Merch FEST Festivalu wciąż dostępny. Cena powala, ale "do każdego zamówienia naklejka gratis"
FEST Festival został odwołany zaledwie pięć dni przed rozpoczęciem wydarzenia. Firma, która wyprodukowała festiwalowy merch próbuje go sprzedać.
Odwołanie FEST Festivalu to najbardziej dramatyczny zwrot akcji w branży muzycznej (przynajmniej w tym roku). O problemach organizatorów - firmy Follow The Step - media informowały już po poprzedniej edycji. FTS miało mieć kłopoty z uregulowaniem zobowiązań finansowych wobec artystów czy podwykonawców. W tym roku zaledwie kilka dni przed rozpoczęciem imprezy FEST Festival został odwołany. Aby spiąć budżet, firmie brakowało ok. 5 mln zł. Mimo tego bilety były sprzedawane do ostatniej chwili, organizatorzy ogłaszali kolejne promocje, a budowa scen trwała w najlepsze.
Podobne
- Nowe oświadczenie FEST Festivalu. Jest nadzieja dla festiwalowiczów
- FEST Festival z kolejnymi problemami? Sprzedaż biletów nosi znamiona przestępstwa
- Cena garażu w Mikołajkach powala. "Niemiec tego nie zrozumie"
- Koszulki Kerfusia od Carrefoura. Sieć wypuściła merch robota
- Wyszedł nowy merch Maty. Ceny zwalają z nóg
Follow The Step wydało kilka oficjalnych oświadczeń - w tym jedno, które informuje o upadłości oraz drugie, w którym firma wycofała się z poprzedniego stanowiska. Nie wiadomo, jakie plany na przyszłość mają organizatorzy FEST Festival. Jedno jest pewne - gdyby chcieli organizować kolejną edycję festiwalu, nie znajdzie się wiele osób, które im zaufa. Zarówno spośród uczestników, jak i artystów czy pracowników.
FEST Festival - merch powstał, co z nim zrobić?
W tym roku festiwalowy merch powstał w kolaboracji z marką Prosto. Dosłownie dzień przed odwołaniem imprezy, FEST reklamował ubrania: bluzy, koszulki, czapki, skarpety.
Obiektywnie - ubrania są naprawdę ładne. Poza tym, że nieco przypominają merch Harry'ego Stylesa. "Love On Tour" to nawet nie jest ona.
Pomimo odwołania festiwalu ubrania i tak pojawiły się na stronie producenta.
Producent odrobinę śmieszkuje, choć prawdopodobnie do śmiechu wcale mu nie jest, co można wywnioskować po cenie ubrań. Szczerze wątpię, że ktokolwiek kupi bluzę odwołanego eventu ze złym pijarem za 280 zł.
Czy producent oferuje jakiekolwiek zniżki na ubrania reklamujące wydarzenie, które się nie odbyło? Absolutnie nie. Gwarantuje za to "FEST naklejkę-niespodziankę". No trzeba przyznać - ktoś tu me łeb do interesów.
Popularne
- Tata Maty prosi o pieniądze. "UWAGA! Jest sprawa"
- Kononowicz kończy z YouTube? Pojawił się ważny komunikat
- Zapadł wyrok w sprawie portalu dla dorosłych. Jakie były przychody z Roksy?
- Imprezowy autobus. Dzieci pochwaliły się, jak bardzo "kochają Fagatę"
- Pochwalił się kupnem 10. mieszkania. "Psujesz rynek"
- Problemy Oskara Szafarowicza. Pokazał wezwanie od uczelni
- Lewaczka załamana warunkami pracy. "W latach 90. byście zdechli z głodu"
- Koniec pomidorowego szaleństwa? Sanah ujawnia, o co chodziło
- Flipper został oszukany. Stracił kilkanaście tysięcy złotych