W Warszawie ruszyła kampania "Filary Tolerancji"

M&M'S budują tolerancję. Rusza nietypowa kampania społeczna

Źródło zdjęć: © Materiały prasowe / Materiały prasowe
Weronika Paliczka,
29.10.2024 15:00

M&M'S to nie tylko słodkie cukierki i śmieszne ludziki z reklamy. Marka rozpoczęła w Polsce kampanię społeczną "Filary Tolerancji", która ma wspierać dążenia ku równości i radości z życia. Twórcy chcą pokazać, że wszyscy ludzie żyją w zgodzie z tymi samymi wartościami.

W drugiej połowie października rozpoczęła się kampania społeczna pod nazwą "Filary Tolerancji", która ma na celu promowanie otwartości i wzajemnego zrozumienia. Marka M&M’S wzięła udział w tej inicjatywie jako partner oraz fundator artystycznej instalacji, która znajduje się w centrum Warszawy. Dodatkowo marka planuje wyrazić swoje wsparcie poprzez unikalny mural z wizerunkiem znanych drażetek.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Mestosław: "Ślub wezmę w Brazylii i... w Polsce". Gdzie zamieszka z mężem i dzieckiem?

Wszyscy Polacy chcą tego samego?

Kampania "Filary Tolerancji" skupia się na uniwersalnych wartościach, takich jak miłość, wolność, szczęście, równość, bezpieczeństwo i akceptacja. Jest to inicjatywa mająca na celu wspieranie postaw otwartości i zrozumienia, oparta na przekonaniu, że te wartości stanowią fundament harmonijnego współżycia w społeczeństwie.

Z raportu "Unia równości. Między założeniami a rzeczywistością", przygotowanego dla Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce - patrona kampanii "Filary Tolerancji", wynika, że w Polsce wciąż zachodzą pozytywne zmiany w eliminowaniu dyskryminacji, jednak tempo tych zmian jest wolniejsze niż w innych krajach UE. W obszarze równości płci, pomimo poprawy pozycji Polski w Gender Equality Index (wskaźnik stosowany przez Europejski Instytut ds. Równości Kobiet i Mężczyzn), zajmujemy 18. miejsce wśród państw Unii.

Gdzie można znaleźć instalacje nawiązujące do kampanii "Filary Tolerancji"?

M&M’S sfinansował artystyczną instalację w ramach kampanii "Filary Tolerancji". Ozdobione filary są widoczne w centrum Warszawy przy rondzie Czterdziestolatka, blisko Dworca Centralnego, Złotych Tarasów i Varso Tower, na kolumnach wspierających estakadę Jana Pawła II. Na podświetlanej instalacji umieszczono wizerunki Ambasadorów obok wartości takich jak wolność, równość, bezpieczeństwo, akceptacja, szczęście i miłość. Zainstalowany QR kod prowadzi do wypowiedzi wideo danego Ambasadora. W projekcie biorą udział znani aktorzy, influencerzy i działacze społeczni, którzy wspierają idee równości i tolerancji, w tym Julia Wieniawa, Maciej Stuhr, Tomasz Raczek, Maciej Musiał, Ogi Ugonoh oraz influencerka Red Lipstick Monster.

Organizatorem kampanii "Filary Tolerancji" jest agencja kreatywna 360° Big Idea Promotions, przy wsparciu merytorycznym Kampanii Przeciwko Homofobii. Patronat Honorowy nad kampanią objęła ministra równości, Katarzyna Kotula, a nad inauguracją instalacji artystycznej - Rzecznik Praw Obywatelskich oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce. W tym roku jesienią marka M&M’S zrealizowała również kolorowy mural, który można zobaczyć naprzeciwko Złotych Tarasów, przy wiadukcie na ulicy Jana Pawła II. Używając tęczowych kolorów oraz postaci M&M’S, marka zachęca wszystkich do interakcji z muralem i odkrywania świata "Wszystkich kolorów zabawy", co jest możliwe dzięki zeskanowaniu kodu QR umieszczonego na muralu.

Fundusze Europejskie dla młodych
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0
Nick,zgłoś
Widzę, że tolerancja już nie wystarcza... Konieczna jest akceptacja....
Odpowiedz
0Zgadzam się0Nie zgadzam się