Reklama jak film dla dorosłych

Biuro nieruchomości wypuściło reklamę, która wygląda jak wstęp do filmu dla dorosłych

Źródło zdjęć: © YouTube
Jakub TyszkowskiJakub Tyszkowski,22.04.2022 12:30

Posiwiały biznesmen z uśmiechem zachęca do wynajęcia lokalu, a roznegliżowana kobieta tańczy przed nim na rurze. To tylko jedna ze scen spotu reklamowego powierzchni biurowej na Żeromskiego 77 w Warszawie. Nagranie mogłoby zrobić furorę w serwisie dla dorosłych.

Jeden z warszawskich deweloperów wypuścił spot reklamowy, który ma zachęcać inwestorów do zakupu powierzchni biurowej w dzielnicy Bielany. Dwuminutowa produkcja jest zbiorem seksistowskich skojarzeń i stereotypów. Przypomina scenariusz filmu pornograficznego lub spełnienie fantazji mizogina. Przed obejrzeniem reklamy zaopatrzcie się w wiadro, tak na wszelki wypadek, gdyby zebrało wam się na wymioty.

Bohaterem spotu jest prezes (w którego wciela się Cezary Brzoski, współautor scenariusza reklamy). Agent nieruchomości robi obchód biura niczym sułtan swojego haremu. Prezesa adorują młode kobiety, które pracują z odsłoniętym dekoltem i noszą czarny biustonosz z koronką. Aby przekonać nabywcę do zainteresowania się zakupem, twórcy spotu zastosowali znany wśród Januszów marketingu zabieg, czyli szczucie cycem.

Reklama jak film dla dorosłych
Reklama jak film dla dorosłych (YouTube)
Reklama jak film dla dorosłych
Reklama jak film dla dorosłych (YouTube)

Pato-p*rno-deweloperka

W lokalu do wynajęcia młoda kobieta trenuje jogę. Brzoski wchodzi do pomieszczenia i mówi: - Trening zrobiony, dzień zaliczony - a aktorka figlarnie się do niego uśmiecha (no bo hehe zaliczony hehehehe rozumiecie, seksik hehehe).

Reklama jak film dla dorosłych
Reklama jak film dla dorosłych (YouTube)

W innym z pomieszczeń Brzoski ogląda taniec na rurze. - Masz tu wiele pomieszczeń, w których możesz bawić się i hałasować do woli - mówi prezes, uśmiechając się zalotnie do widza (wiadomo, o co chodzi huehue wink wink).

Reklama jak film dla dorosłych
Reklama jak film dla dorosłych (YouTube)

Reklama łamie prawo?

Eliza Rutynowska, arbitrzyni-referentka w Radzie Reklamy, w wypowiedzi dla "Gazety Wyborczej" oceniła, że reklama może łamać szereg zasad wymienionych w kodeksie etyki Rady Reklamy. Przede wszystkim art. 2(1) kodeksu, który mówi o prowadzeniu reklamy w poczuciu odpowiedzialności społecznej oraz zgodnie z dobrymi obyczajami. Z kolei art. 4 zakazuje reklam dyskryminujących, a spot bez wątpienia ma taki charakter.

trwa ładowanie posta...

Źródła: YouTube/Gazeta Wyborcza

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 1
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 1
  • emoji kupka - liczba głosów: 1
nick,zgłoś
fajna reklama. poza tym ból dupy lewactwa powoduje, że wszyscy o niej mówią.
Odpowiedz
0Zgadzam się1Nie zgadzam się