TikTok rusza ze sprzedażą świeżej żywności
Świeże ryby, owoce, warzywa, gotowe posiłki. Produkty spożywcze od popularnych marek są już dostępne do kupienia na TikToku. Brzmi jak rewolucja?
Wielu TikToka kojarzy się z platformą do oglądania krótkich filmików. Od 1 sierpnia serwis zyskał nową opcję i stał się sklepem ze świeżą żywnością. Z funkcji na razie można korzystać tylko w Wielkiej Brytanii. Produkty, które znajdą się na wirtualnych półkach w TikTok Shop, pochodzą od lokalnych dostawców m.in. Pasta Evangelists, The Fish Society i The Veg Box Company.
Podobne
- Woda smażona w oleju? TikTok i przepisy, których nie próbujcie w domu
- Pracownicy KFC lizali upieczone kurczaki. Nagranie trafiło na TikToka
- Kim jest CZN Burak? Tiktoker, który gotuje GÓRĘ żarcia i dziwnie się uśmiecha
- Tiktokerka torturuje żołądki widzów. Odtwarza apetyczne dania z filmów Disneya
- Najsmaczniejsze pomysły na piknik według TIKTOKA!
TikTok sprzedaje świeżą żywność
"TikTok sprawił, że dostęp do twórców i producentów żywności jest łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej, a my mamy zaangażowaną społeczność fanów jedzenia" - stwierdził Patrick Nommensen z TikToka w informacji prasowej. Mężczyzna dodał: "To dla nas logiczny krok w rozwoju, że umożliwiamy markom i twórcom sprzedaż bezpośrednio członkom naszej społeczności w TikTok Shop".
TikTok przyciąga fanów dobrego jedzenia
Społeczność miłośników jedzenia na TikToku jest bardzo liczna. Według danych przedstawionych przez serwis, filmy dotyczące żywności wygenerowały ponad 26 miliardów wyświetleń na TikToku. Dzięki aplikacji niektóre przepisy lub trendy kulinarne zyskują niesamowitą popularność. Jeśli nie wierzycie, sprawdźcie, o co chodzi z szaleństwem na punkcie "sałatki zielonej bogini".
Udogodnienia dla dostawców żywności
Sprzedawcy, który będą odpowiadać za dostarczanie zamówień, otrzymają kilka narzędzi od TikToka. Platforma oferuje im współpracę z influencerami, możliwość prowadzenia transmisji na żywo oraz udzielania ekskluzywnych rabatów na wybrane produkty.
Rozwój TikToka w kierunku branży spożywczej jest bardzo ciekawym posunięciem. Kto wie, czy kolejnym krokiem firmy nie będzie własny serwis muzyczny albo wypożyczalnia filmów VOD?
Źródła: newsroom.tiktok.com/wiadomoscihandlowe.pl
Popularne
- Zeskakiwali na płytę. Koncert Maxa Korzha miał szalony przebieg
- Farmer stworzył Tindera dla krów. Poprosił o pomoc ChatGPT
- Wiernikowska dołączyła do groźnego trendu. Naraziła zdrowie swojego synka?
- Cios w młodych ludzi? Ekspertka komentuje decyzję Andrzeja Dudy
- To coś więcej niż książka. Dawid Podsiadło zaskoczył fanów
- Machał banderowską flagą na Narodowym. Ukrainiec opublikował nagranie
- Influencerki z Rosji pragnęły sławy. Popełniły straszny błąd
- "Strefa gangsterów". Tom Hardy idzie spuścić ci łomot [RECENZJA]
- Lody o smaku mleka z piersi to nie żart. Już trafiły do sprzedaży