Cenimy Twoją prywatność

Vibez.pl jest częścią rodziny serwisów Wirtualnej Polski. Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Czy kobiety lecą na pieniądze?

Laski lecą na hajs? "Ci, co nie mają tego hajsu, tak myślą"

Źródło zdjęć: © Instagram
Konrad SiwikKonrad Siwik,26.03.2024 12:15

- Najlepsi są faceci, którzy myślą, że laski lecą na hajs, ale nie mają tego hajsu - stwierdziła Weronika Białek podczas rozmowy z Lilą Janowską w podcaście "besties". Choć odcinek nie jest nowy, dopiero teraz poruszył na X męskie grono odbiorów.

Lila JanowskaWeronika Białek to dwie influencerki, które prowadzą podcast "besties". Między dziewczynami jest niezwykła synergia, ponieważ często kończą po sobie zdania. W odcinku z 10 stycznia 2024 r. przyjaciółki ubolewały nad nieudanymi związkami ich widzek. Najczęstszym powodem problemów w relacjach były kwestie pracy i finansów.

Widzki skarżą się na partnerów bez pracy

Jedna z widzek skarżyła się, że według niej jej były chłopak nie chce pracować. Kolejna narzekała, że jej partner miga się od roboty i ciągle wymyśla wymówki. Podobnych historii, w których dziewczyny narzekały na swoich partnerów, było więcej. W większości dotyczyły kwestii pracy, a więc i zarobków.

Chcesz być z osobą, która cię inspiruje, która cię podnosi może trochę, dla której chcesz ty być lepsza. Jakby mój facet nie pracował, nie zarabiał, no to dlaczego mi miałoby się wtedy chcieć

- stwierdziła Lila.
trwa ładowanie posta...

Nie mogłabym być z osobą, która nie ma żadnych planów na przyszłość, nie chce mu się nic robić i tak tylko wegetuje

- dodała Weronika.

Kontynuując dyskusję, Weronika opowiedziała o swoich trudach w poprzednich pracach jako kelnerka czy w call center. Z kolei Lila zdradziła, że chodziła w ogromnym kostiumie promującym Serce i Rozum od Orange. Ubolewały przy tym, że partnerzy ich widzek mają problem ze znalezieniem pracy. Influencerki stwierdziły, że nie należy jednak naciskać na faceta, ponieważ może pomyśleć, że jego partnerce zależy na tym, aby zarabiał.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

besties: przyjaciółka chciała ukraść mi osobowość i chłopaka!

Faceci bez hajsu myślą, że kobiety lecą na hajs?

W końcu nadszedł krótki dialog między Lilą Janowską a Weroniką Białek, który poruszył masę facetów na X.

- Najlepsi są faceci, którzy myślą, że laski lecą na hajs, ale nie mają tego hajsu - stwierdziła Weronika.

- No właśnie. No, ale to jest bardzo częste, że bardzo często… - urwała Lila.

- Ci, co nie mają tego hajsu, tak myślą - dokończyła Werka.

- Tak i bardzo często oni właśnie mówią o tym najgłośniej, że laski lecą na hajs - podkreśliła Lila.

- Tak, chcieliby, żeby tak było w ich przypadku - skwitowała Weronika.

trwa ładowanie posta...

Faceci nie chcą, by kobiety leciały na hajs

Mówię nie takim pomówieniom. Żaden facet nie chce, by jego partnerka leciała na hajs. A przynajmniej żaden rozsądny facet. Z drugiej strony, czy przypadkiem influencerki na początku swojej rozmowy same nie stwierdziły, że nie mogłyby być z mężczyzną, który nie zarabia? To właśnie takie i podobne wypowiedzi młodych kobiet sprawiają, że w głowach mężczyzn rodzi się przeświadczenie, że zależy im na pieniądzach.

Osobiście w okresie pandemii miałem spore problemy ze znalezieniem pracy po tym, jak duże wydawnictwo, w którym pracowałem, upadło. Wielokrotnie miałem zalewaną głowę przez byłą już partnerkę za to, że nie mogę w mgnieniu oka znaleźć nowej roboty. Przecież na rynku jest tak wiele ofert. Zawsze miałem jednak ambicję, żeby sprawdzić się w dziennikarstwie, dlatego szukałem zatrudnienia właśnie w tym kierunku. Miałem w tej branży spore doświadczenie, dlatego nie chciałem go marnować na pracę w call center.

trwa ładowanie posta...

Po mniej więcej trzech miesiącach poszukiwań znalazłem odpowiednie miejsce. "Niestety albo stety" w tym czasie mój związek się zakończył. Ale za to mam robotę, w której mogę skonfrontować się z teoriami dwóch influencerek na temat facetów. A na związki jeszcze przyjdzie czas, jak się dorobię. Oczywiście nie po to, by zaimponować potencjalnej partnerce, a dlatego, by móc zapewnić sobie i bliskim stabilność finansową.

Czemu faceci mogą myśleć, że kobiety lecą na hajs?

Sama teoria Lili i Wiki, że mężczyźni, którzy nie mają pieniędzy, automatycznie zakładają, iż kobiety są głównie zainteresowane ich finansową sytuacją, jest uproszczona i nieprawdziwa. Istnieje wiele czynników, które kształtują poglądy i przekonania ludzi na temat związków i relacji. Podejście to opiera się na stereotypach dotyczących zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Takie stereotypy mogą wynikać z różnych czynników społecznych, kulturowych i osobistych, ale nie są one reprezentatywne dla wszystkich osób.

trwa ładowanie posta...

Wiara, że kobiety są zainteresowane jedynie pieniędzmi, może też wynikać z osobistych doświadczeń jednostki lub z wpływu mediów i kultury popularnej. To często ci bogaci i wpływowi influencerzy powielają tę teorię, a później chłopaczki biorą ją na serio. Jednakże nie jest to uniwersalna prawda ani prawidłowe spojrzenie na całą populację kobiet i mężczyzn. Ostatecznie, generalizowanie i uogólnianie poglądów na temat relacji między płciami jest ograniczone i nieodpowiedzialne. Każda osoba ma unikalne potrzeby, wartości i preferencje, które kształtują jej podejście do życia i relacji z innymi.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 4
  • emoji ogień - liczba głosów: 1
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 1
  • emoji kupka - liczba głosów: 3
udostępnij artykuł