399 zł za deser z dubajską czekoladą. Burza w komentarzach
Dubajska czekolada podbiła Polskę, a jej najnowsza odsłona wywołała burzę w sieci. Warszawska kawiarnia Cafe Słodziak stworzyła gigantyczny deser z tym przysmakiem, którego cena zszokowała internautów.
Moda na dubajską czekoladę ogarnęła Polskę. Przysmak składa się z mlecznej czekolady z nadzieniem z masy pistacjowej, pasty tahini i chrupiącego ciasta kataifi. Moda na dubajską czekoladę zaczęła się w social mediach, gdzie influencerzy wypromowali tę słodycz jako coś, co trzeba spróbować.
Podobne
- Anielska czekolada przejmuje internet. Jak zrobić tę pyszność?
- Lody Genziara oficjalnie ogłoszone. Jaki smak trafi do sklepów?
- Książulo kontra Zenek Martyniuk. Drama o dubajską czekoladę za 100 zł
- Chcesz pachnieć jak pizza? Wyjątkowe perfumy znanej marki
- Dubajska czekolada od Zenka Martyniuka. Cena robi wrażenie
Dubajska czekolada wyskakuje już z lodówki. Sprzedają ją duże sieci spożywcze, a kawiarnie i piekarnie wykorzystują ją do przekąsek i wypieków. Powstał nawet kebab z dubajską czekoladą, choć mamy wielką nadzieję, że jest to żart w celu podbicia zasięgów na TikToku.
Deser z dubajską czekoladą za 399 zł
Kawiarnia Cafe Słodziak zrealizowała fantazję wszystkich łasuchów i stworzyła prawdopodobnie największy deser z dubajską czekoladą w Polsce. Jest to olbrzym o wadze 2,5 kg, który składa się z truskawek, kremu pistacjowego, ciasta kataifi. Wszystko to jest zalane belgijską czekoladą i obsypane solonymi pistacjami. Opcja kosztuje 399 zł i jest dostępna jedynie w warszawskiej Galerii Bemowo.
Prezentacja nietypowego produktu wywołała lawinę komentarzy. Internauci są zszokowani ceną deseru: "399 złoty to trochę przesada", "Jak koszt wyprodukowania tego to nie więcej niż 100 zł", "399 zł za truskawki, krem pistacjowy i czekoladę to absolutny skandal", "Za tą cenę mam kilo truskawek z warzywniaka, dobry krem pistacjowy, trzy garści pistacji i pięć tabliczek dobrej czekolady, nie dość że wystarczy na więcej niż jedną porcje to jeszcze mi zostanie hajs". To tylko niektóre komentarze pod nagraniem.
Kawiarnia stara się odpowiadać na krytykę. Wyjaśnia, że nie trzeba kupować olbrzymiego deseru, bo większości osób wystarczy klasyczny za 35 zł. Autorom nietypowego pomysłu na pewno udało się przyciągnąć na siebie uwagę i wypromować szerokiej publiczności - film z ofertą kawiarni dobija do miliona wyświetleń na TikToku.
Popularne
- W sklepach pojawiło się malinowe masło. Czy to może być dobre?
- Viki Gabor wydała kolekcję ubrań "ARONOŁ". Kosmiczne ceny dresów
- Rekordowa kara dla Sylwestra Wardęgi. Influencer uważa, że sędzia się pomylił
- Kartonii stworzyła własną kolekcję kosmetyków. Gdzie kupicie Cherry on Top?
- Gimper miał rację w sprawie z Lil Masti? Rzecznik Praw Dziecka protestuje przeciwko sharentingowi
- Andziaks kibicuje Lil Masti i odwrotnie. Jak Seksmasterka zareagowała na jej ciążę?
- Fagata dostała bana na Instagramie. Potężne czystki na serwisie
- Toaleta nad morzem za 10 zł. Influencer zrobił aferę
- Mortalcio ma nową dziewczynę? Zagrała w jego teledysku