Spódnica z ręcznika od Balenciagi. Cena robi wrażenie
Spódnica z frotowego ręcznika od Balenciagi pojawiła się w pre-order. Czy wiralowość przełoży się na sprzedaż produktu za 650 euro?
Balenciaga zaprezentowała ręcznikową spódnicę na początku października 2023 w kolekcji Wiosna 2024 pokazanej w ramach tygodnia mody w Paryżu. Fani w wiralowej liczbie ruszyli na TikToka i Instagrama, aby podzielić się swoimi przemyśleniami na temat podniesienia przyziemnego przedmiotu do rangi luksusowego odzieży. Niektórzy uważali, że to zabawne, inni twierdzili, że kompletnie niepoważne.
Podobne
- Afera na wzór Balenciagi? Dziwne zdjęcia młodych modeli
- Wojna w Ukrainie motywem przewodnim pokazu Balenciagi: "Odwołanie tego pokazu oznaczałoby poddanie się"
- Harry Styles i kolekcja Gucci "HA HA HA". W tle afera wokół Balenciagi i dzieci
- Balenciaga zrobiła torbę inspirowaną chipsami Lay's. Cena zwala z nóg
- Kim Kardashian usłyszała przykre słowa od syna. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Matki?
Wiralowy ręcznik od Balenciagi za kilka tysięcy złotych
Temat powrócił 15 listopada, gdy okazało się, że spódnica nie była jedynie prowokacyjnym elementem stylizacji w pokazie i sesji zdjęciowej, a pojawi się w regularnej sprzedaży. Można już złożyć na nią pre-order na stronie marki za niebagatelną cenę ok. 3,7 tys. zł.
Ubrania i akcesoria najdroższych marek są lepszej jakości, niż te z bardziej dostępnych cenowo. Są wykonane z najlepszej dostępnej jakości tkanin, najczęściej świetnie skrojone i precyzyjnie odszyte w najlepszych szwalniach. Będą służyć długo, niektóre nawet zyskiwać na wartości.
Są również sprzedawane z bardzo wysoką marżą, więc w potocznym "płacisz za metkę" również zawiera się część prawdy. Metka "Balenciaga" od dłuższego czasu jest jedną z tych, za które klienci i klientki chcą płacić. Chociaż nie zawsze tak było.
Pochodzący z Gruzji Demna Gvasalia jest dyrektorem kreatywnym domu mody Balenciaga od 2015 r. Marka istnieje od 1919 r. Gdy Gvasalia objął jej stery, była szanowaną, ale przygasłą instytucją. Demna tchnął w nią odpowiednią dozę świeżości i prowokacji, przywracając Balenciagę do światowej czołówki domów mody.
Tak, jak w swojej autorskiej marce Vetements, Gvasalia dużo eksperymentuje w Balenciadze z tym, czym właściwie jest moda, co stanowi o jej luksusowości. Na ostatnim pokazie goście znaleźli na krzesłach tabliczki ze zdaniem: "Moda stała się rodzajem rozrywki, co często przyćmiewa jej istotę, która tkwi w kształcie i objętości i sylwetce".
Jak wszystkie eksperymenty, również te Gvasalii są raz mniej, raz bardziej udane. Do których zostanie zaliczona ręcznikowa spódnica? Zweryfikują to klienci i klientki - spódnica jest modelem unisex.
Popularne
- Kaja Godek atakuje nową Rzeczniczkę Praw Dziecka. Powód smuci
- Burza pod postem Trzaskowskiego. Jakie święta obchodzi prezydent?
- Reklama Lidla wywołała burzę. Skrajna prawica pieni się o świąteczną kolację
- Szafarowicz gratuluje Morawieckiemu. Internauci nie mają litości
- Konopskyy szuka pieniędzy od Kawiaq. Youtuber wygrał zakład
- Praca dla Rihanny gorsza od Shein. Raport alarmuje
- Ksiądz zwolniony z pracy. Powodem teledysk amerykańskiej gwiazdy
- Podłe okrzyki Grety Thunberg. Wzywa świat do "zmiażdżenia syjonizmu"
- Polacy podzieleni wpisem Wersow. Burza o zdjęcie z McDonald's