TikTok rusza ze sprzedażą świeżej żywności
Świeże ryby, owoce, warzywa, gotowe posiłki. Produkty spożywcze od popularnych marek są już dostępne do kupienia na TikToku. Brzmi jak rewolucja?
Wielu TikToka kojarzy się z platformą do oglądania krótkich filmików. Od 1 sierpnia serwis zyskał nową opcję i stał się sklepem ze świeżą żywnością. Z funkcji na razie można korzystać tylko w Wielkiej Brytanii. Produkty, które znajdą się na wirtualnych półkach w TikTok Shop, pochodzą od lokalnych dostawców m.in. Pasta Evangelists, The Fish Society i The Veg Box Company.
- Woda smażona w oleju? TikTok i przepisy, których nie próbujcie w domu
- TikTok wprowadza paywalla. W zamian dostaniesz YouTube'a
- Tiktokerka torturuje żołądki widzów. Odtwarza apetyczne dania z filmów Disneya
- Pracownicy KFC lizali upieczone kurczaki. Nagranie trafiło na TikToka
- Kim jest CZN Burak? Tiktoker, który gotuje GÓRĘ żarcia i dziwnie się uśmiecha
TikTok sprzedaje świeżą żywność
"TikTok sprawił, że dostęp do twórców i producentów żywności jest łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej, a my mamy zaangażowaną społeczność fanów jedzenia" - stwierdził Patrick Nommensen z TikToka w informacji prasowej. Mężczyzna dodał: "To dla nas logiczny krok w rozwoju, że umożliwiamy markom i twórcom sprzedaż bezpośrednio członkom naszej społeczności w TikTok Shop".
TikTok przyciąga fanów dobrego jedzenia
Społeczność miłośników jedzenia na TikToku jest bardzo liczna. Według danych przedstawionych przez serwis, filmy dotyczące żywności wygenerowały ponad 26 miliardów wyświetleń na TikToku. Dzięki aplikacji niektóre przepisy lub trendy kulinarne zyskują niesamowitą popularność. Jeśli nie wierzycie, sprawdźcie, o co chodzi z szaleństwem na punkcie "sałatki zielonej bogini".
Udogodnienia dla dostawców żywności
Sprzedawcy, który będą odpowiadać za dostarczanie zamówień, otrzymają kilka narzędzi od TikToka. Platforma oferuje im współpracę z influencerami, możliwość prowadzenia transmisji na żywo oraz udzielania ekskluzywnych rabatów na wybrane produkty.
Rozwój TikToka w kierunku branży spożywczej jest bardzo ciekawym posunięciem. Kto wie, czy kolejnym krokiem firmy nie będzie własny serwis muzyczny albo wypożyczalnia filmów VOD?
Źródła: newsroom.tiktok.com/wiadomoscihandlowe.pl
- Kiedy 5. sezon "Stranger Things"? Scenarzyści zdradzają fabułę
- Trasa koncertowa Genzie. Kogo stać na takie bilety?
- Bella Ramsey się wygadała. Można odliczać czas do powrotu "The Last of Us"
- Kto wygrał "Twoje 5 Minut! 2"? Friz tego nie przewidział
- NitroZyniak znów publikuje filmy. Wybrał otchłań internetu
- Drama między Kostką a Jordanem z TVGry. Padły ostre słowa
- Czym jest Willow Project? Walką z czasem o ocalenie Alaski
- Sara James nową "Małą Syrenką". Czy na nią też spadł hejt?
- Patologia w szkołach? "Relacje" uczniów podbijają TikToka