pop-qultura
Konopski robi film o Wardędze! Wojna z druidem to fatalny pomysł...
Queen of the Black założyła OnlyFans

Queen of the Black założyła OnlyFans za... 140 PLN/miesiąc. W 1 dzień zarobiła prawie 7000 zł :O

Źródło zdjęć: © Instagram
Oliwier NytkoOliwier Nytko,03.12.2021 08:52

Queen of the Black założyła konto na OnlyFans, roxyblum. Internet podzielił się na dwa obozy. Jedni są zadowoleni, a drudzy uważają, że jest to kolejny scam od Julki Pelc.

bFfausbT

OnlyFans za granicami naszego kraju jest niczym innym jak formą dodatkowego zarobku. Influencerki i influencerzy, którzy chcą dodatkowo zarobić, mogą wrzucać swoje bardziej pikantne fotki na płatny portal. Ci, którzy zapłacą kilkanaście dolarów na miesiąc, zobaczą… odrobinę więcej niż na takim Instagramie.

Mamy wolny rynek: jeżeli ktoś ma ochotę i jest popyt, to może zacząć sprzedawać swoje zdjęcia. Chwilę temu pisałem o influencerce, która zarobiła milion dolarów w 48 godzin dzięki OnlyFans. A teraz do grona twórczyń dołączyła Julka Pelc!

Queen of the Black założyła OnlyFans roxyblum

Jak pewnie mogliście usłyszeć, Julka skończyła ostatnio 18 lat i może już robić, cokolwiek chce, więc założyła konto na OnlyFans. Szczególnie że ostatnio wyłapała dużego bana na Instagramie. Plotki mówią, że była to wina "zbyt roznegliżowanych zdjęć". To też zdaje się przekazywać w wiadomości ze Stories:

bFfausbV

Hej kochani, żeby mi nikt już nic nie usuwał, moje odważniejsze fotki, które były, będą wrzucać na Only Fans. Żeby było jasne: wszystko będę tam wrzucać, te odważniejsze - ale nie będzie nagich zdjęć. Także zaprasza, jak ktoś jest zainteresowany, bo niedługo będę wrzucać dawne fotki i porobię nowe też.

A oto oryginalny post:

Stories Queen of the Black o OnlyFans
Stories Queen of the Black o OnlyFans (Instagram)

Potem QofB wspomniała, że w Stanach Zjednoczonych "co druga laska ma OF, a Polska [jest] tak zacofana" oraz że ona "tylko posłuchała rady fanów".

Stories Queen of the Black o OnlyFans
Stories Queen of the Black o OnlyFans (Instagram)
Stories Queen of the Black o OnlyFans
Stories Queen of the Black o OnlyFans (Instagram)

Ile kosztuje dostęp do OnlyFans Queen of the Black?

35 dolarów na miesiąc, czyli grubo ponad 140 złotych - za miesiąc. To nawet Corina Kopf, która zarobiła sławny milion w 48 godzin, wycenia swoje OF na 25 USD.

bFfausbX

Możecie to traktować różnie: albo jest to inna wersja Patronite dla Julki, albo że influencerka chce zedrzeć trochę kasy z fanów. 140 złotych to stosunkowo dużo, jak na jedno konto. Musimy poczekać na rozwój sytuacji, bo zawsze jest szansa na obniżkę.

OnlyFans Julki Pelc
OnlyFans Julki Pelc (Internet)

Hej: Julka jest pełnoletnia i może robić, co chce. Ale też bycie tak chytrą na kasę nie zapowiada świetnej przyszłości. Inne polskie twórczynie biorą o wiele mniej. Mamy polskie realia, które nie pozwalają normalnemu człowiekowi wydawać 140 zł na jakieś zdjęcia. Taka Marta Linkiewicz oferuje swoje fotki za ~85 zł na miesiąc.

Reakcje internautów? Specyficzne:

bFfauscd


Chyba bardzo jej pies potrzebuje tej operacji;

Dajcie spokój, przecinki i kropki dopiero w kolejnej współpracy odblokuje;

A później znowu będzie płacz XDDDD chociaż najbardziej i tak boli sposób, w jaki składa “zdania” i się wypowiada;

Zaraz będzie woda z wanny... oh wait;

Odważna to jest jej alternatywna polszczyzna;

STOP MAKING STUPID PEOPLE FAMOUS;

Kiedy pieniądze z fałszywej zbiórki się kończą...;

No i co z tego? Laska odwalą mnóstwo krzywych akcji, ale akurat to nikomu krzywdy nie robi. Jest pełnoletnia i sama decyduje o tym, co jest dla niej właściwe i nie przekracza jej granic moralnych.

Na spokojnie, Zebo zaraz nagra o tym materiał

Ostatnio nawet wspomniał, że przewidział OF Julki:

A potem śmieszkował, że nie wie, jak rozciągnąć film o Julce do 8 minut:

Zebo i inni śmieszkują z QotB
Zebo i inni śmieszkują z QotB (Twitter.com)

Aktualizacja: minął jeden dzień i...

Minęło dosłownie kilka godzin od wydania tego tekstu, a Julka już pochwaliła się wynikiem.

Queen of the Black i jej OnlyFans
Queen of the Black i jej OnlyFans (Instagram)

Luźno licząc, 50 fanów * 35 dolarów = 1750 USD -> ~7000 złotych. Odliczmy od tego prowizje portalu, około 20% + inne pierdółki. Julka zarobiła jakieś 4-5 tys. luźną ręką. I fajnie, niech się jej wiedzie. Jeżeli jest popyt, ergo ktoś chce zapłacić, to niech płaci za zdjęcia Queen of the Black.

Co o tym myślisz?
  • serduszko
  • ogień
  • uśmiech
  • smutek
  • złość
  • kupka
Komentarze (0)
arrow
Szalina Malina wspomina pracę na planie klipu Oliwki Brazil! (WYWIAD)