Tom Daley Rimmel

Tom Daley pierwszym męskim ambasadorem Rimmel. "Mężczyzna może nosić makijaż"

Źródło zdjęć: © Instagram, Tom Daley Rimmel
Anna RusakAnna Rusak,12.10.2022 12:30

Tom Daley, czyli uwielbiany dziergający pływak, walczy ze stereotypami dotyczącymi makijażu. Został pierwszym męskim ambasadorem marki Rimmel.

Choć coraz więcej mężczyzn decyduje się na malowanie paznokci i używanie kolorowych kosmetyków, to wciąż utrzymuje się stereotyp, że to niemęskie zachowanie. Niektórzy decydują się na walkę z tymi przekonaniami.

Rimmel postanowił, że mistrz świata w skokach do wody Tom Daley zostanie ambasadorem ich marki. Dziergający pływak będzie pokazywał, że panowie też mogą się malować.

Tom Daley ambasadorem Rimmel

O Tomie Daley’u było głośno w zeszłym roku, gdy okazało się, że w trakcie Igrzyskach Olimpijskich w Tokio pływak zdążył wydziergać sweter. Gdy potem dowiedzieliśmy się, że Brytyjczyk nie tylko dzierga, ale ma męża, dziecko i walczy o prawa LGBTQ+, Daley stał się gwiazdą.

Marka kosmetyczna Rimmel postanowiła zaprosić go do współpracy. Tom Daley stał się pierwszym męskim ambasadorem Rimmel i wziął udział w kampanii promującej podkład Match Perfection. Na nagraniu na Instagramie możemy zobaczyć, jak Daley nakłada produkt.

trwa ładowanie posta...

Tom Daley walczy ze stereotypami przez makijaż

W wywiadzie dla magazynu "People" pływak powiedział, że współpraca z marką jest dla niego bardzo ważna, bo gdy dorastał w ogóle nie mówiło się o tym, że mężczyźni mogą nosić makijaż. Daley cieszy się więc, że teraz może przełamywać stereotypy i normy płciowe, bo produkty, które reklamuje są dla wszystkich – bez względu na to z jaką płcią się identyfikują. W rozmowie z "Glamour" podkreślał z kolei, że każdy mężczyzna w telewizji ma na sobie makijaż.

- Każdy mężczyzna w telewizji, bez względu na to czy chodzi o piłkarza czy naukowca ma na sobie makijaż. Zwyczajnie nikt o tym nie mówi. Właśnie dlatego uważam, że to, co robi Rimmel jest wspaniałe. Marka próbuje rozpocząć dyskusję i sprawić, aby dodawanie sobie odwagi poprzez makijaż stało się normą. Chodzi o widoczność - wyjaśnia sportowiec w rozmowie z brytyjskim "Glamour".

trwa ładowanie posta...

Cóż, trudno się nie zgodzić z Tomem Daley’em, bo przecież dopiero od niedawna makijaż wśród mężczyzn staje się popularniejszy, choć wciąż nie jest on do końca akceptowany. Harry Styles ze swoją marką Pleasing również walczy ze stereotypami, ale do tej pory chyba żadna znana marka kosmetyczna nie zdecydowała się na męskiego ambasadora. Miejmy nadzieję, że więcej z nich pójdzie za przykładem Rimmel i pokaże, że kolorowe kosmetyki są dla wszystkich.

trwa ładowanie posta...
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 4
  • emoji ogień - liczba głosów: 1
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0