Robot w Żabce miał przygotować hot doga

Hit internetu. Zamówił hot doga w Żabce Nano. Robot zaliczył wpadkę

Źródło zdjęć: © Vibez.pl / Giphy, TikTok
Jakub TyszkowskiJakub Tyszkowski,22.08.2022 14:30

Tiktoker zamówił hot doga w Żabce Nano. Niestety mężczyzna musiał obejść się smakiem, ponieważ robot zaliczył nie lada wpadkę. To nagranie obejrzało ponad 5 milionów osób.

Zielone witryny sklepów Żabka to nieodłączny element wielu ulic w Polsce. W czerwcu 2021 roku powstała pierwsza Żabka Nano, czyli sklep bezobsługowy. Od tamtej pory firma uruchomiła łącznie 44 placówki bez kas m.in. w Poznaniu, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu czy Gdańsku. Co ciekawe, w jednej z autonomicznych Żabek klienci mogą skorzystać z usług robota o imieniu Robbie.

Robbie "pracuje" w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie. Robot zajmuje się przygotowywaniem hot dogów. Urządzenie jest proste w obsłudze. Klient wchodząc do Żabki Nano skanuje aplikację Żappka, smartwatcha, kartę kredytową lub Apple/Google Pay. Następie podchodzi do robota i w trzech krokach składa zamówienie. Klient może śledzić status zamówienia na ekranie w górnej części robota.

Żabka Nano. Robot miał problem ze zrobieniem hot foga

Robbie wydaje idealne hot dogi na filmie promocyjnym. Proces przygotowywania zamówienia wygląda zupełnie inaczej na nagraniu, które opublikował użytkownik TikToka o nicku @miczel68.

Film zaczyna się niewinnie. Robot chwyta parówkę, po czym próbuje ją wsadzić do bułki. W tym momencie zaczynają się problemy. Robbie nie trafia kiełbaską w otwór bułki i pieczywo obraca się bokiem.

Klient zaskoczony hot dogiem w Żabce Nano

Robot nie potrafi podnieść bułki, ale kontynuuje przygotowywanie zamówienia, tak jakby pieczywo było na swoim miejscu. W trakcie pracy zalicza kolejną wpadkę. Hot dog powinien znajdować się w opakowaniu, ale papierek spada z podajnika. Finalnie klient dostaje samą parówkę bez pieczywa i sosów.

- Mam to teraz wziąć? - pyta zaskoczony autor nagrania.

Film autorstwa @miczel68 zdobył ogromną popularność w sieci. Na TikToku wygenerował ponad 5,4 mln wyświetleń.

trwa ładowanie posta...

Oto jak powinien wyglądać poprawnie wykonany hot dog przez robota Robbie:

W Żabce Nano robot Robbie serwuje hot-dogi

Zwróciliśmy się do Biura Prasowego sieci Żabka z prośbą o komentarz w sprawie. Oto odpowiedź, którą otrzymaliśmy:

"Robot Robbie, to niezwykle inteligentne urządzenie, choć raz na 1000 razy, podobnie jak człowiekowi, może zdarzyć mu się pomyłka w przygotowaniu hot-doga. Nie zmienia to jednak faktu, że urządzenie radzi sobie świetnie - zwłaszcza, że cały czas działa w fazie testów. Od początku swojej działalności Robbie przygotował dla klientów warszawskiej Żabki Nano tysiące hot-dogów".

"W Żabce testujemy wiele rozwiązań bazujących na zaawansowanych technologiach, a robot Robbie jest jednym z najbardziej nowatorskich. Cały czas wsłuchujemy się w sygnały naszych klientów, monitorujemy incydentalne pomyłki i usprawniamy procesy. Mamy radość z tego, że możemy robić to wspólnie z naszymi klientami. Klienta, który zgłosił nam potknięcie Robbiego zapraszamy na darmowego hot-doga… tym razem z bułką" - przekazało Biuro Prasowe sieci Żabka.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 5
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0