Dwulatka została influencerką. Nie zgadniesz, co recenzuje
Sunday Kramer ma zaledwie dwa lata, a filmy z jej udziałem zdobywają miliony wyświetleń na TikToku. Marki drżą ze strachu przed oceną młodej influencerki. Pochodząca z USA dziewczynka osiągnęła sukces dzięki swojemu nosowi.
Wiele osób marzy o popularności w internecie. Niektórzy pracują wiele lat, by zasmakować sławy. Inni podejmują się dziwnych lub niebezpiecznych rzeczy, byleby przeżyć swoje "pięć minut" w sieci. Pochodząca z Dallas w USA Sunday Kramer zyskała setki tysięcy fanów w wieku zaledwie dwóch lat. Wystarczył jej do tego nos.
Podobne
- Latex Coach zmienia mental Polaków. "Nie jestem Marilyn Monroe" [WYWIAD]
- Policja znalazła ciało Nicoli Bulley. Śledztwo utrudniali internauci
- Lekarz odebrał poród od szmacianej lalki. To ich trzecie dziecko
- Została influencerką w wieku 103 lat. Zaczęło się od krótkiego klipu
- Krew tryskała wszędzie. Influencerka pokazała, co zrobiła dzikowi
Dziewczynka zajmuje się recenzowaniem świec zapachowych. Ocenia je z wprawą doświadczonej krytyczki. Od recenzji trudno się oderwać, czego zasługą jest niepodważalny urok osobisty dwulatki. Najpopularniejsze filmy z udziałem Kramer zdobyły kilkanaście milionów wyświetleń na TikToku.
Sunday Kramer. Dwuletnia testerka świec zapachowych
Dziewczynka wącha świece z szerokiego zakresu cen. Nie ma nic przeciwko budżetowym produktom pokroju Bath & Bodyworks, jak i luksusowym markom typu Tom Ford, Trudon czy Jo Malone. Przed udzieleniem odpowiedzi poświęca chwilę do namysłu. Czasami aprobuje zapach krótkim "tak" lub krytykuje słowem "nie". Niekiedy wydaje złożoną opinię: "Ooo, to jest ładne".
Dwulatka występuje na kanale swojej mamy Bri Kramer na TikToku. Profil obserwuje ponad 200 tys. osób. Fani dziewczynki biorą na poważnie jej oceny. Internauci proszą w komentarzach pod filmami, by Kramer powąchała świecę marki X lub Y. Niektórzy oznaczają producentów świec, by sugerowali się recenzjami dziewczynki przed wypuszczeniem produktu na rynek.
Ulubione zapachy młodej influencerki
Dziewczynka zaczęła interesować się zapachami w wieku zaledwie sześciu miesięcy. Mama zabierała ją do spiżarni, gdzie dawała córce przyprawy do wąchania. Kobieta chciała jedynie sprawdzić, czy dziecko zapamięta różne zapachy i co jej się spodoba. Dziewczynka uwielbia aromat cynamonu i matchy, które wącha codziennie.
Mama dwulatki przed porodem regularnie odwiedzała sklep ze świecami zapachowymi. Kiedy dziewczynka wykazała zainteresowanie zapachami, rodzice zaczęli zabierać ją do sklepu i nagrywać recenzje produktów. Nikt nie spodziewał się, że opinie dziecka zyskają viralową popularność na TikToku.
Źródło: Insider
W temacie lifestyle
- Quebonafide będzie mieć collabo z Kazem Bałagane? Chodzi o mochi (oczywiście)
- Zestaw Happy Meal z BTS wkrótce w McDonald's. Tak, będzie dostępny w Polsce
- Jelly Frucik o filmie Friza i Wersow. "To jest dla mnie trochę żałosne"
- "Pij Wojanka" to prawdziwy hit. Internauci grzmią: "promowanie picia alkoholu"
Popularne
- "Czy są tu jakieś sexy c*pki". Ile kosztuje merch Fagaty?
- Nowe seriale 2025. Co obejrzeć jesienią? [LISTA PREMIER]
- "Pij Wojanka" to prawdziwy hit. Internauci grzmią: "promowanie picia alkoholu"
- Łatwogang szykuje się na collab Edem Sheeranem. Będą śpiewać po polsku?
- Nowy najlepszy festiwal w Polsce? TOP momenty BitterSweet Festival
- Ola Jasianek zwolniona z pracy. Ekspertka ocenia sprawę
- Dorośli w Chinach ssą smoczki? Ortodonci i psychologowie biją na alarm
- Hailey Bieber i nowy viralowy produkt Rhode. Ta maseczka jest inna niż wszystkie
- Gdzie na najlepszą matchę w Warszawie? Wielki test portalu Vibez