Pracownicy Biedronki w szoku. Julia Żugaj mocno namieszała
Biedronka wprowadziła do oferty produkty szkolne, a twarzą kampanii została Julia Żugaj. W sklepach można upolować autografy influencerki, co wywołało tak ogromne zainteresowanie, że Julia i sama sieć musiały apelować o rozsądek.
W asortymencie Biedronki pojawiła oferta szkolna marki Kayet. Kolekcję reklamuje influencerka Julia Żugaj. Idolka młodego pokolenia jest nie tylko twarzą kampanii. W niektórych katalogach szkolnych Biedronki związanych z akcją można trafić na polaroidowe zdjęcie z autografem influencerki. Ten element niespodzianki sprawił, że zainteresowanie folderami Biedronki przeszło najśmielsze oczekiwania.
Podobne
- Julia Żugaj w nowej roli? Te słowa usłyszała cała Polska
- Wielka radość fana Julii Żugaj. Influencerka spełni jego prośbę
- Przerażające zachowanie fanów. Julia Żugaj musiała uciekać
- Julia Żugaj wydaje kosmetyki? Fani zepsuli niespodziankę influencerce
- Julia Żugaj nadała fance obraźliwe przezwisko? Dziewczynka wniebowzięta
TikTok został zalany filmami Żugajek, które otwierają katalogi Biedronki. Młode fanki zbierają nawet po kilkanaście gazetek, po czym otwierają je w nadziei, że trafią na autograf swojej idolki. Klipy z gazetkami mają po kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń na TikToku.
Julia Żugaj i autografy w Biedronce
Niezwykłe zjawisko przykuło uwagę samej Julii Żugaj. Influencerka zaapelowała do fanek, aby przystopowały z zabieraniem gazetek Biedronki.
- Razem z Biedronką zauważyliśmy, że dosyć licznie ruszyliście do sklepów sprawdzać najnowszą kolekcję Back To School Kayet. Do tego stopnia, że w Biedronkach skończyły się katalogi z moim zdjęciem. Pracownicy zgłaszali, że braliście po 10 naraz i to jest mega miłe, ale z drugiej strony teraz jest to oficjalna prośba, żeby brać tylko po jednym. A to nie bez powodu, dlatego że właśnie z Biedronką i marką Kayet przygotowaliśmy dla was małą niespodziankę w tych katalogach. Jest świeża dostawa, dlatego powinno wystarczyć dla wszystkich, ale pamiętajcie, bierzcie tylko po jednym - powiedziała Julia Żugaj.
Komunikat w sprawie wydała również Biedronka:
- W tym roku w asortymencie szkolnym szczególnie wyróżniają się dostępne wyłącznie w Biedronce produkty marki Kayet z oryginalnymi artykułami. Tym razem marka stworzyła własnych bohaterów i unikalne, specjalnie zaprojektowane wzory w ramach 6 kolekcji: kapibara, kotki, pieski, koala, miś i unicorn. Okazało się, że poza samymi produktami, niezwykłą popularnością cieszą się nasze wyjątkowo katalogi szkolne, które zaczęły być kolekcjonowane ze względu na tegoroczną twarz marki Kayet – Julię Żugaj. Dlatego w części najnowszych egzemplarzy, które właśnie trafiły do sklepów, dodatkowo dodaliśmy coś specjalnego, co zapewne ucieszy jej fanów. To ukłon w stronę naszych młodych klientów, którzy tak entuzjastycznie odpowiedzieli na ofertę szkolną Biedronki - wyjaśnia Bartosz Goździk, dyrektor handlowy w sieci Biedronka, dla portalu dlahandlu.pl.
Popularne
- "POLSKA GUROM" - Przemek Kucyk zgłasza się na Eurowizję. To jego topka polskiej (pop)kultury
- Nikita i Cameraboy rozstali się? Mocny statement krąży w sieci
- Znamy cenę biletów na Doję Cat. Na miejsca przy samej scenie trzeba się wykosztować
- Nudna reklama Friza i Wersow. Recenzja "Friz & Wersow. Miłość w czasach online"
- Wejdą nowe smaki Wojanków? Internet huczy od pogłosek
- Antyki, czyli kuchnia babci na TikToku. Wywiad z ikonicznym twórcą
- Lola Young odwołała trasę koncertową? Wszystko przez dramatyczny wypadek na scenie
- Julia Wieniawa - "Światłocienie" nudzą i bawią [RECENZJA]
- Louis Tomlinson wystąpi w Polsce. Fani krytykują wybór daty koncertu?