Komputronik założył konto na OnlyFans. Hit czy szczucie cycem?
Sklep z elektroniką Komputronik założył konto w serwisie z treściami erotycznymi OnlyFans. To najpewniej pierwsza polska firma, która wystartowała z profilem na tej platformie. Działanie marki jest elementem świątecznej kampanii #OMG XMAS.
OnlyFans to portal, który przede wszystkim kojarzy się z twórcami, którzy publikują amatorskie erotyczne treści. Tymczasem konto w serwisie założyła firma Komputronik. Marka wykorzystała platformę, aby zainteresować odbiorców nieoczywistym kanałem komunikacji.
Podobne
- BellaBot, czyli rodzeństwo Kerfusia. Pracuje na stacji paliw Amic
- Trudna praca influencerki? Ekipa DRE$$CODE w ogniu krytyki
- Wpadka czy ustawka? Lizie coś wypadło na relacji
- Ponki powrócą na YouTube? "WRACAĆ w starym składzie czy NIE WRACAĆ?"
- Akcja #hakujemy_HiT. Wystarczy telefon by ujawnić kłamstwa w podręczniku do HiT-u
W kampanii #OMG XMAS firma współpracuje z influencerami. Piotr Kędzierski, Mama Na Obrotach, Lilmasti i Piechuvx razem z Komputronik przeprowadzą unboxing prezentów. Marka zapowiada, że "jednym z najbardziej niegrzecznych unboxingów" będzie ten, który przeprowadzi Klaudia Leclercq na portalu OnlyFans. Polska gwiazda ASMR "rozbierze" trzy świąteczne zestawy przygotowane przez Komputronik.
#OMG XMAS - w Komputronik nawet nieświęty znajdzie prezenty!
Komputronik założył konto na OnlyFans
"Chcieliśmy wyróżnić się na tle innych firm niestandardową komunikacją pokazując przy tym "pazur". Każdy marzy o tym by pod choinką znaleźć prezent, stara się cały rok, ale nie zawsze "udaje się mu być grzecznym". My pokazujemy, że prezenty z Komputronik są dla wszystkich oraz że nawet nieświęci i nie do końca grzeczni je dostaną" - czytamy w oświadczeniu Karoliny Pietz-Drapińskiej, dyrektor marketingu i PR Grupy Komputronik.
Subskrypcja konta firmy Komputronik na OnlyFans jest bezpłatna. Warto jednak podkreślić, że platforma wymaga, by użytkownik podczas rejestracji podał dane karty płatniczej.
Oprócz ogólnopolskiej kampanii marketingowej Komputronik przygotował też cykl poradników świątecznych, w których podpowiada co w tym roku kupić na Gwiazdkę, specjalne oferty i promocje na wybrane produkty oraz konkursy z nagrodami. Na kanale Komputronik Gaming można obejrzeć serię dedykowanych filmów z pomysłami dla graczy.
Kontrowersje wokół profilu Komputronika na OnlyFans
Jednym z elementów świątecznej kampanii firmy Komputronik jest wpis na Facebooku o dwuznacznym przesłaniu. Modelka z odsłoniętym ramieniem stoi obok hasła "Jesteśmy na OnlyFans i rozbieramy... nasze świąteczne oferty!". Niektórzy internauci skrytykowali ten sposób promocji, który skojarzył im się z tzw. szczuciem cycem. Chodzi o rodzaj reklamy, który opiera się na przedmiotowym wykorzystywaniu kobiet.
Reklamę Komputronik w ostrych słowach oceniła Martyna Jałoszyńska, aktywistka i członkini zarządu okręgu warszawskiego partii Razem. "Jezu, Komputronik, serio? Serio zniżacie się w kampanii do pomysłów z kategorii "szczucie cycem" i uprzedmiatawiania kobiet? Czy my się cofamy do lat dziewięćdziesiątych? Używanie seksu i kobiecego ciała, żeby zrobić reklamę i dać zarobić jakiejś wielkiej korporacji nigdy nie będzie dla mnie spoko" - napisała aktywistka na Twitterze.
Popularne
- O co chodzi z "Montoya, por favor"? W sieci huczy o tej zdradzie
- Polak zrobił zakupy za 9 zł. Przeżył za tę kwotę cały dzień
- Sowa Duolingo nie żyje. Wszyscy możecie ją mieć na sumieniu
- Zrobiła obiad dla ośmiu osób za 16 zł. Przepis hitem internetu
- Amerykanka chce 100 tys. dolarów. Sassy influencerka podbiła internet
- Polka z USA zebrała propsy od Lady Gagi. Terri Tereska zatańczyła do "Abracadabra"
- Walka Muska z Zuckerbergiem była o włos. Oto kulisy sprawy
- Babcia Halinka zgłosiła się do "Twoje 5 Minut 3". Staruszka to prawdziwa sigma?
- Znamy ceny biletów na koncert Kendricka Lamara i SZA-y. Fani w szoku