Spódnica z ręcznika od Balenciagi. Cena robi wrażenie
Spódnica z frotowego ręcznika od Balenciagi pojawiła się w pre-order. Czy wiralowość przełoży się na sprzedaż produktu za 650 euro?
Balenciaga zaprezentowała ręcznikową spódnicę na początku października 2023 w kolekcji Wiosna 2024 pokazanej w ramach tygodnia mody w Paryżu. Fani w wiralowej liczbie ruszyli na TikToka i Instagrama, aby podzielić się swoimi przemyśleniami na temat podniesienia przyziemnego przedmiotu do rangi luksusowego odzieży. Niektórzy uważali, że to zabawne, inni twierdzili, że kompletnie niepoważne.
Podobne
- Afera na wzór Balenciagi? Dziwne zdjęcia młodych modeli
- Donald Trump wyprzedał "złote trumpki". Ciuła na spłatę grzywny?
- Balenciaga sprzedaje torby na zakupy. W tej cenie można kupić używane auto
- Taylor Swift została miliarderką. Jak piosenkarka mnoży fortunę?
- Włosy łonowe na wybiegu. Maison Margiela szokuje nową kolekcją
Wiralowy ręcznik od Balenciagi za kilka tysięcy złotych
Temat powrócił 15 listopada, gdy okazało się, że spódnica nie była jedynie prowokacyjnym elementem stylizacji w pokazie i sesji zdjęciowej, a pojawi się w regularnej sprzedaży. Można już złożyć na nią pre-order na stronie marki za niebagatelną cenę ok. 3,7 tys. zł.
Ubrania i akcesoria najdroższych marek są lepszej jakości, niż te z bardziej dostępnych cenowo. Są wykonane z najlepszej dostępnej jakości tkanin, najczęściej świetnie skrojone i precyzyjnie odszyte w najlepszych szwalniach. Będą służyć długo, niektóre nawet zyskiwać na wartości.
Są również sprzedawane z bardzo wysoką marżą, więc w potocznym "płacisz za metkę" również zawiera się część prawdy. Metka "Balenciaga" od dłuższego czasu jest jedną z tych, za które klienci i klientki chcą płacić. Chociaż nie zawsze tak było.
Pochodzący z Gruzji Demna Gvasalia jest dyrektorem kreatywnym domu mody Balenciaga od 2015 r. Marka istnieje od 1919 r. Gdy Gvasalia objął jej stery, była szanowaną, ale przygasłą instytucją. Demna tchnął w nią odpowiednią dozę świeżości i prowokacji, przywracając Balenciagę do światowej czołówki domów mody.
Tak, jak w swojej autorskiej marce Vetements, Gvasalia dużo eksperymentuje w Balenciadze z tym, czym właściwie jest moda, co stanowi o jej luksusowości. Na ostatnim pokazie goście znaleźli na krzesłach tabliczki ze zdaniem: "Moda stała się rodzajem rozrywki, co często przyćmiewa jej istotę, która tkwi w kształcie i objętości i sylwetce".
Jak wszystkie eksperymenty, również te Gvasalii są raz mniej, raz bardziej udane. Do których zostanie zaliczona ręcznikowa spódnica? Zweryfikują to klienci i klientki - spódnica jest modelem unisex.
Popularne
- Rozwój PSZOK-ów dzięki funduszom unijnym
- Poznaj Polskę na dwóch kołach
- Liam Payne wiecznie żywy. Znów usłyszymy jego głos
- Marcin Dubiel próbuje wrócić do internetu. Kolejny epic fail
- Kamil z Ameryki w akcji. Koszulki #freebudda wspierają Strefę 77
- Wojtek Gola na streamie u Jelly Frucika. Było piekielnie gorąco
- Młodzi na rynku pracy w Unii Europejskiej
- Rok po wybuchu Pandora Gate. Co dalej z ekstradycją Stuu?
- Fundusze unijne a problemy szkół