Balenciaga zrobiła torbę inspirowaną chipsami Lay's. Cena zwala z nóg
Hiszpańska luksusowa marka modowa Balenciaga znów zaskakuje. Podczas tegorocznego Paris Fashion Week pokazała torby przypominające opakowania po chipsach Lay's. Są dostępne w trzech kolorach.
Powiedzieć, że Balenciaga przyciąga uwagę swoimi projektami, to jak nic nie powiedzieć. Hiszpańska marka modowa regularnie trafia na medialne nagłówki czy to za sprawą designerskiego worka na śmierci za 1790 dolarów, czy zniszczonych butów za 495 euro. Jeśli myślicie, że są to po prostu specyficzne produkty, poczekajcie aż zobaczycie to, co marka zaprezentowała na ostatnim pokazie w Paryżu.
Podobne
- Balenciaga sprzedaje podarte spodnie. Cena zwala z nóg
- Will.i.am wypuszcza maski, które wyglądają jak drop z Polski 2077
- Ludzkość rozwija się w dziwnym kierunku – powstały CROCSY na OBCASIE 🤔
- Tiktokerzy pokazują, jak Shein plagiatuje Zarę. Kogoś to zaskakuje?
- Spódnica z ręcznika od Balenciagi. Cena robi wrażenie
Balenciaga wypuszcza torbę wyglądająca jak paczka Lay'sów
Przecieki o nowej kontrowersyjnej torbie Balenciagi krążyły w sieci od kilku miesięcy. Dyrektor kreatywny Balenciagi Demna Gvasalia wystąpił na czerwcowym pokazie Królewskiej Akademii Sztuk Pięknych w Antwerpii z opakowaniem Lay'sów. Wówczas Gvesalia chodził z "luksusowym" dodatkiem przez cały dzień, co nie umknęło uwadze fotoreporterów. Ludzie zastanawiali się, czy jest to żart, czy zapowiedź nowej kolekcji?
Balenciaga odkryła karty podczas Paris Fashion Week w październiku. Marka oficjalnie zaprezentowała torby wyglądające jak opakowania po chipsach Lay's. Są one elementem kolekcji na sezon wiosna/lato 2023. Torebki można kupić w trzech kolorach, które nawiązują do smaku chipsów Lay's - tradycyjnych, z solą i octem oraz limonkowych. Jedna torba kosztuje 1790 dolarów (ok. 8880 złotych).
Torba Balenciagi. "Albo ci się podoba, albo nie"
Gvasalia odmówił wyjaśnienia motywacji swojej pracy.
- Nienawidzę pudełek i nienawidzę etykietek i nienawidzę bycia szufladkowanym. Społeczeństwo, internet i ogólnie świat ma to robić, ponieważ w ten sposób będziemy się cieszyć. Moda nie powinna potrzebować opowiadania, aby komuś ją sprzedać. Albo ci się podoba, albo nie - powiedział podczas Paris Fashion Week (cytat za portalem wirtualnemedia.pl).
Źródło: wirtualnemedia.pl
Popularne
- PiriPiri zrobiło pierwsze w Polsce lody z kebabem. To nie jest żart
- Wersow wypuściła "Dorosłe serce". Śpiewa, że otrzymała chłód
- Pierwszy na świecie wyścig plemników. Będą zakłady, kamery, a nawet komentator
- Rosyjski youtuber przesadził z prankami. Policja nie miała litości
- Katy Perry poleci w kosmos. Kiedy wróci na Ziemię?
- Bombardiro Crocodilo i inne brainroty AI. Ten trend wyżre ci mózg
- Sylwester Wardęga przegrał z Marcinem Dubielem. Musi zapłacić 350 tys. zł?
- Gimpson (Gimper) ogłosił swój ostatni koncert. Klub wyprzedał W GODZINĘ
- Djo i psychodelia z drugiej ręki. Pogubiona treść w "The Crux" [RECENZJA]