Co z drugą edycją Live Game? Powstanie portal dla influencerów
Live Game było bardzo dziwnym projektem, w którym występowały kontrowersyjne postaci, takie jak Kruszwil i Kamerzysta. Po pół roku od pierwszej gali federacja (?) ogłosiła koniec. Dlaczego?
Pamiętacie jeszcze o Live Game? To turniej influencerów, na który zbierano pieniądze na zrzutka.pl. Efektem było 35 z potrzebnych 333 tys. złotych. Pierwsza edycja odbyła się bez większego rozgłosu. Ot turniej z Kamerzystą i Kruszwilem.
Jak oczywiście nie mogliście się domyślić, turniejowe konferencje były opatrzone sporą dozą patologii:
PATOLOGIA na konferencji Live Game
Dacie wiarę, że firma, która stała za wydarzeniem, miała potem zakończyć współpracę z patotwórcami, jak opisywał Kuba we wrześniu, ponieważ "otrzymała od nich samych sprzeczne informacje dotyczące ich przeszłości". To jakby nie wiedzieć, z czego jest sławny Adam Małysz czy Tomasz Hajto.
To koniec Live Game - po jednym turnieju
Teraz twórcy wydali oświadczenie. Oficjalnie ogłaszają koniec Live Game. Podano też powodu, przez które odstąpili od organizacji drugiej edycji oraz kolejne plany.
Rozumiem, że nie wszyscy będą w stanie zrozumieć, o co tutaj chodzi. Więc przetłumaczę wam +/-, co najpewniej wynika z tego oświadczenia.
Live Game nic nie pisze o sprzedaży PPV turnieju, a wspomina jedynie o tym, że INNE federacje notują spadki. To brzmi jakby pierwsza gala Live Game sprzedała się średnio, więc druga najpewniej miałaby jeszcze mniejsze szanse na sukces.
To, że mieli najwięcej gwiazd, nic nie oznacza. To jakby zaprosić 200 influencerów na Move, pokazać ich do kamery - i tyle.
Live Game wyszło nieźle pod względem wyrobienia kontaktów i stworzenia więzi, więc teraz wszystkie socialki zostały przekształcone w agencję marketingową o nazwie Zwiększ Sprzedaż. Coś à la Spotlight. Więcej nowych informacji o tym projekcie dostaniemy podobno niedługo.
Zapowiedziane zostały trzy projekty:
- Ranking influencerów;
- Portal społecznościowy dla influencerów;
- Portal społecznościowy dla fanów influencerów.
Czyli próba stworzenia koła na nowo. Jeżeli to wyjdzie poza Polskę - może mieć niezły potencjał. Ale czy się przebije? Kto wie.
Swoją drogą, ciekawa nazwa dla agencji marketingowej. Zwiększ Sprzedaż - to jakby nazwać sklep spożywczy Tanie Produkty czy fryzjera Wyjdziesz Ostrzyżony.
Dla fanów to oznacza tyle, co na polskim rynku zacznie prężnie działać nowy gracz.
Popularne
- Natalia Magical założyła niebieską platformę. Ile kosztuje miesięczny dostęp?
- Zbanowali ją z niebieskiej platformy. "Dwa tysiące obcych. Bez żadnych limitów"
- Daniel Magical dostał bana na kicku. Już nie wróci na platformę?
- Cameraboy oburzony niebieską platformą Natalii? "Magical jest hipokrytą"
- Edzio Rap drugi raz wbił na O'Block. Nawinął z lokalsami (i przeżył)
- Jak smakuje nowy zestaw w KFC "Squid Game"? "Cena jest mega wysoka"
- Mochi OKIego już w sklepach. To jak gra w rosyjską ruletkę
- Young Leosia i Kacper Błoński mają "dziecko". Ich wspólne lody już w sklepach
- Naruciak chce konfrontacji z Gonciarzem. "Nie jestem w pozycji do stawiania warunków"