Marketing stojący za "The Office PL" jest... super!

Jedyna DOBRA rzecz z nadchodzącego "The Office PL"? Kampania reklamowa na LinkedInie

Źródło zdjęć: © Linkedin, Materiały prasowe, Kolaż: Vibez
Oliwier NytkoOliwier Nytko,13.10.2021 12:40

Wielkimi krokami nadchodzi "The Office PL", czyli nowoczesna (i polska) wersja uwielbianego "The Office" z Rickym Gervaisem. Pierwszy trailer doprowadził mnie do płaczu ze smutku. Ale cóż to? Czyżby kampania marketingowa była lepsza?

Pisałem już jakiś czas temu o dnie dna, jakim był zwiastun nadchodzącego "The Office PL". Ot, nasz rodzimy Canal+ wziął się za dostosowanie starego serialu do nowych czasów. Z tego, co widzieliśmy, pozostała mała cząstka mockumentu, a reszta to taki zlepek polskiego kabaretu i filmów z Karolakiem. Znaczy, to tylko można wysnuć z minutowego trailera. Za nieprzychylne komentarze Canal+ rozdawało shadowbany na YT, a później wyłączyło możliwość komentowania xD

Zapomnijmy jednak o tym wszystkim na chwilę. Zaraz otrzymamy kolejny polski serial, który próbuje być ambitny, ale coś mu nie wychodzi? Well. Zapewne też w nadchodzącym "The Office PL" będzie co najmniej jeden chłop przebrany za babę, ponieważ każdy polski serial komediowy *musi* posiadać taki żart w swoim scenariuszu. Zwróćmy jednak uwagę na światełko w tunelu, bo oto osoby odpowiedzialne za kampanię marketingową poszły po rozum do głowy:

Szef biura z "The Office PL" jest na LinkedInie. I wyśmiewa całe środowisko tego portalu.

Dla niewtajemniczonych: LinkedIn to taki Facebook dla osób, które pracują w korporacjach. Nie uświadczycie tam wielu ciotek, ale za to przeczytacie wielkie przemyślenia dot. ceny kawy czy ciągłe chwalenie się swoimi sukcesami, cool.

Szef biura, fikcyjny Michał Holc, pojawił się na portalu społecznościowym. I od razu zyskał ogromną popularność przez swoje śmieszkowe wpisy.

Marketing "The Office PL" robi furrorę w sieci
Marketing "The Office PL" robi furrorę w sieci (Linkedin)

Jak opisuje się szef Kropliczanki?

Człowiek inspirator, filantrop, świetny tancerz. Jedyny prezes Kropliczanki. Pisarz, być może przyszły podkaster, motywator. Od lat skutecznie zarządzam licznym zespołem świetnie prosperującej firmy produkującej wodę mineralną. Jeśli moi podwładni wychodzą z pracy bez bólu brzucha od śmiechu, dla mnie jest to dzień stracony. Były fan Dawida Podsiadły. Zainteresowania: szanty, żużel i alpaki.

Ale to nie jego opis przyciągnął uwagę wszystkich, a viralowe wręcz wpisy. Holc wyśmiewa ciągłe oznaczanie innych osób na LinkedInie, fejkowe sukcesy czy mądrości rodem z PRL-u. Przyjrzycie się sami:

Marketing "The Office PL" robi furrorę w sieci
Marketing "The Office PL" robi furrorę w sieci (Linkedin)
Marketing "The Office PL" robi furrorę w sieci
Marketing "The Office PL" robi furrorę w sieci (Linkedin)
Marketing "The Office PL" robi furrorę w sieci
Marketing "The Office PL" robi furrorę w sieci (Linkedin)

Genialne. Stylem przypomina mi to postać przesadzonego Steve’a Carella, gdzie każda z rzeczy jest bombastyczna i żadna zaczepka nie jest bez odpowiedzi. Tutaj osoby odpowiadające za marketingową stronę "The Office PL" bardzo się postarały.

Przez tę akcję zobaczę "The Office PL"

Hmm… odwołuję słowa z powyższego akapitu. Postaram się zobaczyć pierwszy odcinek. I jest to lepsze od "czekam, co powiedzą redakcyjni koledzy, ale i tak nie zobaczę".

A nuż nadchodzący projekt Canal+ okaże się sukcesem i zaraz dostaniemy kilka sezonów? Kto wie. Pamiętajcie o tym, że obecnie "Klan" dobija do swojego 3900 odcinka, więc… może "The Office PL" stanie się takim serialem dla odrobinę mniej boomerskiego środowiska? Zdecydowanie nie wierzę, że target to 18-25 lat. Bardziej przedział wiekowy 30-40.

Premiera "The Office PL" jest zaplanowana na 22 października. Wszystkie odcinki zostaną opublikowane w tym samym czasie.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0