Spódnica z ręcznika od Balenciagi. Cena robi wrażenie
Spódnica z frotowego ręcznika od Balenciagi pojawiła się w pre-order. Czy wiralowość przełoży się na sprzedaż produktu za 650 euro?
Balenciaga zaprezentowała ręcznikową spódnicę na początku października 2023 w kolekcji Wiosna 2024 pokazanej w ramach tygodnia mody w Paryżu. Fani w wiralowej liczbie ruszyli na TikToka i Instagrama, aby podzielić się swoimi przemyśleniami na temat podniesienia przyziemnego przedmiotu do rangi luksusowego odzieży. Niektórzy uważali, że to zabawne, inni twierdzili, że kompletnie niepoważne.
Podobne
- Afera na wzór Balenciagi? Dziwne zdjęcia młodych modeli
- Donald Trump wyprzedał "złote trumpki". Ciuła na spłatę grzywny?
- Taylor Swift została miliarderką. Jak piosenkarka mnoży fortunę?
- Włosy łonowe na wybiegu. Maison Margiela szokuje nową kolekcją
- Bransoletka Balenciagi z taśmy klejącej? Szokująca cena produktu
Wiralowy ręcznik od Balenciagi za kilka tysięcy złotych
Temat powrócił 15 listopada, gdy okazało się, że spódnica nie była jedynie prowokacyjnym elementem stylizacji w pokazie i sesji zdjęciowej, a pojawi się w regularnej sprzedaży. Można już złożyć na nią pre-order na stronie marki za niebagatelną cenę ok. 3,7 tys. zł.
Ubrania i akcesoria najdroższych marek są lepszej jakości, niż te z bardziej dostępnych cenowo. Są wykonane z najlepszej dostępnej jakości tkanin, najczęściej świetnie skrojone i precyzyjnie odszyte w najlepszych szwalniach. Będą służyć długo, niektóre nawet zyskiwać na wartości.
Są również sprzedawane z bardzo wysoką marżą, więc w potocznym "płacisz za metkę" również zawiera się część prawdy. Metka "Balenciaga" od dłuższego czasu jest jedną z tych, za które klienci i klientki chcą płacić. Chociaż nie zawsze tak było.
Pochodzący z Gruzji Demna Gvasalia jest dyrektorem kreatywnym domu mody Balenciaga od 2015 r. Marka istnieje od 1919 r. Gdy Gvasalia objął jej stery, była szanowaną, ale przygasłą instytucją. Demna tchnął w nią odpowiednią dozę świeżości i prowokacji, przywracając Balenciagę do światowej czołówki domów mody.
Tak, jak w swojej autorskiej marce Vetements, Gvasalia dużo eksperymentuje w Balenciadze z tym, czym właściwie jest moda, co stanowi o jej luksusowości. Na ostatnim pokazie goście znaleźli na krzesłach tabliczki ze zdaniem: "Moda stała się rodzajem rozrywki, co często przyćmiewa jej istotę, która tkwi w kształcie i objętości i sylwetce".
Jak wszystkie eksperymenty, również te Gvasalii są raz mniej, raz bardziej udane. Do których zostanie zaliczona ręcznikowa spódnica? Zweryfikują to klienci i klientki - spódnica jest modelem unisex.
Popularne
- Kononowicz kończy z YouTube? Pojawił się ważny komunikat
- Problemy Oskara Szafarowicza. Pokazał wezwanie od uczelni
- Tata Maty prosi o pieniądze. "UWAGA! Jest sprawa"
- Pochwalił się kupnem 10. mieszkania. "Psujesz rynek"
- Flipper został oszukany. Stracił kilkanaście tysięcy złotych
- Nowy trend na TikToku. Czym jest "bananowy botoks"?
- Zapadł wyrok w sprawie portalu dla dorosłych. Jakie były przychody z Roksy?
- Barbara Nowak zaczepia Katarzynę Kotulę. "Małopolska nie deprawuje"
- Koniec pomidorowego szaleństwa? Sanah ujawnia, o co chodziło