TikTok rusza ze sprzedażą świeżej żywności
Świeże ryby, owoce, warzywa, gotowe posiłki. Produkty spożywcze od popularnych marek są już dostępne do kupienia na TikToku. Brzmi jak rewolucja?
Wielu TikToka kojarzy się z platformą do oglądania krótkich filmików. Od 1 sierpnia serwis zyskał nową opcję i stał się sklepem ze świeżą żywnością. Z funkcji na razie można korzystać tylko w Wielkiej Brytanii. Produkty, które znajdą się na wirtualnych półkach w TikTok Shop, pochodzą od lokalnych dostawców m.in. Pasta Evangelists, The Fish Society i The Veg Box Company.
Podobne
- Woda smażona w oleju? TikTok i przepisy, których nie próbujcie w domu
- Kim jest CZN Burak? Tiktoker, który gotuje GÓRĘ żarcia i dziwnie się uśmiecha
- Tiktokerka torturuje żołądki widzów. Odtwarza apetyczne dania z filmów Disneya
- Pracownicy KFC lizali upieczone kurczaki. Nagranie trafiło na TikToka
- Najsmaczniejsze pomysły na piknik według TIKTOKA!
TikTok sprzedaje świeżą żywność
"TikTok sprawił, że dostęp do twórców i producentów żywności jest łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej, a my mamy zaangażowaną społeczność fanów jedzenia" - stwierdził Patrick Nommensen z TikToka w informacji prasowej. Mężczyzna dodał: "To dla nas logiczny krok w rozwoju, że umożliwiamy markom i twórcom sprzedaż bezpośrednio członkom naszej społeczności w TikTok Shop".
TikTok przyciąga fanów dobrego jedzenia
Społeczność miłośników jedzenia na TikToku jest bardzo liczna. Według danych przedstawionych przez serwis, filmy dotyczące żywności wygenerowały ponad 26 miliardów wyświetleń na TikToku. Dzięki aplikacji niektóre przepisy lub trendy kulinarne zyskują niesamowitą popularność. Jeśli nie wierzycie, sprawdźcie, o co chodzi z szaleństwem na punkcie "sałatki zielonej bogini".
Udogodnienia dla dostawców żywności
Sprzedawcy, który będą odpowiadać za dostarczanie zamówień, otrzymają kilka narzędzi od TikToka. Platforma oferuje im współpracę z influencerami, możliwość prowadzenia transmisji na żywo oraz udzielania ekskluzywnych rabatów na wybrane produkty.
Rozwój TikToka w kierunku branży spożywczej jest bardzo ciekawym posunięciem. Kto wie, czy kolejnym krokiem firmy nie będzie własny serwis muzyczny albo wypożyczalnia filmów VOD?
Źródła: newsroom.tiktok.com/wiadomoscihandlowe.pl
Popularne
- Wojek pokłócił się z Książulem? "Niedługo dowiecie się, kim tak naprawdę jest ten gość"
- SmileLandia istnieje? Wyjaśniamy, o co chodzi w nowym trendzie
- Piosenki tworzone przez AI podbijają "Viral 50 - Polska". Wszystko przez poziom polskiej muzyki?
- Świetna wiadomość dla fanów Muminków. Pierwsza muminkowa kawiarnia otwiera się w Polsce
- Jarmark all inclusive? Płacisz raz - jesz i pijesz, ile chcesz
- Książulo zrobił to pierwszy raz. Dla reakcji kucharek było warto
- Ikea wypuściła własne blind boxy. W środku m.in. ikoniczne rekiny-blåhaje
- Influencer podzieli się empatią. Pod warunkiem, że zapłacisz
- Faza zakłócała zajęcia na uczelni. Influencerzy przesadzili?





