Biedronka wydaje merch. Chce dorównać konkurencji?
Od dłuższego czasu toczy się spór pomiędzy dwoma popularnymi dyskontami - Biedronką oraz Lidlem. Firma podsiadająca owada w logo postanowiła dorównać konkurencji i wypuścić limitowaną kolekcję fanowską. Na sklepowych półkach pojawi się specjalny merch. Co ma do zaoferowania sklep?
Biedronka to sieć supermarketów, której właścicielem jest portugalska firma Jeronimo Martins. Pierwszy sklep na terenie Polski powstał w 1995 r. w Pabianicach. Nad wszystkim czuwał Jerzy Lubiana - polski przedsiębiorca.
Podobne
- Biedronka przyszła na solo. Czy to ostateczne starcie z Lidlem?
- Robią biznes na Książulu. Janusze biznesu sprzedają merch "MUALA"
- Tłumy czekały na otwarcie sklepu. To się nazywa kolejkowanie
- Nowy projekt Biedronki i DHL? Zajmą się paczkami klientów
- Koncertowy merch Taco Hemingwaya dostępny. Ilość: bardzo limitowana
Z początku Biedronka w Polsce miała zaledwie kilka punktów. Dopiero później sieć się rozrosła na większą skalę. Obecnie na terenie naszego kraju znajduje się ok. 6 tys. lokali portugalskiego dyskontu. Biedronka stała się jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek w polskim handlu.
Drama Biedronki i Lidla
Od kilku miesięcy toczy się spór pomiędzy dwoma supermarketami - Biedronką oraz Lidlem. Na zły PR sklepu z owadem w logo wpłynęły m.in. walka na paragony z niemieckim dyskontem, publiczne umniejszanie konkurencyjnej marce czy bałagan w wielu sklepach. Niektórzy mają również dość SMSów z promocjami.
Co prawda sytuacja uległa znacznej poprawie - topór wojenny został częściowo zakopany, a marka hamuje się z ilością wysyłanych powiadomień - natomiast niesmak zdecydowanie pozostał. Czy sklep znalazł idealny sposób na odbudowę renomy?
Biedronka wydaje merch
Na stronie Biedronki pojawiła się niespodziewana zapowiedź. Już od 24 czerwca firma wypuści limitowaną kolekcję fanowską. W sklepach portugalskiej firmy będzie można kupić merchowe koszulki, skarpetki, klapki, bielizna, nerki, shopperki, a nawet okulary.
Sklep tłumaczy: "Kolekcja utrzymana jest w kolorach charakterystycznych dla sieci Biedronka - czerwonym, żółtym i czarnym. W odróżnieniu od poprzedniej edycji, tym razem część produktów będzie ozdobiona logotypem, część samym napisem z użyciem charakterystycznego fontu, a jeszcze inne - wizerunkiem uśmiechniętego, nakrapianego chrząszcza". Ceny produktów będą się wahać pomiędzy 11,98 zł, a 29,99 zł.
Popularne
- "POLSKA GUROM" - Przemek Kucyk zgłasza się na Eurowizję. To jego topka polskiej (pop)kultury
- Nudna reklama Friza i Wersow. Recenzja "Friz & Wersow. Miłość w czasach online"
- Nikita i Cameraboy rozstali się? Mocny statement krąży w sieci
- Bagi na liście Forbes 30 under 30. Znalazł się tam szybciej od Friza
- Taylor Swift wydała POPrawny album. Dlaczego nie wrócę do "The Life of a Showgirl"? [RECENZJA]
- Polka zmarła na egzotycznej wyspie. Miała 27 lat i żywiła się wyłącznie owocami
- Antyki, czyli kuchnia babci na TikToku. Wywiad z ikonicznym twórcą
- Taylor Swift zdissowała Charli XCX. Nazwała ją warczącą chihuahuą
- Dawid Podsiadło zagra sekretny koncert dla wybrańców. Trzeba było zbierać tipy...