Young Leosia się skończyła? "Crowd" zbiera fatalne komentarze
Young Leosia po odejściu z wytwórni Żabsona wypuściła nowy numer "Crowd". Kawałek raczej nie przypadł do gustu słuchaczom. Piosenka stała się tematem kpin i żartów w internecie.
Young Leosia zdobyła szturmem listy przebojów w 2021 roku. Jej utwór "Szklanki" zyskał viralową popularność i uczynił z raperki gwiazdę młodego pokolenia. Potem przyszedł czas na piosenkę "Jungle Girl" z Żabsonem, która na YouTube przekroczyła poziom 40 mln wyświetleń. "Baila Ella", kolejny singiel z EP-ki "Hulanki", dobił niemal do 20 mln odtworzeń.
Podobne
- Young Leosia ostro o hejterach. "To panowie po czterdziestce"
- Young Leosia twierdzi, że dostaje groźby śmierci. To nie są żarty
- Young Leosia się "skończyła", bo wyszła zapowiedź jej piosenki i zrobiła nikłe wyświetlenia
- Post Malone w piosence z polskim infulencerem
- Young Leosia wraca z koncertami. Znamy setlistę
Young Leosia wydała najpopularniejsze kawałki pod szyldem Internaziomale, wytwórni rapera Żabsona. W listopadzie 2022 roku gruchnęła wiadomość, że raperka odchodzi z labelu. Artystka poinformowała w programie "WojewódzkiKędzierski", że będzie wydawać muzykę sama. Następnie założyła wytwórnię Baila Ella Records i na inaugurację labelu wypuściła singiel "Crowd".
Young Leosia - CROWD
"Crowd" - nowy singiel Young Leosi
"Crowd" jest zapowiedzią nadchodzącego w 2023 roku nowego albumu artystki. Young Leosia na nowym kawałku niczym nie zaskoczyła. W tanecznym utworze zwraca się do fanów, aby dobrze się bawili przy jej piosence: "Niech na głośnikach to będzie już wieczne".
Nowy singiel Young Leosi nie powtórzył sukcesu na miarę "Szklanek" czy "Jungle Girl". Piosenka w cztery dni po premierze na Spotify miała ponad 135 tys. odtworzeń. Teledysk do "Crowd" na YouTube miał niewiele mniej, bo 126 tys. wyświetleń.
Trend na wyśmiewanie "Crowd" Young Leosi
Dużym zaskoczeniem jest odbiór utworu przez słuchaczy. "Crowd" na YouTube ma więcej ocen negatywnych niż pozytywnych. Ilość "łapek w dół" wynosi 5,7 tys. przy 4,6 tys. "łapek w górę".
Sekcja komentarzy pod teledyskiem "Crowd" przypomina jeden wielki roast. "Największym atutem tej piosenki jest to, że jest taka krótka", "Słucham na full głośności, oczywiście na wyłączonych słuchawkach", "Utwór ma szansę na top listę w radiu migowym", "Asłuchalne", "Każde pokolenie ma swoje smerfne hity", "Leosia masz wielki talent, tylko go nie odkrywaj!", "Mandaryna naszych czasów". To jedne z najpopularniejszych komentarzy pod teledyskiem "Crowd" na YouTube.
Jak myślicie, z czego wynika negatywny odbiór nowego singla Young Leosi? Chodzi o to, że artystka wypuściła "znowu to samo", znudziła się odbiorcom, czy może coś innego? Sprawa jest bardzo ciekawa i chętnie poznamy wasze opinie.
W temacie popkultura
- Justin Timberlake nie zrobił "Bye Bye Bye". Już w czerwcu ponownie zagra w Polsce!
- Warhaus: "Chcę spróbować wszystkiego. Jestem bardzo zachłanny. Nie mam absolutnie żadnej dyscypliny" [WYWIAD]
- Fagata wydała piosenkę "WOW". Ciśnie bekę z Wojtka Goli
- Nieoczekiwany gość na koncercie Eryka Moczko. Razem zarapowali "Zygzaka" Ekipy
Popularne
- Ashton Hall - kim jest i na czym polega jego poranna rutyna?
- Spotyka się Polak i Japończyk... Żuramen trafił do Żabki. Hit czy profanacja?
- Jak wygląda donut Julii Żugaj? Detektywi z TikToka znów w akcji
- Korea Północna zamknęła granice przez OjWojtka? Influencer reaguje
- Alan Kwieciński z FAME MMA wydał oświadczenie. "Przeprowadzimy testy na ojcostwo"
- Książulo wyjaśnił dramę z "kebabem dla dzieci". "Typowy krętacz"
- FAME MMA musiało to usunąć. Denis Labryga wręczył "prezent" przeciwnikowi
- Bagi rusza z nowym projektem. "Chcemy dostarczać najlepszy content"
- Budda wypuścił limitowany merch. Cena robi wrażenie