Tom Daley pierwszym męskim ambasadorem Rimmel. "Mężczyzna może nosić makijaż"
Tom Daley, czyli uwielbiany dziergający pływak, walczy ze stereotypami dotyczącymi makijażu. Został pierwszym męskim ambasadorem marki Rimmel.
Choć coraz więcej mężczyzn decyduje się na malowanie paznokci i używanie kolorowych kosmetyków, to wciąż utrzymuje się stereotyp, że to niemęskie zachowanie. Niektórzy decydują się na walkę z tymi przekonaniami.
Podobne
- Pokazał idealny make-up na pierwszą komunię. "Łatwy, adekwatny do okazji"
- Tom Daley, dziergający pływak, chce zbanować kraje, które grożą śmierciom osobom LGBTQ+
- Test Jusee Cosmetics. Zobacz, jak wypadły kosmetyki Julii Wieniawy!
- Julia Wieniawa rozszerza ofertę. Jak się sprawdzają nowości od Jusee Cosmetics? Testujemy!
- Harry Styles i nowa linia kosmetyków Pleasing. Czas na makijaż
Rimmel postanowił, że mistrz świata w skokach do wody Tom Daley zostanie ambasadorem ich marki. Dziergający pływak będzie pokazywał, że panowie też mogą się malować.
Tom Daley ambasadorem Rimmel
O Tomie Daley’u było głośno w zeszłym roku, gdy okazało się, że w trakcie Igrzyskach Olimpijskich w Tokio pływak zdążył wydziergać sweter. Gdy potem dowiedzieliśmy się, że Brytyjczyk nie tylko dzierga, ale ma męża, dziecko i walczy o prawa LGBTQ+, Daley stał się gwiazdą.
Marka kosmetyczna Rimmel postanowiła zaprosić go do współpracy. Tom Daley stał się pierwszym męskim ambasadorem Rimmel i wziął udział w kampanii promującej podkład Match Perfection. Na nagraniu na Instagramie możemy zobaczyć, jak Daley nakłada produkt.
Tom Daley walczy ze stereotypami przez makijaż
W wywiadzie dla magazynu "People" pływak powiedział, że współpraca z marką jest dla niego bardzo ważna, bo gdy dorastał w ogóle nie mówiło się o tym, że mężczyźni mogą nosić makijaż. Daley cieszy się więc, że teraz może przełamywać stereotypy i normy płciowe, bo produkty, które reklamuje są dla wszystkich – bez względu na to z jaką płcią się identyfikują. W rozmowie z "Glamour" podkreślał z kolei, że każdy mężczyzna w telewizji ma na sobie makijaż.
- Każdy mężczyzna w telewizji, bez względu na to czy chodzi o piłkarza czy naukowca ma na sobie makijaż. Zwyczajnie nikt o tym nie mówi. Właśnie dlatego uważam, że to, co robi Rimmel jest wspaniałe. Marka próbuje rozpocząć dyskusję i sprawić, aby dodawanie sobie odwagi poprzez makijaż stało się normą. Chodzi o widoczność - wyjaśnia sportowiec w rozmowie z brytyjskim "Glamour".
Cóż, trudno się nie zgodzić z Tomem Daley’em, bo przecież dopiero od niedawna makijaż wśród mężczyzn staje się popularniejszy, choć wciąż nie jest on do końca akceptowany. Harry Styles ze swoją marką Pleasing również walczy ze stereotypami, ale do tej pory chyba żadna znana marka kosmetyczna nie zdecydowała się na męskiego ambasadora. Miejmy nadzieję, że więcej z nich pójdzie za przykładem Rimmel i pokaże, że kolorowe kosmetyki są dla wszystkich.
Popularne
- "POLSKA GUROM" - Przemek Kucyk zgłasza się na Eurowizję. To jego topka polskiej (pop)kultury
- Nudna reklama Friza i Wersow. Recenzja "Friz & Wersow. Miłość w czasach online"
- Nikita i Cameraboy rozstali się? Mocny statement krąży w sieci
- Wejdą nowe smaki Wojanków? Internet huczy od pogłosek
- Taylor Swift wydała POPrawny album. Dlaczego nie wrócę do "The Life of a Showgirl"? [RECENZJA]
- Bagi na liście Forbes 30 under 30. Znalazł się tam szybciej od Friza
- Taylor Swift zdissowała Charli XCX. Nazwała ją warczącą chihuahuą
- Dawid Podsiadło zagra sekretny koncert dla wybrańców. Trzeba było zbierać tipy...
- Fotograf oskarżył Jeleniewską o kradzież zdjęcia. "To jest po prostu patologia"