Każdy może być "biseksem". Gola i Ferrari uruchomili sklep z merchem
Wojtek Gola i Amadeusz Ferrari uruchomili sklep BAD DADDIES z merchem "BISEKS". Znajdziecie tam t-shirty i crop topy z ikonicznym wizerunkiem Goli, a także czapki truckerki z popularnym hasłem.
"Źli tatusiowie", czyli Wojtek Gola i Amadeusz Ferrari, postanowili wykorzystać viralowe zasięgi fotki Goli w stylu "champagne papi" i hasła "biseks" do stworzenia sklepu BAD DADDIES. Ich produkty nawiązują do internetowych memów i społeczności "armii biseksów", która zrodziła się wokół Wojtka. Sklep jest dowodem na to, jak influencerzy mogą przekształcać drwiny w sukces biznesowy.
Podobne
- Śmianie się, że Wojtek Gola jest biseksem to grzech? Ksiądz odpowiada
- Wojtek Gola szuka adwokatów. Wypowiada wojnę hejterom i trollom?
- Wojtek Gola zdissowany. "Całe Katowice wiedzą, że jesteś biseksem"
- 600 zł za bluzę? "Nosiłam taką z bazaru jak chodziłam do przedszkola"
- Uniwersum Magicala się rozszerza: "Tylko pokazujesz d*pę na Instagramie"
Wojtek Gola i Amadeusz Ferrari sprzedają merch "BISEKS"
W ofercie sklepu BAD DADDIES znajdują się t-shirty i crop topy, które można kupić za 119 lub 129 zł. Ubrania ozdobione są wizerunkiem Wojtka Goli w stylu "champagne papi", co nawiązuje do jego kultowego zdjęcia, które obiegło internet. Droższe wersje koszulek, które można zamawiać w pre-orderze, zostały dodatkowo okraszone napisem "B̶I̶SEKS".
Sklep oferuje także dwie wersje czapki truckerki z napisem "B̶I̶SEKS" za 79 zł. Jest to odpowiedź na popularność i żarty krążące wokół orientacji seksualnej Goli. Influencer postanowił przekuć to na coś pozytywnego, co widać w jego nowej kolekcji.
Obrócił drwiny w pozytywne emocje
Wojtek Gola znany jest ze swojej nieustępliwej walki z hejterami i trollami w internecie. Jakiś czas temu ogłosił, że poszukuje prawników, by móc skuteczniej walczyć z nękającymi go osobami. Gola nie tylko odpowiadał na negatywne komentarze, ale także podejmował działania prawne, by bronić swojego dobrego imienia.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
FAGATA O SWOIM EX, ZAŁOŻONYM 0NLYFANS I SWOJEJ PRZYSZŁOŚCI | Vibez Talk
Jednak Wojtek zmienił podejście. Zamiast ciągłej walki, postanowił wykorzystać swoją popularność do szerzenia pozytywnych działań. Zorganizował licytację Fiata 126p z podpisem iShowSpeeda na cele charytatywne, pokazując, że można obracać negatywne doświadczenia w coś dobrego. Jego wizerunek "champagne papi" i luźne podejście do "armii biseksów" zjednały mu wielu nowych fanów.
Popularne
- Netflix docenił muzykę Nikosia. Polski raper w znanym serialu
- Polka z USA zebrała propsy od Lady Gagi. Terri Tereska zatańczyła do "Abracadabra"
- Polak zrobił zakupy za 9 zł. Przeżył za tę kwotę cały dzień
- Oświadczyła się "dla contentu"? Dostała wyzwanie od Bagiego
- Chappell Roan zdobyła Grammy. Naraziła się osobom z branży?
- Lady Gaga wydała nowy singiel. "ABRACADABRA" zachwycił fanów
- Ile zarabia Książulo? Sporo, ale oto jak mógłby jeszcze więcej
- Walka Muska z Zuckerbergiem była o włos. Oto kulisy sprawy
- "Terapeutyczne lenistwo" nowym trendem. Obijaj się na zdrowie