Chcesz być influencerem? Oblicz kalkulatorem, kiedy nim zostaniesz
Zastanawiasz się, czy kariera youtubera, tiktokera lub instagramera jest dla Ciebie? Serwis "Lickd" uruchomił kalkulator, dzięki któremu dowiesz się, jak wiele wyświetleń, lajków i followersów potrzebujesz, aby żyć jak influncer. Dowiedz się!
Otwierasz z nudów Instagrama, TikToka albo YouTube'a i przeglądasz profile najpopularniejszych twórców. Widzisz, jak wystawne i fajne życie prowadzą Marcin Dubiel, Deynn, Majewski, Kinga Sawczuk, Sabina Pawlik, Fit Loversi, członkowie Ekipy, Teamu X... Nagle nachodzi Cię myśl – a gdyby tak rzucić wszystko, co robię i utrzymywać się z bycia influencerem_influnecerką?
Podobne
- "Przestaję być influencerem". Mandzio ujawnił, co robi dalej
- Zrobił buty z papierków po lodach Ekipy. Fani Friza oszaleli na ich punkcie
- Instagramie, robisz to dobrze! Zmiany w serwisie z myślą o młodych osobach
- Chcesz vlogować jak Marcin Dubiel? Liceum w Słupsku Cię tego nauczy!
- Nie masz 18 lat? Instagram ochroni Cię przed starymi, których nie znasz
Teoretycznie każdy może wziąć do ręki smartfon/aparat i zacząć nagrywać własne treści, wrzucając je na znane platformy społecznościowe. Odrębną kwestią pozostaje pytanie – czy to się kliknie? Aby zostać influencerem_influencerką nie wystarczy bowiem "mieć gadane". Trzeba jeszcze wyróżnić się czymś spośród setek tysięcy osób, które wierzą, że kariera sławy w social mediach jest im pisana.
Oblicz, czego Ci brakuje, aby zostać influencerem_influencerką
Witryna "Lickd" wyczuła trendy na rynku pracy, rozumiejąc, że ludzie – bardziej od zostania strażakiem, policjantem lub astronautą – marzą o sławie i bogactwie w mediach społecznościowych. Serwis wyszedł naprzeciw oczekiwaniom internautów i stworzył specjalny kalkulator. Dzięki niemu możesz obliczyć, jakie wyniki w social mediach pozwolą Ci żyć na godnym poziomie jako influencer_influencerka.
Jak działa influencerski kalkulator?
Wystarczy, że w pole "Enter your desired salary" wpiszesz kwotę, jaką w rocznej perspektywie chciałbyś_chciałabyś widzieć u siebie na koncie. Następnie kalkulator zaprezentuje Ci wskazówki, jak wiele wyświetleń na YouTube, postów Instagramie lub odtworzeń na TikToku musisz mieć, aby zarobić na swoją wymarzoną wypłatę.
Przykładowo, żebym zarabiał rocznie 30 000 dolarów, moje konto na YouTube musiałoby generować rocznie ponad 7 milionów wyświetleń. Ech, a to oznacza, że kariera influencera raczej nie jest mi pisana. Sprawdźcie, jakie Wam wychodzą wyniki i podzielcie się nimi w komentarzach!
A skoro jesteśmy w temacie influencerów, sprawdźcie, dlaczego Chrissy Teigen udała się na terapię przez Khloe Kardashian.
Popularne
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Vibez Creators Awards - wybierz najlepszych twórców i wygraj wejściówkę na galę!
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Jurorka "Tańca z gwiazdami" węszy romans? "Ja nie widzę tej relacji"
- Chłopak Seleny Gomez się nie myje? Prawda wyszła na jaw
- Agata Duda trenduje za granicą. Amerykanie w szoku