Chcesz zostać influencerem? Tym kalkulatorem obliczysz, kiedy to się stanie

Chcesz być influencerem? Oblicz kalkulatorem, kiedy nim zostaniesz

Źródło zdjęć: © Gianandrea Villa / Unsplash.com
Jakub TyszkowskiJakub Tyszkowski,23.04.2021 11:45

Zastanawiasz się, czy kariera youtubera, tiktokera lub instagramera jest dla Ciebie? Serwis "Lickd" uruchomił kalkulator, dzięki któremu dowiesz się, jak wiele wyświetleń, lajków i followersów potrzebujesz, aby żyć jak influncer. Dowiedz się!

Otwierasz z nudów Instagrama, TikToka albo YouTube'a i przeglądasz profile najpopularniejszych twórców. Widzisz, jak wystawne i fajne życie prowadzą Marcin Dubiel, Deynn, Majewski, Kinga Sawczuk, Sabina Pawlik, Fit Loversi, członkowie Ekipy, Teamu X... Nagle nachodzi Cię myśl – a gdyby tak rzucić wszystko, co robię i utrzymywać się z bycia influencerem_influnecerką?

Teoretycznie każdy może wziąć do ręki smartfon/aparat i zacząć nagrywać własne treści, wrzucając je na znane platformy społecznościowe. Odrębną kwestią pozostaje pytanie – czy to się kliknie? Aby zostać influencerem_influencerką nie wystarczy bowiem "mieć gadane". Trzeba jeszcze wyróżnić się czymś spośród setek tysięcy osób, które wierzą, że kariera sławy w social mediach jest im pisana.

trwa ładowanie posta...

Oblicz, czego Ci brakuje, aby zostać influencerem_influencerką

Witryna "Lickd" wyczuła trendy na rynku pracy, rozumiejąc, że ludzie – bardziej od zostania strażakiem, policjantem lub astronautą – marzą o sławie i bogactwie w mediach społecznościowych. Serwis wyszedł naprzeciw oczekiwaniom internautów i stworzył specjalny kalkulator. Dzięki niemu możesz obliczyć, jakie wyniki w social mediach pozwolą Ci żyć na godnym poziomie jako influencer_influencerka.

Jak działa influencerski kalkulator?

Wystarczy, że w pole "Enter your desired salary" wpiszesz kwotę, jaką w rocznej perspektywie chciałbyś_chciałabyś widzieć u siebie na koncie. Następnie kalkulator zaprezentuje Ci wskazówki, jak wiele wyświetleń na YouTube, postów Instagramie lub odtworzeń na TikToku musisz mieć, aby zarobić na swoją wymarzoną wypłatę.

Przykładowo, żebym zarabiał rocznie 30 000 dolarów, moje konto na YouTube musiałoby generować rocznie ponad 7 milionów wyświetleń. Ech, a to oznacza, że kariera influencera raczej nie jest mi pisana. Sprawdźcie, jakie Wam wychodzą wyniki i podzielcie się nimi w komentarzach!

A skoro jesteśmy w temacie influencerów, sprawdźcie, dlaczego Chrissy Teigen udała się na terapię przez Khloe Kardashian.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0