Live Game zakończony po 1 edycji. Za to będzie portal dla influencerów

Co z drugą edycją Live Game? Powstanie portal dla influencerów

Źródło zdjęć: © Instagram, Kolaż: Vibez, YouTube
Oliwier NytkoOliwier Nytko,27.12.2022 14:00

Live Game było bardzo dziwnym projektem, w którym występowały kontrowersyjne postaci, takie jak Kruszwil i Kamerzysta. Po pół roku od pierwszej gali federacja (?) ogłosiła koniec. Dlaczego?

Pamiętacie jeszcze o Live Game? To turniej influencerów, na który zbierano pieniądze na zrzutka.pl. Efektem było 35 z potrzebnych 333 tys. złotych. Pierwsza edycja odbyła się bez większego rozgłosu. Ot turniej z Kamerzystą i Kruszwilem.

Jak oczywiście nie mogliście się domyślić, turniejowe konferencje były opatrzone sporą dozą patologii:

PATOLOGIA na konferencji Live Game

Dacie wiarę, że firma, która stała za wydarzeniem, miała potem zakończyć współpracę z patotwórcami, jak opisywał Kuba we wrześniu, ponieważ "otrzymała od nich samych sprzeczne informacje dotyczące ich przeszłości". To jakby nie wiedzieć, z czego jest sławny Adam Małysz czy Tomasz Hajto.

To koniec Live Game - po jednym turnieju

Teraz twórcy wydali oświadczenie. Oficjalnie ogłaszają koniec Live Game. Podano też powodu, przez które odstąpili od organizacji drugiej edycji oraz kolejne plany.

trwa ładowanie posta...

Rozumiem, że nie wszyscy będą w stanie zrozumieć, o co tutaj chodzi. Więc przetłumaczę wam +/-, co najpewniej wynika z tego oświadczenia.

Live Game nic nie pisze o sprzedaży PPV turnieju, a wspomina jedynie o tym, że INNE federacje notują spadki. To brzmi jakby pierwsza gala Live Game sprzedała się średnio, więc druga najpewniej miałaby jeszcze mniejsze szanse na sukces.

To, że mieli najwięcej gwiazd, nic nie oznacza. To jakby zaprosić 200 influencerów na Move, pokazać ich do kamery - i tyle.

Live Game wyszło nieźle pod względem wyrobienia kontaktów i stworzenia więzi, więc teraz wszystkie socialki zostały przekształcone w agencję marketingową o nazwie Zwiększ Sprzedaż. Coś à la Spotlight. Więcej nowych informacji o tym projekcie dostaniemy podobno niedługo.

Zapowiedziane zostały trzy projekty:

  • Ranking influencerów;
  • Portal społecznościowy dla influencerów;
  • Portal społecznościowy dla fanów influencerów.

Czyli próba stworzenia koła na nowo. Jeżeli to wyjdzie poza Polskę - może mieć niezły potencjał. Ale czy się przebije? Kto wie.

Swoją drogą, ciekawa nazwa dla agencji marketingowej. Zwiększ Sprzedaż - to jakby nazwać sklep spożywczy Tanie Produkty czy fryzjera Wyjdziesz Ostrzyżony.

Dla fanów to oznacza tyle, co na polskim rynku zacznie prężnie działać nowy gracz.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0