Chcesz pachnieć jak pizza? Wyjątkowe perfumy znanej marki
"Eau de Passion" to nazwa limitowanej edycji perfum, którą sieć pizzerii Domino's wypuściła z okazji walentynek. Marka inspirowała się zapachem kultowej pizzy pepperoni.
Święto zakochanych to dzień, przy okazji którego marki próbują wymyślić coś kreatywnego, aby przyciągnąć uwagę klientów. Przykładowo firma M&M's wypuściła limitowaną edycję cukierków o smaku białej czekolady z kremem truskawkowym, a Lego zaoferowało romantyczne zestawy bukietów róż. Sieć pizzerii Domino's nie chciała odstawać od konkurencji i przygotowała chyba najbardziej odjechany produkt - perfumy.
Zapach o nazwie "Eau de Passion" jest inspirowany smakiem pizzy Pepperoni Passion. Flakonik o pojemności 30 ml ma kształt piramidy przypominającej kawałek pizzy. Produkt ma podbić serca głodomorów, którzy do takiego stopnia kochają smak ulubionej pizzy, że chcieliby nią pachnieć.
Domino's wypuściło perfumy o zapachu pizzy
Elementem kampanii promocyjnej Eau de Passion jest sesja zdjęciowa z Lukiem Debono, uczestnikiem brytyjskiej edycji programu "Miłość od pierwszego wejrzenia". Model spryskuje ciało perfumami i wygina się w zmysłowych pozach. Niektórzy powiedzą, że to dziwne, ale pamiętajcie, że słuchamy, nie oceniamy.
Nie wszystkim chętnym będzie dane pachnieć jak pizza. Perfumy Domino's są niedostępne w regularnej sprzedaży. Można je wygrać w konkursie na stronie marki w dniach od 10 do 17 lutego. Inicjatywa jest zaadresowana dla mieszkańców Wielkiej Brytanii i Irlandii.
Premiera perfum "Eau du Passion" wywołała lawinę komentarzy. Niektórzy są zachwyceni kreatywnym podejściem marki do marketingu i za wszelką cenę chcą zdobyć flakonik. Nie brakuje głosów, że perfumy o zapachu pizzy to zdecydowana przesada.
Źródło: New York Post/Wiadomości Kosmetyczne
Popularne
- Natalia Magical założyła niebieską platformę. Ile kosztuje miesięczny dostęp?
- Zbanowali ją z niebieskiej platformy. "Dwa tysiące obcych. Bez żadnych limitów"
- Cameraboy oszukuje pary młode? Nie wysłał im filmu ze ślubu
- Daniel Magical dostał bana na kicku. Już nie wróci na platformę?
- Cameraboy oburzony niebieską platformą Natalii? "Magical jest hipokrytą"
- Jak smakuje nowy zestaw w KFC "Squid Game"? "Cena jest mega wysoka"
- Edzio Rap drugi raz wbił na O'Block. Nawinął z lokalsami (i przeżył)
- Mochi OKIego już w sklepach. To jak gra w rosyjską ruletkę
- Young Leosia i Kacper Błoński mają "dziecko". Ich wspólne lody już w sklepach