Merch FEST Festivalu wciąż dostępny. Cena powala, ale "do każdego zamówienia naklejka gratis"
FEST Festival został odwołany zaledwie pięć dni przed rozpoczęciem wydarzenia. Firma, która wyprodukowała festiwalowy merch próbuje go sprzedać.
Odwołanie FEST Festivalu to najbardziej dramatyczny zwrot akcji w branży muzycznej (przynajmniej w tym roku). O problemach organizatorów - firmy Follow The Step - media informowały już po poprzedniej edycji. FTS miało mieć kłopoty z uregulowaniem zobowiązań finansowych wobec artystów czy podwykonawców. W tym roku zaledwie kilka dni przed rozpoczęciem imprezy FEST Festival został odwołany. Aby spiąć budżet, firmie brakowało ok. 5 mln zł. Mimo tego bilety były sprzedawane do ostatniej chwili, organizatorzy ogłaszali kolejne promocje, a budowa scen trwała w najlepsze.
Podobne
- Robią biznes na Książulu. Janusze biznesu sprzedają merch "MUALA"
- Nowe oświadczenie FEST Festivalu. Jest nadzieja dla festiwalowiczów
- Koncertowy merch Taco Hemingwaya dostępny. Ilość: bardzo limitowana
- FEST Festival z kolejnymi problemami? Sprzedaż biletów nosi znamiona przestępstwa
- Tiktoker przetestował chipsy od WK. Cena? "Oporowa"
Follow The Step wydało kilka oficjalnych oświadczeń - w tym jedno, które informuje o upadłości oraz drugie, w którym firma wycofała się z poprzedniego stanowiska. Nie wiadomo, jakie plany na przyszłość mają organizatorzy FEST Festival. Jedno jest pewne - gdyby chcieli organizować kolejną edycję festiwalu, nie znajdzie się wiele osób, które im zaufa. Zarówno spośród uczestników, jak i artystów czy pracowników.
FEST Festival - merch powstał, co z nim zrobić?
W tym roku festiwalowy merch powstał w kolaboracji z marką Prosto. Dosłownie dzień przed odwołaniem imprezy, FEST reklamował ubrania: bluzy, koszulki, czapki, skarpety.
Obiektywnie - ubrania są naprawdę ładne. Poza tym, że nieco przypominają merch Harry'ego Stylesa. "Love On Tour" to nawet nie jest ona.
Pomimo odwołania festiwalu ubrania i tak pojawiły się na stronie producenta.
Festa nie ma, ale ubrania są i jak dla nas to absurdalnie trafiona pamiątka z tego wyjątkowego „wydarzenia”.
Producent odrobinę śmieszkuje, choć prawdopodobnie do śmiechu wcale mu nie jest, co można wywnioskować po cenie ubrań. Szczerze wątpię, że ktokolwiek kupi bluzę odwołanego eventu ze złym pijarem za 280 zł.
Czy producent oferuje jakiekolwiek zniżki na ubrania reklamujące wydarzenie, które się nie odbyło? Absolutnie nie. Gwarantuje za to "FEST naklejkę-niespodziankę". No trzeba przyznać - ktoś tu me łeb do interesów.
W temacie lifestyle
- Zoja Skubis zapowiada szaloną wyprawę. Może nigdy z niej nie wrócić...
- Mama Fagaty jest z niej dumna. Wardęga powiedział, co wiedział o dissie Young Leosi
- IShowSpeed został "Streamerem Roku". Odebrał statuetkę na Esports Awards 2025
- Wielki finał 4. sezonu GENZIE. Influencerzy na zawsze żegnają się ze wspólnym domem?
Popularne
- Karty kolekcjonerskie Julii Żugaj w Biedronce. Cena z kosmosu?
- "Kiedyś ludzie mieli mniej". Hymn boomerów podbija TikToka
- Popek poleciał do Turcji zrobić zęby. Efekt jego metamorfozy jest niesamowity
- Chodzisz po Krakowie, a tam śpiewa David Kushner. To nie żart
- Najwyższy jarmark świąteczny w UE otwiera się w Warszawie. Chwała na wysokości, chwała
- Gimper wygrał z Lil Masti w sądzie. Wyrok jest prawomocny
- Najdroższa kawa na świecie. Za filiżankę zapłacisz cztery tysiące złotych (SZOK)
- Young Leosia odpowiada na diss Fagaty. "Rozkładasz nogi w necie, żeby zarobić na prąd"
- Influencerki oszalały na punkcie zdjęć AI? Dlaczego nie jestem fanką śnieżnej "sesji" [OPINIA]





