Para gejów reklamuje piwo i część Polaków tradycyjnie się zirytowała. "NIE KUPUJĘ"
Producent piw kraftowych Doctor Brew opublikował reklamę swoich produktów, w której występuje para gejów. Aha, no i to wydarzyło się w Polsce, więc ciąg dalszy historii znacie - nakład maści na ból pewnej części ciała został wyczerpany.
Witamy w Polsce 2k21, której mieszkańcy poznają świat i z przerażeniem graniczącym z histerią odkrywają, że istnieją osoby nieheteronormatywne. Niedawno Oliwier pisał o tym, jaką sensację wywołało zdjęcie dwóch całujących się dziewczyn opublikowane na profilu Łodzi na Facebooku. Dzisiaj mamy podobny case, ale z marką piwa. Boshe, ile razy można tłumaczyć to samo?
Podobne
- Para gejów wyraziła strach przed "Stop LGBT". Kaja Godek ich wyśmiała
- Trend dotyczący Stranger Things oburza Żydów. "Kojarzy się z Holokaustem"
- Lexy Chaplin promuje loterię. Internauci są oburzeni
- Doctor Brew przeleje 10 PLN za każdy hejterski komentarz na wsparcie LGBTQ+ 🏳🌈
- Nowy trend na TikToku romantyzuje przestępców. Aresztowanie jest HOT?
Producent piwa kraftowego Doctor Brew wystartował z kampanią promocyjną swoich produktów, której hasło przewodnie brzmi - "Piwo, które przełamuje schematy". Marka zaangażowała do reklamy piwa parę gejów. Na zdjęciu udostępnionym przez Doctor Brew widać dwóch mężczyzn, który uśmiechają się na tle zachodzącego słońca i zbliżają swoje twarze do pocałunku.
Szambo homofobicznych komentarzy eksplodowało
Post stał się bardzo popularny i - jak można się było spodziewać - przyciągnął uwagę osób nietolerancyjnych wobec społeczności LGBTQ+. Przeczytałem komentarze pod wpisem Doctor Brew, żebyście Wy nie musieli tego robić, i przytaczam niektóre z nich. Na te najbardziej obrzydliwe i totalnie homofobiczne pozwolę sobie spuścić zasłonę zażenowanego milczenia...
Jak widzicie - tak brzmią merytoryczne argumenty
Odkąd zobaczyłem tę reklamę i przeczytałem homofobiczne komentarze pod postem, na usta ciśnie mi się jeden zwrot, który muszę z siebie wyrzucić, bo już dłużej nie wytrzymam - no ja pi*rdolę. Ludzie, albo się ogarnijcie, albo wróćcie do epoki kamienia łupanego, kiedy argumenty na poziomie "Rzyg" lub "Żegnam" prawdopodobnie były zrozumiałe i nie wzbudzały politowania.
Ile razy trzeba Was jeszcze uświadamiać, że osoby nieheteronormatywne istnieją, kochają się, wszystko jest z nimi w porządku, a chłopak i dziewczyna to nie jest jedyna możliwa rodzina? Uwaga, zaskoczę Was. Piwo piją geje, lesbijki, osoby transpłciowe i Wasz stary, kiedy przyjdzie po robocie do domu. I dlatego piwo reklamują zarówno zakochani w sobie mężczyźni, jak i zakochani w sobie kobieta i mężczyzna. No i co z tego? Nic. Nie ma podziału na mniej i bardziej uprzywilejowanych. Chodzi o to, aby pokazać, że piwo mogą pić wszyscy i kochać mogą się wszyscy.
Geje w reklamach piwa to nic dziwnego. Na świecie. Nie w Polsce
Dla osób, które mają problem z reklamą Doctor Brew, zobaczcie, jak wygląda świat poza Waszą piwnicą:
Wracając do reklamy piwa Doctor Brew, zachowałbym się nierzetelnie, gdybym napisał, że wszystkie komentarze pod postem na Facebooku są homofobiczne. Większość internautów wyraża się bardzo pozytywnie o kampanii, bohaterom zdjęcia śle gratulacje i wyrazy wsparcia, a marka Doctor Brew otrzymuje pochwały za to, że pokazuje, iż miłość między dwojgiem mężczyzn jest czymś normalnym.
Popularne
- Miliony wyświetleń. 23-letnia modelka nową królową internetu
- Afera o polskie stroje olimpijskie. Krystyna Pawłowicz mówi o krzyżakach
- Szafarowicz wyrwał bana za hejt. "Nie wycofuję się z żadnego słowa"
- Tiktokerka nie może znaleźć pracy. Uważa, że to dyskryminacja
- Straszna śmierć dziecka. Wstrząsające nagrania obiegły internet
- Szokujące nagranie z pociągu. Polacy kochają przygody na kolei?
- "Sekta pro-zwierzęca". Łukasz Warzecha odleciał?
- Fagata na radarze księdza. Duchowny rzucił jej wyzwanie
- "Budda. Dzieciak '98". Youtuber podał listę zagranicznych kin