TikTok: rusza SPRZEDAŻ w aplikacji. Influencerki będą mogły łatwiej sprzedawać SCAMY?
TikTok rusza z pilotażowym programem sprzedaży prosto w aplikacji! Jak to będzie działało i czy to ułatwi promowanie oszustw?
TikTok jest siłą, z którą każdy musi się liczyć. Kiedyś platforma ze śmiesznymi filmikami, teraz absolutny hit wśród młodszych odbiorców. A Ci są bardzo ważnym i perspektywicznym targetem reklamowym dla reklamodawców i sprzedawców. Dotarcie do Gen Z czy Alpha jest obecnie kluczowe. A TikTok zbiera właśnie takie osoby.
Podobne
Pamiętacie, jak w przeszłości zobaczyliście reklamę zabawki w telewizji i prosiliście rodziców, aby ją Wam kupili? TikTok idzie w tym kierunku, a ich najnowszy ficzer tylko dodaje kolejne możliwości influencerom. Co może pójść nie tak?
TikTok startuje z integracją z Shopify
Shopify jest platformą, na której każdy może otworzyć swój sklep internetowy. Strona odpowiada jedynie za postawienie sklepu i metody płatności - nie za dobór produktów, magazynowanie czy wysyłkę. Pomimo tego, jest to niezmiernie ważna część handlu na świecie, a sklepy postawione na Shopify osiągają ogromne sukcesy.
W najbliższym czasie sprzedawcy Shopify z kontem TikTok For Business będą mogli dodać nową zakładkę "Zakupy" do swoich profili TikTok i zsynchronizować swoje katalogi produktów, aby stworzyć mini-sklepy na swoim profilu.
Kylie Jenner jest jedną z pierwszych celebrytek, która wykorzystuje nową funkcjonalność. W najbliższym czasie jej kosmetyki będą dostępne do kupienia na jej profilu.
Niestety, nowość nie jest dostępna w Polsce
Jest to pilotażowy program, który obecnie startuje w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Kanada także ma otrzymać ten program w najbliższych tygodniach. Jeżeli wszystko okaże się sukcesem, to istnieje szansa, iż Europa także otrzyma integrację ze Shopify.
To może się źle skończyć
TikTok For Business może założyć każdy. Wystarczy podać trochę danych i odpowiednio naściemniać. Lub też nie - biznes może być w 100% prawdziwy. Influencerzy w Polsce mają problem z reklamowaniem oszustw. Czy to "mydło o magicznych właściwościach" (tak.), czy dropshipping zegarków z Chin, Zaśnika, czy nawet reklamowanie czegoś, co pod przykrywką mystery boxa, jest zwykłym oszustwem.
A teraz pomyślcie, że influencerki będą w stanie opychać różne przedmioty swoim młodym fanom prosto z aplikacji. Nie ważne, że mogą to być przepłacone badziewia z Chin - ktoś znany będzie to reklamował, więc klienci się na to znajdą.
Może TikTok będzie szybko reagować na oszustwa? Kto wie. Plusem jest to, że obecne założenia przewidują jedynie własne sklepy. Niestety zawsze jest szansa, że pojawią się zewnętrzne akcje marketingowe, które umożliwią promowanie innych sklepów. Wtedy mogłoby dojść do wysypu oszustw.
Popularne
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Vibez Creators Awards - wybierz najlepszych twórców i wygraj wejściówkę na galę!
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Jurorka "Tańca z gwiazdami" węszy romans? "Ja nie widzę tej relacji"
- Chłopak Seleny Gomez się nie myje? Prawda wyszła na jaw
- Agata Duda trenduje za granicą. Amerykanie w szoku