TikTok rusza ze sprzedażą świeżej żywności
Świeże ryby, owoce, warzywa, gotowe posiłki. Produkty spożywcze od popularnych marek są już dostępne do kupienia na TikToku. Brzmi jak rewolucja?
Wielu TikToka kojarzy się z platformą do oglądania krótkich filmików. Od 1 sierpnia serwis zyskał nową opcję i stał się sklepem ze świeżą żywnością. Z funkcji na razie można korzystać tylko w Wielkiej Brytanii. Produkty, które znajdą się na wirtualnych półkach w TikTok Shop, pochodzą od lokalnych dostawców m.in. Pasta Evangelists, The Fish Society i The Veg Box Company.
Podobne
- Woda smażona w oleju? TikTok i przepisy, których nie próbujcie w domu
- Pracownicy KFC lizali upieczone kurczaki. Nagranie trafiło na TikToka
- Kim jest CZN Burak? Tiktoker, który gotuje GÓRĘ żarcia i dziwnie się uśmiecha
- Tiktokerka torturuje żołądki widzów. Odtwarza apetyczne dania z filmów Disneya
- Brownies&Downies podbija TikToka. Kawiarnia, w której pracują osoby z zespołem Downa
TikTok sprzedaje świeżą żywność
"TikTok sprawił, że dostęp do twórców i producentów żywności jest łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej, a my mamy zaangażowaną społeczność fanów jedzenia" - stwierdził Patrick Nommensen z TikToka w informacji prasowej. Mężczyzna dodał: "To dla nas logiczny krok w rozwoju, że umożliwiamy markom i twórcom sprzedaż bezpośrednio członkom naszej społeczności w TikTok Shop".
TikTok przyciąga fanów dobrego jedzenia
Społeczność miłośników jedzenia na TikToku jest bardzo liczna. Według danych przedstawionych przez serwis, filmy dotyczące żywności wygenerowały ponad 26 miliardów wyświetleń na TikToku. Dzięki aplikacji niektóre przepisy lub trendy kulinarne zyskują niesamowitą popularność. Jeśli nie wierzycie, sprawdźcie, o co chodzi z szaleństwem na punkcie "sałatki zielonej bogini".
Udogodnienia dla dostawców żywności
Sprzedawcy, który będą odpowiadać za dostarczanie zamówień, otrzymają kilka narzędzi od TikToka. Platforma oferuje im współpracę z influencerami, możliwość prowadzenia transmisji na żywo oraz udzielania ekskluzywnych rabatów na wybrane produkty.
Rozwój TikToka w kierunku branży spożywczej jest bardzo ciekawym posunięciem. Kto wie, czy kolejnym krokiem firmy nie będzie własny serwis muzyczny albo wypożyczalnia filmów VOD?
Źródła: newsroom.tiktok.com/wiadomoscihandlowe.pl
Popularne
- Amsterdam zaprasza na rave na autostradzie. 9 godzin mocnego techno
- Łzy i drżący głos. PashaBiceps stracił czworonożnego przyjaciela
- Maskotki Minecraft do kupienia w Biedronce. Ile kosztują?
- Podejrzany o zabójstwo tiktokerki wrócił na miejsce zbrodni. Zostawił przerażający list
- Lalka Anabelle wyruszyła w upiorne tour. Warrenowie ostrzegali, żeby jej nie ruszać
- Ile przetrwałbyś na platformie bez lajków? Daj się wciągnąć w fediwersum
- Uzależnił się od smartfona. Straszne, co stało się z jego głową
- Kawiaq nie przyznaje się do winy. Ruszył proces patostreamerów
- "Kocham cię". Justin Bieber w ogniu krytyki po słowach do 17-latki