Gola i Ferrari uruchomili sklep z merchem

Każdy może być "biseksem". Gola i Ferrari uruchomili sklep z merchem

Źródło zdjęć: © Instagram
Konrad SiwikKonrad Siwik,23.07.2024 12:30

Wojtek Gola i Amadeusz Ferrari uruchomili sklep BAD DADDIES z merchem "BISEKS". Znajdziecie tam t-shirty i crop topy z ikonicznym wizerunkiem Goli, a także czapki truckerki z popularnym hasłem.

"Źli tatusiowie", czyli Wojtek Gola i Amadeusz Ferrari, postanowili wykorzystać viralowe zasięgi fotki Goli w stylu "champagne papi" i hasła "biseks" do stworzenia sklepu BAD DADDIES. Ich produkty nawiązują do internetowych memów i społeczności "armii biseksów", która zrodziła się wokół Wojtka. Sklep jest dowodem na to, jak influencerzy mogą przekształcać drwiny w sukces biznesowy.

trwa ładowanie posta...

Wojtek Gola i Amadeusz Ferrari sprzedają merch "BISEKS"

W ofercie sklepu BAD DADDIES znajdują się t-shirty i crop topy, które można kupić za 119 lub 129 zł. Ubrania ozdobione są wizerunkiem Wojtka Goli w stylu "champagne papi", co nawiązuje do jego kultowego zdjęcia, które obiegło internet. Droższe wersje koszulek, które można zamawiać w pre-orderze, zostały dodatkowo okraszone napisem "B̶I̶SEKS".

Koszulki od Wojtka Goli
Koszulki od Wojtka Goli (baddaddies.shop)

Sklep oferuje także dwie wersje czapki truckerki z napisem "B̶I̶SEKS" za 79 zł. Jest to odpowiedź na popularność i żarty krążące wokół orientacji seksualnej Goli. Influencer postanowił przekuć to na coś pozytywnego, co widać w jego nowej kolekcji.

Czapki od Wojtka Goli
Czapki od Wojtka Goli (baddaddies.shop)

Obrócił drwiny w pozytywne emocje

Wojtek Gola znany jest ze swojej nieustępliwej walki z hejterami i trollami w internecie. Jakiś czas temu ogłosił, że poszukuje prawników, by móc skuteczniej walczyć z nękającymi go osobami. Gola nie tylko odpowiadał na negatywne komentarze, ale także podejmował działania prawne, by bronić swojego dobrego imienia.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

FAGATA O SWOIM EX, ZAŁOŻONYM 0NLYFANS I SWOJEJ PRZYSZŁOŚCI | Vibez Talk

Jednak Wojtek zmienił podejście. Zamiast ciągłej walki, postanowił wykorzystać swoją popularność do szerzenia pozytywnych działań. Zorganizował licytację Fiata 126p z podpisem iShowSpeeda na cele charytatywne, pokazując, że można obracać negatywne doświadczenia w coś dobrego. Jego wizerunek "champagne papi" i luźne podejście do "armii biseksów" zjednały mu wielu nowych fanów.

Fundusze Europejskie dla młodych
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 2