Biedronka wydaje merch. Chce dorównać konkurencji?
Od dłuższego czasu toczy się spór pomiędzy dwoma popularnymi dyskontami - Biedronką oraz Lidlem. Firma podsiadająca owada w logo postanowiła dorównać konkurencji i wypuścić limitowaną kolekcję fanowską. Na sklepowych półkach pojawi się specjalny merch. Co ma do zaoferowania sklep?
Biedronka to sieć supermarketów, której właścicielem jest portugalska firma Jeronimo Martins. Pierwszy sklep na terenie Polski powstał w 1995 r. w Pabianicach. Nad wszystkim czuwał Jerzy Lubiana - polski przedsiębiorca.
Podobne
- Biedronka przyszła na solo. Czy to ostateczne starcie z Lidlem?
- Robią biznes na Książulu. Janusze biznesu sprzedają merch "MUALA"
- Nowy projekt Biedronki i DHL? Zajmą się paczkami klientów
- Tłumy czekały na otwarcie sklepu. To się nazywa kolejkowanie
- Koncertowy merch Taco Hemingwaya dostępny. Ilość: bardzo limitowana
Z początku Biedronka w Polsce miała zaledwie kilka punktów. Dopiero później sieć się rozrosła na większą skalę. Obecnie na terenie naszego kraju znajduje się ok. 6 tys. lokali portugalskiego dyskontu. Biedronka stała się jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek w polskim handlu.
Drama Biedronki i Lidla
Od kilku miesięcy toczy się spór pomiędzy dwoma supermarketami - Biedronką oraz Lidlem. Na zły PR sklepu z owadem w logo wpłynęły m.in. walka na paragony z niemieckim dyskontem, publiczne umniejszanie konkurencyjnej marce czy bałagan w wielu sklepach. Niektórzy mają również dość SMSów z promocjami.
Co prawda sytuacja uległa znacznej poprawie - topór wojenny został częściowo zakopany, a marka hamuje się z ilością wysyłanych powiadomień - natomiast niesmak zdecydowanie pozostał. Czy sklep znalazł idealny sposób na odbudowę renomy?
Biedronka wydaje merch
Na stronie Biedronki pojawiła się niespodziewana zapowiedź. Już od 24 czerwca firma wypuści limitowaną kolekcję fanowską. W sklepach portugalskiej firmy będzie można kupić merchowe koszulki, skarpetki, klapki, bielizna, nerki, shopperki, a nawet okulary.
Sklep tłumaczy: "Kolekcja utrzymana jest w kolorach charakterystycznych dla sieci Biedronka - czerwonym, żółtym i czarnym. W odróżnieniu od poprzedniej edycji, tym razem część produktów będzie ozdobiona logotypem, część samym napisem z użyciem charakterystycznego fontu, a jeszcze inne - wizerunkiem uśmiechniętego, nakrapianego chrząszcza". Ceny produktów będą się wahać pomiędzy 11,98 zł, a 29,99 zł.
Popularne
- Dramatyczny gest Ostatniego Pokolenia. Aktywistka obnażyła piersi przed obrazem Rejtana
- McDonald's przywraca kultowe produkty. Klasyki wracają już wkrótce!
- Znamy ceny biletów na The Weeknd. Jest drogo, ale mogło być (?) drożej
- VIRAL Kebab On Tour - kultowy foodtruck zawita do Kielc oraz wróci do korzeni w Krakowie!
- Wygrał konkurs na najbardziej performatywnego mężczyznę w Warszawie. Nawet nie lubi matchy [WYWIAD]
- Szokujące słowa księdza. W małżeństwie "pod groźbą grzechu nie można odmówić współżycia"
- Wyrzuciła go z hotelu. Reakcja Karoliny z DRE$$CODE na piosenkę Eryka Moczko
- Zestaw Wednesday w McDonald's. Nie kupicie go w Polsce
- Zaskakujące wyznania gwiazd "Wednesday". Memy, jedzenie i jedna aplikacja