Ludzkość rozwija się w dziwnym kierunku – powstały CROCSY na OBCASIE 🤔
Jestem tolerancyjny jak mogę, ale nie rozumiem, dlaczego powstały Crocsy jako szpilki. To tak samo absurdalny pomysł jak McDonald's wyróżniony gwiazdką Michelin lub Fiat126p zaprezentowany na targach motoryzacyjnych w Genewie [change my mind].
Crocsy nie są jakimś tam elementem garderoby. Są stylem życia. Są kluczem, który otwiera lub zamyka ludzkie serca. Nie przesadzę, jeśli powiem, że Crocsy są w Polsce tak rozpoznawalne jak Apple lub Ferrari. Posiadają albo psychofanów, albo superhejterów – nie ma osoby, która przeszłaby wobec nich obojętnie. Dla jednych są uosobieniem wygody, a dla innych obrzydliwymi gumiakami.
Podobne
- Balenciaga zrobiła torbę inspirowaną chipsami Lay's. Cena zwala z nóg
- Chiny są WŚCIEKŁE na Gucci. Marka w stereotypowy sposób ukazała Azjatów?
- Rosyjskie wydanie "Elle" popiera inwazję na Ukrainę? Litera "Z" na okładce magazynu
- Metaludzie na okładce "Vogue". Sztuczna inteligencja tak widzi piękno
- Mężczyźni w Chinach reklamują kobiecą bieliznę. Kuriozalny powód
Crocsy są jak muzyka Mozarta, która raz rozbrzmiewa w Łodzi na Bałutach, a innego dnia na wieczorku poetyckim w kawiarni w Krakowie.
Jeśli ktoś się zastanawia, o co chodzi w tej metaforze to nawiązuję do tego, że na ostatniej gali rozdania Oscarów w Crocsach paradował Questlove, perkusista zespołu The Roots. Tak, Crocsy noszą artyści, politycy, celebryci i Twój sąsiad spod czwórki.
Crocsy x Balenciaga, czyli najambitniejsze collabo w historii mody
Jeden z najbardziej luksusowych domów mody, Balenciaga, podjął się współpracy z Crocsami. Efekt tego niezwykłego romansu to Crocsy na szpilkach. Obuwie powstało w ramach kolekcji na wiosnę 2022 roku. Projekt wywołał ogromne emocje! "Bóg nas porzucił", "Wypalcie to ogniem" – to tylko niektóre z komentarzy, które pojawiły się na Twitterze po pokazie.
Pandemia spopularyzowała chodzenie w Crocsach
Jak donosi "Rzeczpospolita", w pierwszym kwartale 2021 roku sprzedaż Crocsów wzrosła o 64% w porównaniu z rokiem ubiegłym. O 75% wzrosła również sprzedaż przez internet, która odpowiada dziś za 1/3 całej sprzedaży, a wartość akcji firmy od ubiegłego roku wzrosła o 300%. Firma osiągnęła ten sukces dzięki współpracy z artystami oraz kampaniami w social mediach m.in. TikToku i Instagramie.
Popularne
- Polka zmarła na egzotycznej wyspie. Miała 27 lat i żywiła się wyłącznie owocami
- Ekipa otworzy sklep stacjonarny. Znamy lokalizację i datę otwarcia
- Nudna reklama Friza i Wersow. Recenzja "Friz & Wersow. Miłość w czasach online"
- Wege burgery na celowniku UE. "Zakaz byłby krokiem wstecz"
- "POLSKA GUROM" - Przemek Kucyk zgłasza się na Eurowizję. To jego topka polskiej (pop)kultury
- Billie Eilish zaatakowana przez fana na własnym koncercie. "Obrzydliwe"
- Żabka sprzedaje spalone nuggetsy? Test halloweenowej nowości
- Streamerka urodziła dziecko podczas transmisji. CEO Twitcha gratuluje
- Pokazał mieszkanie 11 m2 w Warszawie. Serio, to nie jest żart