Balenciaga zrobiła torbę inspirowaną chipsami Lay's. Cena zwala z nóg
Hiszpańska luksusowa marka modowa Balenciaga znów zaskakuje. Podczas tegorocznego Paris Fashion Week pokazała torby przypominające opakowania po chipsach Lay's. Są dostępne w trzech kolorach.
Powiedzieć, że Balenciaga przyciąga uwagę swoimi projektami, to jak nic nie powiedzieć. Hiszpańska marka modowa regularnie trafia na medialne nagłówki czy to za sprawą designerskiego worka na śmierci za 1790 dolarów, czy zniszczonych butów za 495 euro. Jeśli myślicie, że są to po prostu specyficzne produkty, poczekajcie aż zobaczycie to, co marka zaprezentowała na ostatnim pokazie w Paryżu.
Podobne
- Balenciaga sprzedaje podarte spodnie. Cena zwala z nóg
- Will.i.am wypuszcza maski, które wyglądają jak drop z Polski 2077
- Ludzkość rozwija się w dziwnym kierunku – powstały CROCSY na OBCASIE 🤔
- Tiktokerzy pokazują, jak Shein plagiatuje Zarę. Kogoś to zaskakuje?
- Spódnica z ręcznika od Balenciagi. Cena robi wrażenie
Balenciaga wypuszcza torbę wyglądająca jak paczka Lay'sów
Przecieki o nowej kontrowersyjnej torbie Balenciagi krążyły w sieci od kilku miesięcy. Dyrektor kreatywny Balenciagi Demna Gvasalia wystąpił na czerwcowym pokazie Królewskiej Akademii Sztuk Pięknych w Antwerpii z opakowaniem Lay'sów. Wówczas Gvesalia chodził z "luksusowym" dodatkiem przez cały dzień, co nie umknęło uwadze fotoreporterów. Ludzie zastanawiali się, czy jest to żart, czy zapowiedź nowej kolekcji?
Balenciaga odkryła karty podczas Paris Fashion Week w październiku. Marka oficjalnie zaprezentowała torby wyglądające jak opakowania po chipsach Lay's. Są one elementem kolekcji na sezon wiosna/lato 2023. Torebki można kupić w trzech kolorach, które nawiązują do smaku chipsów Lay's - tradycyjnych, z solą i octem oraz limonkowych. Jedna torba kosztuje 1790 dolarów (ok. 8880 złotych).
Torba Balenciagi. "Albo ci się podoba, albo nie"
Gvasalia odmówił wyjaśnienia motywacji swojej pracy.
- Nienawidzę pudełek i nienawidzę etykietek i nienawidzę bycia szufladkowanym. Społeczeństwo, internet i ogólnie świat ma to robić, ponieważ w ten sposób będziemy się cieszyć. Moda nie powinna potrzebować opowiadania, aby komuś ją sprzedać. Albo ci się podoba, albo nie - powiedział podczas Paris Fashion Week (cytat za portalem wirtualnemedia.pl).
Źródło: wirtualnemedia.pl
Popularne
- Gryzł dziecko w ucho, wszystko nagrały kamery. Policja bada niepokojącą sprawę
- Afera o plakat wyborczy Ewy Zajączkowskiej-Hernik. Pokazała nogi
- Morderca zjadał twarz ofiary? Szokujące doniesienia
- Opublikowała zdjęcie z siłowni. Oskarżył ją o eksponowanie ciała
- Czvjnik zgubił 20 tys. zł. Czy udało mu się odzyskać kasę?
- Oświadczył się swojej dziewczynie. Porównał to do sprzedaży B2B
- Gonili Martę Lempart i nagrywali. Aktywiści Kai Godek w akcji
- Roxie Węgiel wstydzi się współprac? Internauci krytykują
- Uczniowie bawili się z "Grzegorzem Braunem". Na studniówce był ogień