Każdy może być "biseksem". Gola i Ferrari uruchomili sklep z merchem
Wojtek Gola i Amadeusz Ferrari uruchomili sklep BAD DADDIES z merchem "BISEKS". Znajdziecie tam t-shirty i crop topy z ikonicznym wizerunkiem Goli, a także czapki truckerki z popularnym hasłem.
"Źli tatusiowie", czyli Wojtek Gola i Amadeusz Ferrari, postanowili wykorzystać viralowe zasięgi fotki Goli w stylu "champagne papi" i hasła "biseks" do stworzenia sklepu BAD DADDIES. Ich produkty nawiązują do internetowych memów i społeczności "armii biseksów", która zrodziła się wokół Wojtka. Sklep jest dowodem na to, jak influencerzy mogą przekształcać drwiny w sukces biznesowy.
Podobne
- Śmianie się, że Wojtek Gola jest biseksem to grzech? Ksiądz odpowiada
- Wojtek Gola szuka adwokatów. Wypowiada wojnę hejterom i trollom?
- Wojtek Gola zdissowany. "Całe Katowice wiedzą, że jesteś biseksem"
- Historia słynnego zdjęcia "biseksa". Wojtek Gola zdradził szczegóły
- Wojtek Gola leci na Sylwestra Wardęgę? Zagrał w "f*ck, marry, kill"
Wojtek Gola i Amadeusz Ferrari sprzedają merch "BISEKS"
W ofercie sklepu BAD DADDIES znajdują się t-shirty i crop topy, które można kupić za 119 lub 129 zł. Ubrania ozdobione są wizerunkiem Wojtka Goli w stylu "champagne papi", co nawiązuje do jego kultowego zdjęcia, które obiegło internet. Droższe wersje koszulek, które można zamawiać w pre-orderze, zostały dodatkowo okraszone napisem "B̶I̶SEKS".
Sklep oferuje także dwie wersje czapki truckerki z napisem "B̶I̶SEKS" za 79 zł. Jest to odpowiedź na popularność i żarty krążące wokół orientacji seksualnej Goli. Influencer postanowił przekuć to na coś pozytywnego, co widać w jego nowej kolekcji.
Obrócił drwiny w pozytywne emocje
Wojtek Gola znany jest ze swojej nieustępliwej walki z hejterami i trollami w internecie. Jakiś czas temu ogłosił, że poszukuje prawników, by móc skuteczniej walczyć z nękającymi go osobami. Gola nie tylko odpowiadał na negatywne komentarze, ale także podejmował działania prawne, by bronić swojego dobrego imienia.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
FAGATA O SWOIM EX, ZAŁOŻONYM 0NLYFANS I SWOJEJ PRZYSZŁOŚCI | Vibez Talk
Jednak Wojtek zmienił podejście. Zamiast ciągłej walki, postanowił wykorzystać swoją popularność do szerzenia pozytywnych działań. Zorganizował licytację Fiata 126p z podpisem iShowSpeeda na cele charytatywne, pokazując, że można obracać negatywne doświadczenia w coś dobrego. Jego wizerunek "champagne papi" i luźne podejście do "armii biseksów" zjednały mu wielu nowych fanów.
Popularne
- PiriPiri zrobiło pierwsze w Polsce lody z kebabem. To nie jest żart
- Wersow wypuściła "Dorosłe serce". Śpiewa, że otrzymała chłód
- Rosyjski youtuber przesadził z prankami. Policja nie miała litości
- Pierwszy na świecie wyścig plemników. Będą zakłady, kamery, a nawet komentator
- "Best feeling, pozdro z fanem". O co chodzi w tym trendzie?
- Bombardiro Crocodilo i inne brainroty AI. Ten trend wyżre ci mózg
- Gimpson (Gimper) ogłosił swój ostatni koncert. Klub wyprzedał W GODZINĘ
- Polska górą. Nowy slang podbija internet. "Just turned 19 in Poland". O co chodzi?
- Sylwester Wardęga przegrał z Marcinem Dubielem. Musi zapłacić 350 tys. zł?