Afera o kobiece piersi. Przypomniał kontrowersyjną reklamę. "Obrzydliwa"
W 2022 r. ukazała się reklama Adidasa, która podkreślała, że każde ciało jest inne. Różnorodność została ukazana poprzez ukazanie kobiecych piersi. Po dwóch latach wspomnienie marketingowej akcji wraca.
Każdy człowiek jest inny, każde ciało jest inne. To genetyka, to biologia, to fakty. Nie ma co z tym dyskutować. W 2022 r. Adidas w kampanii promującej staniki sportowe wykorzystał tę różnorodność. Reklama ukazywała nagie kobiece piersi. Każde inne, wyjątkowe i niepowtarzalne.
Podobne
- Spór o kobiece ciało. "Wyjątkowo nieatrakcyjne"
- Opublikowała zdjęcie z siłowni. Oskarżył ją o eksponowanie ciała
- Pasut tłumaczy się ze słów o kobietach. Chciał im pomóc?
- Drama o reklamę Adidas. Damskie klatki piersiowe na cenzurowanym
- Kontrowersyjny ksiądz znowu szokuje. "Panu Bogu to chwały nie przynosi"
Już wtedy materiał wzbudził spore kontrowersje. Niektórzy chwalili markę za odwagę i ciałopozytywne przesłanie. Inni krytykowali - a wśród konserwatywnych głosów znalazły się również te wypośrodkowane, które wskazywały, że reklama może być po prostu nieodpowiednia dla niepełnoletnich.
Galeria piersi ostatecznie została zdjęta ze strony, lecz nadal pojawiała się na oficjalnych kanałach marki m.in. na X (wtedy na Twitterze - przyp. red.) czy w stacjonarnych sklepach.
Reklama z nagimi piersiami wraca. "Czy hetero faceci w ogóle lubią kobiety?"
Użytkownik portalu X posługujący się nickiem Krecik opublikował post, w którym przypomniał kampanię sprzed dwóch lat. Opatrzył ją osobliwym komentarzem.
Post Krecika poszedł w viral i zdobył prawie 800 tys. wyświetleń. Wpis, podobnie jak wcześniej sama reklama, wzbudził ogrom emocji i mieszane uczucia.
"Ale wy macie już zryte banie. To są normalne c*cki" - napisała użytkowniczka Domson. "Powiedz, że jesteś gejem, bez mówienia, że jesteś gejem" - kpiąco komentuje Hospodi Pomyluy. "Czy hetero mężczyźni w ogóle lubią kobiety?" - nie dowierza patka. "Istnieją też naturalne kształty piersi, nie tylko te, które widzisz w p*rnosach" - dodaje Witam. "Spłakałeś się, bo piersi mają różne rozmiary i kształty? Bardzo dojrzałe" - stwierdziła heretyczka. "Kampania dotyczy staników sportowych. Firma wychodzi naprzeciw potrzebom kobiet, które mają różne piersi. Na zdjęciu są różne piersi. Tymczasem chłopaczek się spłakał, bo ktoś pokazał, jak wyglądają piersi. Nie, nie wszystkie są sterczące" - podsumowała J.
Niektórzy jednak popierają stanowisko Krecika. Przywołują również porównanie piersi do salami, którym została "uraczona" Fagata po tym, jak jej nagie zdjęcia wyciekły z niebieskiej platformy.
Burza rozpętana przez Krecika to idealny przykład na nierealistyczne wymagania wobec kobiet. Mężczyźni jednocześnie żądają od nich idealnego ciała według nierealnych standardów, a równocześnie wymagają naturalności i piętnują dziewczyny, które poddają się operacjom plastycznym.
"Właśnie w ten sposób tworzycie kompleksy u innych kobiet xd brawo d*bile" - podsumowała niki.
Popularne
- Polka zmarła na egzotycznej wyspie. Miała 27 lat i żywiła się wyłącznie owocami
- Ekipa otworzy sklep stacjonarny. Znamy lokalizację i datę otwarcia
- Wege burgery na celowniku UE. "Zakaz byłby krokiem wstecz"
- Rosalía przyjechała do Polski. Gwiazda latino jadła pomidorówkę w barze mlecznym
- Nikita i Cameraboy rozstali się? Mocny statement krąży w sieci
- Nudna reklama Friza i Wersow. Recenzja "Friz & Wersow. Miłość w czasach online"
- Billie Eilish zaatakowana przez fana na własnym koncercie. "Obrzydliwe"
- Kękę odgadł wszystkie powiaty w Polsce. Zajęło mu to mniej niż 20 minut
- 48 Hours Challenge powodem zaginięć nastolatków? Komentarz policji