne informacje. Dzięki strategii programowej, która obejmuje szeroką gamę lokalnych produkcji, w tym programów informacyjnych i rozrywkowych, oraz najlepsze międzynarodowe seriale i filmy, PRO TV stała się liderem na rumuńskim rynku telewizyjnym.
Zaufanie i zasięg marki medialnej PRO TV w Rumunii są widoczne w najnowszych badaniach rynkowych, co czyni ją najbardziej zaufaną marką medialną w kraju. Dzięki zaangażowaniu w tworzenie wysokiej jakości programów, prezentowaniu obiektywnych wiadomości i dbaniu o odpowiedzialność społeczną, PRO TV pozostaje dominującą siłą na rynku telewizyjnym i cyfrowym w Rumunii.
Cel projektu #MyImpact, jakim jest zwiększenie poziomu wiedzy i zaangażowania młodych mieszkańców Europy oraz krzewienie europejskich wartości i motywowaniu do działania, jest dla nas bardzo ważny. Rozumiemy znaczenie edukowania i wzmacniania pozycji młodego pokolenia, zwłaszcza w obszarze europejskich zasad i spraw społecznych. Uczestnicząc w tym projekcie, chcemy przyczynić się do rozwoju bardziej świadomej i zaangażowanej młodzieży w Rumunii i całej Europie.
Co więcej, linie tematyczne dotyczące równości, ekologii i świadomości społecznej, które stanowią podstawę projektu, to tematy, którymi pasjonujemy się na co dzień. PRO TV zawsze było liderem w promowaniu równości i podnoszeniu świadomości na temat ważnych kwestii społecznych. Aktywnie wspieramy różne projekty i inicjatywy, które mają pozytywny wpływ na społeczeństwo. Dołączając do projektu #MyImpact, widzimy możliwość dalszego wzmocnienia naszych wysiłków i dotarcia do szerszego grona odbiorców, zwłaszcza tych reprezentujących młodsze pokolenie.
Popularne
- Zapowiedzi LEGO Harry Potter na 2025 r. Potężny debiut unikatowej budowli
- Friz zamroził influencerów? "Ratownicy musieli nas wyciągać z lodu"
- Podała dziecku ciasto z alkoholem. Wiernikowska rozpętała burzę
- Mini Majk podjął ważną decyzję. Influencer zmieni wygląd?
- To już oficjalne. Media społecznościowe nie dla nastolatków
- Bambik i V-dolce w "Milionerach". Czy uczestniczka znała odpowiedź?
- Taśmy Buddy wstrząsną internetem? "Zmieni trochę optykę"
- Dawid Podsiadło robi karierę za granicą? "Pierwsze kroki na scenie"
- Sceny grozy na streamie. Magiczny trik wymknął się spod kontroli?