Ludzkość rozwija się w dziwnym kierunku – powstały CROCSY na OBCASIE 🤔
Jestem tolerancyjny jak mogę, ale nie rozumiem, dlaczego powstały Crocsy jako szpilki. To tak samo absurdalny pomysł jak McDonald's wyróżniony gwiazdką Michelin lub Fiat126p zaprezentowany na targach motoryzacyjnych w Genewie [change my mind].
Crocsy nie są jakimś tam elementem garderoby. Są stylem życia. Są kluczem, który otwiera lub zamyka ludzkie serca. Nie przesadzę, jeśli powiem, że Crocsy są w Polsce tak rozpoznawalne jak Apple lub Ferrari. Posiadają albo psychofanów, albo superhejterów – nie ma osoby, która przeszłaby wobec nich obojętnie. Dla jednych są uosobieniem wygody, a dla innych obrzydliwymi gumiakami.
Podobne
- Balenciaga zrobiła torbę inspirowaną chipsami Lay's. Cena zwala z nóg
- Chiny są WŚCIEKŁE na Gucci. Marka w stereotypowy sposób ukazała Azjatów?
- Rosyjskie wydanie "Elle" popiera inwazję na Ukrainę? Litera "Z" na okładce magazynu
- Metaludzie na okładce "Vogue". Sztuczna inteligencja tak widzi piękno
- Mężczyźni w Chinach reklamują kobiecą bieliznę. Kuriozalny powód
Crocsy są jak muzyka Mozarta, która raz rozbrzmiewa w Łodzi na Bałutach, a innego dnia na wieczorku poetyckim w kawiarni w Krakowie.
Jeśli ktoś się zastanawia, o co chodzi w tej metaforze to nawiązuję do tego, że na ostatniej gali rozdania Oscarów w Crocsach paradował Questlove, perkusista zespołu The Roots. Tak, Crocsy noszą artyści, politycy, celebryci i Twój sąsiad spod czwórki.
Crocsy x Balenciaga, czyli najambitniejsze collabo w historii mody
Jeden z najbardziej luksusowych domów mody, Balenciaga, podjął się współpracy z Crocsami. Efekt tego niezwykłego romansu to Crocsy na szpilkach. Obuwie powstało w ramach kolekcji na wiosnę 2022 roku. Projekt wywołał ogromne emocje! "Bóg nas porzucił", "Wypalcie to ogniem" – to tylko niektóre z komentarzy, które pojawiły się na Twitterze po pokazie.
Pandemia spopularyzowała chodzenie w Crocsach
Jak donosi "Rzeczpospolita", w pierwszym kwartale 2021 roku sprzedaż Crocsów wzrosła o 64% w porównaniu z rokiem ubiegłym. O 75% wzrosła również sprzedaż przez internet, która odpowiada dziś za 1/3 całej sprzedaży, a wartość akcji firmy od ubiegłego roku wzrosła o 300%. Firma osiągnęła ten sukces dzięki współpracy z artystami oraz kampaniami w social mediach m.in. TikToku i Instagramie.
Popularne
- Oskar Szafarowicz nowym carem. Działacz ogłasza V rozbiór Polski
- Zawieszona dyrektorka liceum pozywa Barbarę Nowak. Robi się gorąco
- Odetną Czarnka od 700 mln zł? Wniosek organizacji pozarządowych
- Msza święta na początek roku szkolnego. Rodzice złożyli skargę
- Janusz Kowalski: "sowieccy kolaboranci dalej są wśród nas"
- Dąbrowscy kupili dom. Razem z kluczami dostali konto na Instagramie [OPINIA]
- Prawicowa działaczka pomawia kandydatkę KO. Wykorzystała zdjęcie ze strony dla dorosłych
- Cancel culture w wykonaniu Szafarowicza. Atakuje "Zieloną granicę" Holland
- Aktywiści przykleili się do asfaltu. Kierowcy puściły nerwy