Biedronka wydaje merch. Chce dorównać konkurencji?
Od dłuższego czasu toczy się spór pomiędzy dwoma popularnymi dyskontami - Biedronką oraz Lidlem. Firma podsiadająca owada w logo postanowiła dorównać konkurencji i wypuścić limitowaną kolekcję fanowską. Na sklepowych półkach pojawi się specjalny merch. Co ma do zaoferowania sklep?
Biedronka to sieć supermarketów, której właścicielem jest portugalska firma Jeronimo Martins. Pierwszy sklep na terenie Polski powstał w 1995 r. w Pabianicach. Nad wszystkim czuwał Jerzy Lubiana - polski przedsiębiorca.
Podobne
- Biedronka przyszła na solo. Czy to ostateczne starcie z Lidlem?
- Robią biznes na Książulu. Janusze biznesu sprzedają merch "MUALA"
- Nowy projekt Biedronki i DHL? Zajmą się paczkami klientów
- Koncertowy merch Taco Hemingwaya dostępny. Ilość: bardzo limitowana
- Klient zobaczył palety w Biedronce. Nagle coś w nim pękło
Z początku Biedronka w Polsce miała zaledwie kilka punktów. Dopiero później sieć się rozrosła na większą skalę. Obecnie na terenie naszego kraju znajduje się ok. 6 tys. lokali portugalskiego dyskontu. Biedronka stała się jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek w polskim handlu.
Drama Biedronki i Lidla
Od kilku miesięcy toczy się spór pomiędzy dwoma supermarketami - Biedronką oraz Lidlem. Na zły PR sklepu z owadem w logo wpłynęły m.in. walka na paragony z niemieckim dyskontem, publiczne umniejszanie konkurencyjnej marce czy bałagan w wielu sklepach. Niektórzy mają również dość SMSów z promocjami.
Co prawda sytuacja uległa znacznej poprawie - topór wojenny został częściowo zakopany, a marka hamuje się z ilością wysyłanych powiadomień - natomiast niesmak zdecydowanie pozostał. Czy sklep znalazł idealny sposób na odbudowę renomy?
Biedronka wydaje merch
Na stronie Biedronki pojawiła się niespodziewana zapowiedź. Już od 24 czerwca firma wypuści limitowaną kolekcję fanowską. W sklepach portugalskiej firmy będzie można kupić merchowe koszulki, skarpetki, klapki, bielizna, nerki, shopperki, a nawet okulary.
Sklep tłumaczy: "Kolekcja utrzymana jest w kolorach charakterystycznych dla sieci Biedronka - czerwonym, żółtym i czarnym. W odróżnieniu od poprzedniej edycji, tym razem część produktów będzie ozdobiona logotypem, część samym napisem z użyciem charakterystycznego fontu, a jeszcze inne - wizerunkiem uśmiechniętego, nakrapianego chrząszcza". Ceny produktów będą się wahać pomiędzy 11,98 zł, a 29,99 zł.
Popularne
- Jak wygląda backstage u Skolima? Obrzydliwy film krąży po internecie
- Znany ksiądz pokazał kwotę przelewu. Wszystko poszło dla powodzian
- "Marsz Ciszy" dla Julii z Lubina. Nie wytrzymała nękania rówieśników
- Pojawiają się nocą na ulicach. Chcą ukarać piratów drogowych
- Hayley Williams atakuje Donalda Trumpa. "Chcesz żyć w dyktaturze?"
- Buda walczy z szantażystami. "Milion chcieli ode mnie wyłudzić"
- Nie wierzyli, że jest kobietą. Upokarzająca kontrola na lotnisku
- "Musisz być przegrywem". Zara Larsson odpowiada mizoginom [WYWIAD]
- Budda z darem dla powodzian. Reaguje burmistrz Paczkowa