Youtuber sprawdził, co noszą nastolatkowie z Warszawy. "Kurtka za 8 TYS. PLN"
Zastanawiacie się, czy buty za 200 złotych są warte swojej ceny? Takich problemów nie ma młodzież ze stolicy, która wystąpiła na filmie autorstwa "The Unknown Vlogs".
"The Unknown Vlogs" jest zagranicznym youtuberem, który zgromadził na swoim kanale ponad 800 tys. subskrybentów. Jego filmy cieszą się popularnością wśród osób zajawionych na punkcie streetwearu. Twórca przygląda się trendom w modzie ulicznej i to w bardzo dosłownym znaczeniu - aby zrealizować jakiś materiał, bierze kamerę i wychodzi na miasto, pytając napotkanych ludzi, co noszą na sobie.
Podobne
- Zrobił buty z papierków po lodach Ekipy. Fani Friza oszaleli na ich punkcie
- Stylówka za 330 tys. zł. Bogaci nastolatkowie z Katowic
- Sprawdziłem, jak smakuje Blow Burgers. Nie zostanę lojalnym klientem
- Natsu podbija YouTube nową nutą! Brzmi jak dziecko Young Leosi i Oliwki Brazil
- Katolicki youtuber rzuca klątwy na kobiety po aborcji. "Życzę ci BEZPŁODNOŚCI"
W listopadzie "The Unknown Vlogs" odwiedził Polskę, aby przyjrzeć się temu, jakie marki królują wśród nastolatków ze stolicy. Youtuber zrealizował materiał z fanami w pobliżu Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Film polega na tym, że każda osoba pokazuje do obiektywu kamery poszczególny element outfitu i podaje jego cenę. Na koniec poznajemy sumaryczną wartość całego zestawu.
Jest się w czym pokazać na mieście
Warszawska młodzież występująca w materiale zna się na tym, co trenduje w świecie streetwearu. Bohaterowie nagrania często wymieniają takie marki jak MISBHV, Rick Owens, Moncler, Gucci, Nike. Wartość outfitów jest adekwatna do nazw wymienianych marek. Kurtka za ponad 8 tys. złotych, buty za 3 tys. złotych czy okulary za ponad 9 tys. złotych raczej na nikim wśród osób na nagraniu nie robią wrażenia.
How Much is Your Outfit? POLAND Warsaw
Nie tylko luksusowe marki
Warto podkreślić, że to nie jest tak, iż wszystkie osoby występujące na nagraniu chodzą w outficie za ponad 20 tys. złotych. Wiele nastolatków jest dumnych z tego, że ubiera się w ciuchy z lumpa lub z Vinted. Młodzi starają się tworzyć własny styl, np. łącząc markowy element odzieży z ciuchem z drugiej ręki.
W Polsce to już było
Filmy typu "How much is your outfit" zazwyczaj cieszą się dużą popularnością i często wzbudzają kontrowersje - osoby, które nie wiedzą, czym jest streetwear, nie rozumieją, jak można wydać na kurtkę kilka-kilkanaście tys. złotych. Dobrze to widać po reakcjach, które swego czasu wzbudził film polskiego youtubera CzuuXa - obecnie ma on ponad 500 tys. wyświetleń.
OUTFITY ZA 20/30 KOŁA: How much is your outfit WARSZAWA edition
Popularne
- Zapowiedzi LEGO Harry Potter na 2025 r. Potężny debiut unikatowej budowli
- Friz zamroził influencerów? "Ratownicy musieli nas wyciągać z lodu"
- To już oficjalne. Media społecznościowe nie dla nastolatków
- Bambik i V-dolce w "Milionerach". Czy uczestniczka znała odpowiedź?
- Podała dziecku ciasto z alkoholem. Wiernikowska rozpętała burzę
- Czy Frizowi grozi coś za mroźne wyzwanie? Prawnik odpowiada
- Crawly zakpił z zakazu. Nowe nagranie z popularnego miasta
- Krzysztof Ibisz ustępuje Julii Żugaj. Bardzo odpowiedzialna rola
- Fortnite jako zjawisko kulturowe. Jak jedna gra zmieniła oblicze popkultury?