Ludzkość rozwija się w dziwnym kierunku – powstały CROCSY na OBCASIE 🤔
Jestem tolerancyjny jak mogę, ale nie rozumiem, dlaczego powstały Crocsy jako szpilki. To tak samo absurdalny pomysł jak McDonald's wyróżniony gwiazdką Michelin lub Fiat126p zaprezentowany na targach motoryzacyjnych w Genewie [change my mind].
Crocsy nie są jakimś tam elementem garderoby. Są stylem życia. Są kluczem, który otwiera lub zamyka ludzkie serca. Nie przesadzę, jeśli powiem, że Crocsy są w Polsce tak rozpoznawalne jak Apple lub Ferrari. Posiadają albo psychofanów, albo superhejterów – nie ma osoby, która przeszłaby wobec nich obojętnie. Dla jednych są uosobieniem wygody, a dla innych obrzydliwymi gumiakami.
Podobne
- Balenciaga zrobiła torbę inspirowaną chipsami Lay's. Cena zwala z nóg
- Chiny są WŚCIEKŁE na Gucci. Marka w stereotypowy sposób ukazała Azjatów?
- Rosyjskie wydanie "Elle" popiera inwazję na Ukrainę? Litera "Z" na okładce magazynu
- Metaludzie na okładce "Vogue". Sztuczna inteligencja tak widzi piękno
- Mężczyźni w Chinach reklamują kobiecą bieliznę. Kuriozalny powód
Crocsy są jak muzyka Mozarta, która raz rozbrzmiewa w Łodzi na Bałutach, a innego dnia na wieczorku poetyckim w kawiarni w Krakowie.
Jeśli ktoś się zastanawia, o co chodzi w tej metaforze to nawiązuję do tego, że na ostatniej gali rozdania Oscarów w Crocsach paradował Questlove, perkusista zespołu The Roots. Tak, Crocsy noszą artyści, politycy, celebryci i Twój sąsiad spod czwórki.
Crocsy x Balenciaga, czyli najambitniejsze collabo w historii mody
Jeden z najbardziej luksusowych domów mody, Balenciaga, podjął się współpracy z Crocsami. Efekt tego niezwykłego romansu to Crocsy na szpilkach. Obuwie powstało w ramach kolekcji na wiosnę 2022 roku. Projekt wywołał ogromne emocje! "Bóg nas porzucił", "Wypalcie to ogniem" – to tylko niektóre z komentarzy, które pojawiły się na Twitterze po pokazie.
Pandemia spopularyzowała chodzenie w Crocsach
Jak donosi "Rzeczpospolita", w pierwszym kwartale 2021 roku sprzedaż Crocsów wzrosła o 64% w porównaniu z rokiem ubiegłym. O 75% wzrosła również sprzedaż przez internet, która odpowiada dziś za 1/3 całej sprzedaży, a wartość akcji firmy od ubiegłego roku wzrosła o 300%. Firma osiągnęła ten sukces dzięki współpracy z artystami oraz kampaniami w social mediach m.in. TikToku i Instagramie.
Popularne
- Jawor nie zapłacił jej za pracę. Ghostował dziewczynę przez kilka miesięcy
- Dziki Trener zapowiada pozwy? "Nie pomoże usuwanie postów"
- Dramatyczny gest Ostatniego Pokolenia. Aktywistka obnażyła piersi przed obrazem Rejtana
- Przemek Pro mocno o "szon patrolu"? "Przegrywy, które nigdy nie będą miały dziewczyny"
- Trzy kobiety, jeden schön patrol. To najlepsza akcja roku?
- Wygrał konkurs na najbardziej performatywnego mężczyznę w Warszawie. Nawet nie lubi matchy [WYWIAD]
- Odsłonili mural Friza i Wersow. Internauci nie mieli litości
- Ostatnie miejsce Julii Żugaj w "TTBZ". W sieci wybuchła burza
- Game over, jesienna nudo. Najlepsze gry na mgliste popołudnie