Netflix z pakietem z reklamami. Kiedy w Polsce?
Tańszy pakiet z reklamami na Netfliksie jest już dostępny w 12 krajach. Platforma informuje, kiedy wprowadzi rozwiązanie w Polsce. Czy już powinniśmy obawiać się o współdzielenie konta na Netfliksie?
Netflix już od dłuższego czasu testuje rozwiązania, które miałyby sprawić, że użytkownicy platformy przestaną współdzielić konta, jeśli nie mieszkają razem. W 12 krajach - w tym w Wielkiej Brytanii i w Niemczech - na początku listopada 2022 roku pojawił się pakiet z reklamami.
Podobne
- Netflix usuwa filmy i seriale. Znikną klasyki
- Sierpień 2023 na Netflix. Co nowego trafi na platformę?
- Lipiec 2023 na Netflix. Co nowego trafi na platformę?
- Dobre wieści dla fanów "Zmierzchu". Netflix oficjalnie zapowiedział serial o wampirach
- Netflix przedstawia 12 polskich produkcji na 2023 r. Jest na co czekać?
To tańsza opcja abonamentu, która ma być dobrym rozwiązaniem w walce z współdzieleniem konta na Netfliksie i umożliwiać użytkownikom dalsze korzystanie z platformy. Wiadomo już, kiedy najprawdopodobniej pakiet z reklamami na Netfliksie pojawi się w Polsce.
Netflix i pakiet z reklamami w Polsce
Netflix, by przeciwdziałać dzieleniu się kontami przez użytkowników, wprowadził dwie konkretne zmiany w fukcjonowaniu platformy. Jedną z nich jest wprowadzanie tańszego pakietu subskrypcji z reklamami. Płacimy mniej, ale musimy pogodzić się z tym, że seans będzie nam przerywała reklama Coca-Coli.
Jak informują "Wirtualne Media", na wprowadzenie tańszego pakietu z reklamami użytkownicy Netfliksa w Polsce będą musieli jeszcze poczekać. Wciąż nie rozpoczęto działań, które miałyby wprowadzić pakiet z reklamami i nie zatrudniono jeszcze nawet osób, które miałyby zajmować się pozyskiwaniem reklamodawców. Netflix z pakietem z reklamami wystartuje w Polsce najwcześniej pod koniec 2023 roku.
"W miarę zdobywania wiedzy i doświadczenia z dostępności pakietu z reklamami na wybranych rynkach, będziemy analizować możliwości wprowadzenia usługi w kolejnych krajach" - tak biuro prasowego Netfliksa w Polsce odpowiedziało "Wirtualnym Mediom" na pytanie o wprowadzenie tańszego pakietu w naszym kraju.
Koniec współdzielenia kont na Netfliksie
Drugim ruchem platformy w walce z współdzieleniem kont jest weryfikacja użytkownika poprzez adres e-mail. Polega na tym, że Netflix przesyła link na adres e-mail lub numer telefonu osoby posiadającej konto. W wiadomości znajdują się czterocyfrowe kody weryfikacyjne. Trzeba je wpisać na platformie, jeśli znajdujemy się "poza gospodarstwem domowym" i chcemy dalej korzystać z Netfliksa. Powoli pojawią się już pierwsze testy tej weryfikacji w Polsce.
"Jeśli nastąpi logowanie na konto z urządzenia spoza Twojego gospodarstwa domowego lub takie urządzenie będzie używane w sposób ciągły, możemy poprosić Cię o zweryfikowanie tego urządzenia, zanim będzie można na nim korzystać z serwisu Netflix, lub o zmianę gospodarstwa domowego Netflix" - czytamy na oficjalnej stronie Centrum Pomocy Netflix.
Jak widać teraz Netflix zbiera doświadczenie na innych rynkach, ale to kwestia czasu, gdy wprowadzi rozwiązanie również w Polsce. Cieszcie się więc z współdzielenia konta póki możecie. Trzeba zaznaczyć, że to nie jedyna platforma, która zaczęła oferować użytkownikom takie rozwiązanie. Nad wprowadzeniem pakietu z reklamami pracuje również Disney+.
Źródło: Wirtualne Media
Popularne
- Mochi OKIego już w sklepach. To jak gra w rosyjską ruletkę
- Friz wyrzucił faworyta z "T5M3". Spóźnił się na zbiórkę przez problemy żołądkowe
- Jak smakuje nowy zestaw w KFC "Squid Game"? "Cena jest mega wysoka"
- Menu Squid Game wchodzi w KFC. Kiedy można je kupić?
- Marta z "Twoje 5 Minut 3" zaniepokoiła widzów. "Nie mów tego"
- Hejt na Klaudię z "Twoje 5 Minut 3". Dziewczyna odpowiedziała
- Bambi wypuściła własne napoje. Banger Ice Tea już w sklepach (w dwóch smakach)
- Na kogo głosowali influencerzy? Niektórzy przyznali to wprost
- PsychoLoszka przeprasza Krzysztofa Gonciarza i usuwa film