Doctor Brew

Doctor Brew przeleje 10 PLN za każdy hejterski komentarz na wsparcie LGBTQ+ 🏳‍🌈

Źródło zdjęć: © Vibez / Materiały własne red. Vibez
Jakub TyszkowskiJakub Tyszkowski,03.08.2021 11:08

Zdjęcie pary gejów reklamujących piwo wywołało burzę na Facebooku. Część Polaków nie mogła znieść widoku dwóch zakochanych w sobie mężczyzn, a swoje oburzenie wyrazili w komentarzach. Teraz Doctor Brew zamieni homofobiczny hejt w coś pozytywnego, za co bijemy brawo!

Nie od dzisiaj wiadomo, że Polacy i tolerancja dla mniejszości seksualnych to dwie wykluczające się sfery. Oczywiście generalizuję, ale trudno tego nie robić, kiedy wczytamy się w komentarze pod jednym z najnowszych postów browaru Doctor Brew. Marka wykorzystała do promocji piwa Summer Ale parę zakochanych mężczyzn. Kampanii na Facebooku towarzyszy hasło "Piwo, które przełamuje schematy".

Część Polaków nie potrafiła sobie wyobrazić, że homoseksualiści też piją alkohol. Wpis ze zdjęciem dwóch zakochanych mężczyzn zalało morze hejtu - kilka dni temu pisałem, jak bardzo jestem zażenowany i zasmucony taką reakcją swoich rodaków. Komentarze na poziomie "Rzyg" lub "Żegnam" to i tak najłagodniejsze przykłady tego, co na profilu Doctor Brew na FB wypisywali polscy internauci.

Doctor Brew oburzony homofobicznymi reakcjami internautów

- Tym postem wzbudziliśmy totalną spiralę nienawiści - powiedział Tomasz Czechowski z browaru Doctor Brew, komentując reakcję internautów na kampanię z udziałem pary gejów. - Spotkaliśmy się z ogromnym hejtem. To jest obrzydliwe i się z tym nie zgadzamy. To jest niemożliwe, jak jeden człowiek próbuje zabrać drugiemu człowiekowi prawo do miłości, do wolności, do życia na własnych zasadach.

10 zł za każdy hejterski komentarz na rzecz KPH

Marka postanowiła przemienić hejt w realną pomoc. Dlatego Doctor Brew przeleje 10 zł za każdy hejterski komentarz na konto organizacji Kampania Przeciw Homofobii. Mnie bardzo cieszy, że cała ta sprawa znajdzie pozytywny finał. Muszę też zaznaczyć, że nie wszystkie komentarze pod postem Doctor Brew są hejterskie, bo jest masa ludzi, która wyraża się życzliwie o bohaterach zdjęcia.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 14
  • emoji ogień - liczba głosów: 1
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 11
  • emoji smutek - liczba głosów: 12
  • emoji złość - liczba głosów: 24
  • emoji kupka - liczba głosów: 36
piwowar,zgłoś
Nie ma co hejtować, po prostu nie kupować tego piwa. Są inne kraftowe browary. Tak Amerykanie zrobili z Bud Lightem. Browar odczuł obrażanie przekonań swoich klientów na kieszeni. Czego sobie i państwu życzę.
Odpowiedz
0Zgadzam się0Nie zgadzam się