M&M'S wspierają tolerancję. Rusza nietypowa kampania społeczna
M&M'S to nie tylko słodkie cukierki i śmieszne ludziki z reklamy. Marka sfinansowała stworzenie instalacji artystycznej przy okazji kampanii społecznej "Filary Tolerancji", która ma wspierać dążenia ku równości i radości z życia. Twórcy chcą pokazać, że wszyscy ludzie żyją w zgodzie z tymi samymi wartościami.
W drugiej połowie października rozpoczęła się kampania społeczna pod nazwą "Filary Tolerancji", która ma na celu promowanie otwartości i wzajemnego zrozumienia. Marka M&M’S wzięła udział w tej inicjatywie jako partner oraz fundator artystycznej instalacji, która znajduje się w centrum Warszawy. Dodatkowo marka planuje wyrazić swoje wsparcie poprzez unikalny mural z wizerunkiem znanych drażetek.
Podobne
- "Tęcza" na Placu Zbawiciela powróci? Rusza projekt obywatelski
- Państwo zakazało TikToka. W tle harmonia społeczna
- Nietypowa kampania miasta. Władze namawiają do mówienia "cześć"
- Rusza Strefa Czystego Transportu w Warszawie. Kto nie wjedzie do stolicy?
- Sam Tompkins rusza w trasę koncertową. Czy fenomen TikToka wystąpi w Polsce?
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Mestosław: "Ślub wezmę w Brazylii i... w Polsce". Gdzie zamieszka z mężem i dzieckiem?
Wszyscy Polacy chcą tego samego?
Kampania "Filary Tolerancji" skupia się na uniwersalnych wartościach, takich jak miłość, wolność, szczęście, równość, bezpieczeństwo i akceptacja. Jest to inicjatywa mająca na celu wspieranie postaw otwartości i zrozumienia, oparta na przekonaniu, że te wartości stanowią fundament harmonijnego współżycia w społeczeństwie.
Twórcy kampanii "Filary Tolerancji" tłumaczą: "Kampania 'Filary Tolerancji' jest akcją niekomercyjną, prowadzoną pro publico bono, której głównym celem jest promowanie wartości takich jak miłość, wolność, równość, bezpieczeństwo i akceptacja. Marka M&M's, jako fundator instalacji artystycznej wsparła nasze działania w ramach swojego zaangażowania na rzecz różnorodności i inkluzywności. Równolegle do kampanii "Filary Tolerancji", marka M&M's zrealizowała własną, odrębną inicjatywę, jaką jest mural zatytułowany "Wszystkie kolory zabawy", który nie jest częścią naszej kampanii, a jego powstanie nie było uzgadniane z organizatorami kampanii 'Filary Tolerancji', nie stanowi przedmiotu naszej współpracy. Mural jest związany z ideologią marki M&M's, podkreślającą radość i zabawę, co jest spójne z jej globalnym przekazem. Chcemy jasno zaznaczyć, że mural jest projektem autonomicznym i nie jest powiązany z kampanią "Filary Tolerancji" ani jej przekazem".
Z raportu "Unia równości. Między założeniami a rzeczywistością", przygotowanego dla Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce - patrona kampanii "Filary Tolerancji", wynika, że w Polsce wciąż zachodzą pozytywne zmiany w eliminowaniu dyskryminacji, jednak tempo tych zmian jest wolniejsze niż w innych krajach UE. W obszarze równości płci, pomimo poprawy pozycji Polski w Gender Equality Index (wskaźnik stosowany przez Europejski Instytut ds. Równości Kobiet i Mężczyzn), zajmujemy 18. miejsce wśród państw Unii.
Gdzie można znaleźć instalacje nawiązujące do kampanii "Filary Tolerancji"?
M&M’S sfinansował artystyczną instalację w ramach kampanii "Filary Tolerancji". Ozdobione filary są widoczne w centrum Warszawy przy rondzie Czterdziestolatka, blisko Dworca Centralnego, Złotych Tarasów i Varso Tower, na kolumnach wspierających estakadę Jana Pawła II. Na podświetlanej instalacji umieszczono wizerunki Ambasadorów obok wartości takich jak wolność, równość, bezpieczeństwo, akceptacja, szczęście i miłość. Zainstalowany QR kod prowadzi do wypowiedzi wideo danego Ambasadora. W projekcie biorą udział znani aktorzy, influencerzy i działacze społeczni, którzy wspierają idee równości i tolerancji, w tym Julia Wieniawa, Maciej Stuhr, Tomasz Raczek, Maciej Musiał, Ogi Ugonoh oraz influencerka Red Lipstick Monster.
Organizatorem kampanii "Filary Tolerancji" jest agencja kreatywna 360° Big Idea Promotions, przy wsparciu merytorycznym Kampanii Przeciwko Homofobii. Patronat Honorowy nad kampanią objęła ministra równości, Katarzyna Kotula, a nad inauguracją instalacji artystycznej - Rzecznik Praw Obywatelskich oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce. W tym roku jesienią marka M&M’S zrealizowała również kolorowy mural, który można zobaczyć naprzeciwko Złotych Tarasów, przy wiadukcie na ulicy Jana Pawła II. Używając tęczowych kolorów oraz postaci M&M’S, marka zachęca wszystkich do interakcji z muralem i odkrywania świata "Wszystkich kolorów zabawy", co jest możliwe dzięki zeskanowaniu kodu QR umieszczonego na muralu.
Popularne
- To oni pozwali Sylwestra Wardęgę. Lista jest bardzo długa
- W 12 godziny spała z 1000 facetów. Onlyfansiara twierdzi, że pobiła rekord
- Dubajska czekolada trafiła do Żabki. Limitowana i ekstremalnie droga
- AI Iga Świątek wali szoty w reklamie pubu Mentzena. Będą pozwy?
- "Fazolandia" sprzedana. Koniec marzenia słynnego youtubera
- Jelly Frucik spał z Wojtkiem Golą? Żaden 20-stronnicowy dokument tego nie wymaże
- Dawid Podsiadło z AliExpress. Hubert jak Maciej Musiał - też posprząta mieszkanie
- Merch Drwala 2025 nadchodzi. Trzy daty, które lepiej zapamiętaj
- 19 stycznia krytyczną datą dla TikToka. MrBeast zabrał głos