Jedzenie na meczu w normalnej cenie? Rewolucja na słynnym stadionie
Ceny jedzenia i napojów na meczach czy koncertach wbijają w fotel. Wie o tym właściciel Phoenix Suns, który postanowił walczyć z cenami w stadionowych barach. Rewolucja ma szczególnie ucieszyć rodziny, które kochają koszykówkę.
Koncerty i mecze sportowe to wydarzenia, które przyciągają tłumy pełne emocji i gotowe na niezapomniane przeżycia. Niestety, ceny produktów na stadionach, od jedzenia i napojów po gadżety, potrafią skutecznie ostudzić entuzjazm. Wysokie marże na podstawowe produkty, takie jak woda czy przekąski, często budzą frustrację widzów, którzy czują się zmuszeni płacić za wygodę. W czasach rosnącej świadomości konsumenckiej coraz częściej pojawiają się pytania o granice akceptowalnych cen i alternatywy dla stadionowych monopolistów.
Podobne
- Amerykanin w Polsce. "Macie obsesję na punkcie ziemniaków"
- Dantejskie sceny na boisku. W stronę piłkarza padły strzały
- Zdrzemnął się na meczu. Obudził się w szoku
- IShowSpeed dostał dożywotni kupon na darmowe jedzenie w KFC. Streamer popełnił jeden błąd
- Czarodzieje potrafią piec? Nadchodzi nowy program dla fanów Harry'ego Pottera
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Michu M4K: Zaczynam batalie sądową. "Utopiłem miliony, grożono mi"
Drużyna koszykówki obniża ceny na stadionach
Phoenix Suns to drużyna koszykówki z arizońskiego Phoenix. Założony w 1968 r. klub docenia swoich fanów, którzy pojawiają się na meczach, aby wspierać zawodników. W dowód wdzięczności właściciele klubu postanowili drastycznie obniżyć ceny jedzenia oraz napoi sprzedawanych na stadionie Footprint Center, który jest domem dla koszykarzy. Jak dokładnie prezentują się zmiany? Dotychczas hot dog kosztował 9 dol., woda 8,50 dol., napoje gazowane 6,5 dol., czipsy i popcorn 7 dol. Po rewolucji cenowej każdy z tych produktów ma kosztować tylko 2 dol., co znacząco odciąży portfele fanów.
Właściciel Phoenix Suns tłumaczy swoją decyzję
Głos w sprawie obniżek cen napojów i jedzenia na stadionach zabrał Mat Ishbia, właściciel Phoenix Suns. Mężczyzna napisał na portalu X: "Zwycięstwo zaczyna się od naszych fanów. Kiedy spaceruję po trybunach podczas meczów, zauważam, że brakuje opcji jedzenia dla rodzin, które nie chcą wydawać dużo pieniędzy. To musi się zmienić, dlatego dziś wprowadzamy menu za 2 dolary na wszystkie mecze domowe". Ishbia dodał: "Rodzina czteroosobowa wydawała kiedyś 98 dol. na hot dogi, wodę i popcorn. Teraz może cieszyć się tym samym posiłkiem za 24 dol. Nasi fani i społeczność są fundamentem tego, co robimy, i będziemy nadal inwestować w to, aby uczynić naszą organizację najlepszą w całej koszykówce - zarówno na boisku, jak i poza nim".
Popularne
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Wersow, Andziaks czy Makówka? Oceniamy 1. tydzień vlogmasów
- Patec atakuje ostatni szczyt z Krony Ziemi. Dlaczego Elbrus jest tak problematyczny?
- Zakpił z Muska i Zuckerberga? "Regular Animals" podzieliły świat sztuki
- Influcenter przyciągnie tłumy? Nowy stacjonarny sklep Ekipy
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali
- Dlaczego myślę, że BAZA wygra milion złotych? Sory FAZA, dobry start to nie wszystko [OPINIA]





