TikTok w płatnej wersji? Aplikacja wprowadzi zmiany
Jedna z najpopularniejszych aplikacji testuje płatną wersję. TikTok chce zdenerwować swoich oddanych użytkowników?
TikTok jest jedną z najpopularniejszych aplikacji na świecie. Z serwisu korzysta bowiem ponad miliard osób. Każdego dnia dowiadujemy się o filmach pobijających rekordy popularności.
Podobne
- Rekrutują facetów na striptiz w Metaverse. Nowy scam na TikToku
- TikTok za paywallem? Serwis szuka nowych użytkowników
- Spotify jak TikTok. Rewolucja czy inspiracja konkurencją?
- Jak TikTok działa na odbiorców? Wyniki są zadziwiające
- Gwiazdy social mediów wystąpią w TikTok Radio. Jest tylko jedno duże ALE...
Właściciele aplikacji chcą wprowadzić dużą zmianę. Mają już testować płatną wersję serwisu. Wszystko po to, aby reklamy nie denerwowały korzystających z TikToka użytkowników.
TikTok testuje płatną wersję
W poniedziałek 2 października na X (Twitter) głośno zrobiło się o zmianach, nad którymi mają myśleć właściciele TikToka. Ponoć serwis już testuje płatną wersję, dzięki której możliwe będzie pozbycie się reklam podczas korzystania z serwisu.
Trzeba przyznać, że TikTok zdobył serca milionów użytkowników, ponieważ był łatwy w użyciu oraz dostępny dla każdego. Dzięki temu, że aplikacja jest darmowa, każdego dnia korzysta z niej ogromna liczba osób. Media społecznościowe pełne są plotek, że za TikToka trzeba będzie płacić, a użytkownicy nie są zadowoleni.
Właściciele TikToka mają testować wersję, w której opłata za korzystanie z aplikacji będzie wynosiła pięć dolarów. W Polsce ta kwota wynosiłaby mniej więcej 22 zł. Trzeba przyznać, że jest to dość spora stawka, tym bardziej że zapłata oznaczałaby jedynie usunięcie reklam z serwisu.
Popularne
- Natalia Magical założyła niebieską platformę. Ile kosztuje miesięczny dostęp?
- Zbanowali ją z niebieskiej platformy. "Dwa tysiące obcych. Bez żadnych limitów"
- Cameraboy oszukuje pary młode? Nie wysłał im filmu ze ślubu
- Daniel Magical dostał bana na kicku. Już nie wróci na platformę?
- Cameraboy oburzony niebieską platformą Natalii? "Magical jest hipokrytą"
- Edzio Rap drugi raz wbił na O'Block. Nawinął z lokalsami (i przeżył)
- Jak smakuje nowy zestaw w KFC "Squid Game"? "Cena jest mega wysoka"
- Mochi OKIego już w sklepach. To jak gra w rosyjską ruletkę
- Young Leosia i Kacper Błoński mają "dziecko". Ich wspólne lody już w sklepach