Biedronka wydaje merch. Chce dorównać konkurencji?
Od dłuższego czasu toczy się spór pomiędzy dwoma popularnymi dyskontami - Biedronką oraz Lidlem. Firma podsiadająca owada w logo postanowiła dorównać konkurencji i wypuścić limitowaną kolekcję fanowską. Na sklepowych półkach pojawi się specjalny merch. Co ma do zaoferowania sklep?
Biedronka to sieć supermarketów, której właścicielem jest portugalska firma Jeronimo Martins. Pierwszy sklep na terenie Polski powstał w 1995 r. w Pabianicach. Nad wszystkim czuwał Jerzy Lubiana - polski przedsiębiorca.
Podobne
- Biedronka przyszła na solo. Czy to ostateczne starcie z Lidlem?
- Robią biznes na Książulu. Janusze biznesu sprzedają merch "MUALA"
- Nowy projekt Biedronki i DHL? Zajmą się paczkami klientów
- Tłumy czekały na otwarcie sklepu. To się nazywa kolejkowanie
- Koncertowy merch Taco Hemingwaya dostępny. Ilość: bardzo limitowana
Z początku Biedronka w Polsce miała zaledwie kilka punktów. Dopiero później sieć się rozrosła na większą skalę. Obecnie na terenie naszego kraju znajduje się ok. 6 tys. lokali portugalskiego dyskontu. Biedronka stała się jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek w polskim handlu.
Drama Biedronki i Lidla
Od kilku miesięcy toczy się spór pomiędzy dwoma supermarketami - Biedronką oraz Lidlem. Na zły PR sklepu z owadem w logo wpłynęły m.in. walka na paragony z niemieckim dyskontem, publiczne umniejszanie konkurencyjnej marce czy bałagan w wielu sklepach. Niektórzy mają również dość SMSów z promocjami.
Co prawda sytuacja uległa znacznej poprawie - topór wojenny został częściowo zakopany, a marka hamuje się z ilością wysyłanych powiadomień - natomiast niesmak zdecydowanie pozostał. Czy sklep znalazł idealny sposób na odbudowę renomy?
Biedronka wydaje merch
Na stronie Biedronki pojawiła się niespodziewana zapowiedź. Już od 24 czerwca firma wypuści limitowaną kolekcję fanowską. W sklepach portugalskiej firmy będzie można kupić merchowe koszulki, skarpetki, klapki, bielizna, nerki, shopperki, a nawet okulary.
Sklep tłumaczy: "Kolekcja utrzymana jest w kolorach charakterystycznych dla sieci Biedronka - czerwonym, żółtym i czarnym. W odróżnieniu od poprzedniej edycji, tym razem część produktów będzie ozdobiona logotypem, część samym napisem z użyciem charakterystycznego fontu, a jeszcze inne - wizerunkiem uśmiechniętego, nakrapianego chrząszcza". Ceny produktów będą się wahać pomiędzy 11,98 zł, a 29,99 zł.
Popularne
- Znamy przyczynę śmierci sowy Duolingo. Dua Lipa opłakuje ptaka
- Stuu został pobity? Szokujące nagranie obiegło internet
- Kotolga jest viralem na TikToku. Kim jest i co o niej wiadomo?
- Sowa Duolingo nie żyje. Wszyscy możecie ją mieć na sumieniu
- Żugajki na tropie nowego partnera Julii. Kim jest tajemniczy mężczyzna?
- Powstał tłumacz z polskiego na deweloperski. "Zrozum groźne gatunki"
- Sprawa korepetytora trafiła do Rzeczniczki Praw Dziecka. Co dalej?
- Damiano David wystąpił w Polsce. Zagrał nowy kawałek
- Jak pachną perfumy Skolima BEBECITA? Ekspert zabrał głos