Doctor Brew

Para gejów reklamuje piwo i część Polaków tradycyjnie się zirytowała. "NIE KUPUJĘ"

Źródło zdjęć: © Vibez / Materiały własne red. Vibez
Jakub TyszkowskiJakub Tyszkowski,28.07.2021 17:03

Producent piw kraftowych Doctor Brew opublikował reklamę swoich produktów, w której występuje para gejów. Aha, no i to wydarzyło się w Polsce, więc ciąg dalszy historii znacie - nakład maści na ból pewnej części ciała został wyczerpany.

Witamy w Polsce 2k21, której mieszkańcy poznają świat i z przerażeniem graniczącym z histerią odkrywają, że istnieją osoby nieheteronormatywne. Niedawno Oliwier pisał o tym, jaką sensację wywołało zdjęcie dwóch całujących się dziewczyn opublikowane na profilu Łodzi na Facebooku. Dzisiaj mamy podobny case, ale z marką piwa. Boshe, ile razy można tłumaczyć to samo?

Producent piwa kraftowego Doctor Brew wystartował z kampanią promocyjną swoich produktów, której hasło przewodnie brzmi - "Piwo, które przełamuje schematy". Marka zaangażowała do reklamy piwa parę gejów. Na zdjęciu udostępnionym przez Doctor Brew widać dwóch mężczyzn, który uśmiechają się na tle zachodzącego słońcazbliżają swoje twarze do pocałunku.

Reklama piwa Doctor Brew
Reklama piwa Doctor Brew (Facebook , Facebook)

Szambo homofobicznych komentarzy eksplodowało

Post stał się bardzo popularny i - jak można się było spodziewać - przyciągnął uwagę osób nietolerancyjnych wobec społeczności LGBTQ+. Przeczytałem komentarze pod wpisem Doctor Brew, żebyście Wy nie musieli tego robić, i przytaczam niektóre z nich. Na te najbardziej obrzydliwe i totalnie homofobiczne pozwolę sobie spuścić zasłonę zażenowanego milczenia...

Jeśli chcieliście zwiększyć popyt na piwo tą reklamą na pewno się nie uda!!! Masakra! Gdzie się nie obejrzę LGBT! Czuję się zaszczuta!!!!

Żałosna reklama. Wczoraj wypiłem ostatnie wasze piwo

Sprzedam pierwsze BA od DB. Po 10 zł. Chcę się pozbyć tej propagandy

A to ja podziękuję, wolę harnasia jednak strzelić już

Zapomniałem was odlubić, dobrze że mi przypomnieliście

No i cyk. Nie kupuję

Nikt nie chce pić tych, waszych sików więc znaleźliście sobie grupę odbiorców, która sikami tak z natury jest zainteresowana?

Tfuuu spedalone piwo tfuu

Żegnam

Rzyg

Jak widzicie - tak brzmią merytoryczne argumenty

Odkąd zobaczyłem tę reklamę i przeczytałem homofobiczne komentarze pod postem, na usta ciśnie mi się jeden zwrot, który muszę z siebie wyrzucić, bo już dłużej nie wytrzymam - no ja pi*rdolę. Ludzie, albo się ogarnijcie, albo wróćcie do epoki kamienia łupanego, kiedy argumenty na poziomie "Rzyg" lub "Żegnam" prawdopodobnie były zrozumiałe i nie wzbudzały politowania.

Ile razy trzeba Was jeszcze uświadamiać, że osoby nieheteronormatywne istnieją, kochają się, wszystko jest z nimi w porządku, a chłopak i dziewczyna to nie jest jedyna możliwa rodzina? Uwaga, zaskoczę Was. Piwo piją geje, lesbijki, osoby transpłciowe i Wasz stary, kiedy przyjdzie po robocie do domu. I dlatego piwo reklamują zarówno zakochani w sobie mężczyźni, jak i zakochani w sobie kobieta i mężczyzna. No i co z tego? Nic. Nie ma podziału na mniej i bardziej uprzywilejowanych. Chodzi o to, aby pokazać, że piwo mogą pić wszyscy i kochać mogą się wszyscy.

Doctor Brew
Doctor Brew (Facebook , Facebook)

Geje w reklamach piwa to nic dziwnego. Na świecie. Nie w Polsce

Dla osób, które mają problem z reklamą Doctor Brew, zobaczcie, jak wygląda świat poza Waszą piwnicą:

Reklama
Reklama (Pinterest , Pinterest)
Reklama
Reklama (Pinterest , Pinterest)
Reklama
Reklama (Pinterest , Pinterest)
Reklama
Reklama (Pinterest , Pinterest)

Wracając do reklamy piwa Doctor Brew, zachowałbym się nierzetelnie, gdybym napisał, że wszystkie komentarze pod postem na Facebooku są homofobiczne. Większość internautów wyraża się bardzo pozytywnie o kampanii, bohaterom zdjęcia śle gratulacje i wyrazy wsparcia, a marka Doctor Brew otrzymuje pochwały za to, że pokazuje, iż miłość między dwojgiem mężczyzn jest czymś normalnym.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 9
  • emoji ogień - liczba głosów: 1
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 1
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 2
  • emoji kupka - liczba głosów: 2
piwowar,zgłoś
Wzmożony towarzysz żurnalista pokazał reklamę Bud Lighta, zapomniał jednak dodać, że spowodowała ona drastyczny spadek sprzedaży tego piwa i spadek wartości akcji browaru. Bo normalni ludzie stanowią większość. I tego samego życzę Dr. Brew. Nic lepiej nie przywraca zdrowego oglądu świata jak uderzenie po kieszeni. Zakompleksione wywody żurnalisty jacy to Polacy są zaściankowi, bo uważają, że normalna rodzina to kochający się mężczyzna i kobieta oraz ich dzieci są po prostu żałosne. W Polsce nikt homoseksualistów nie prześladował (no może komuniści próbowali - tzw. esbecka akcja Hiacynt), ale nie pozwolimy sobie narzucić politpoprawnej cenzury wymuszającej uznanie wynaturzeń za normę. Też nie będę kupował piwa Dr. Brew. Są inne, lepsze.
Odpowiedz
0Zgadzam się0Nie zgadzam się
Agnieszka,zgłoś
Wspaniała kampania, dodatkowo firma wpłaca pieniądze za każdy hejterski komentarz na jakaś organizacje przeciw homofobii. Wielki szacunek ❤️
Odpowiedz
1Zgadzam się1Nie zgadzam się