Avengersi pracują dla Pfizera. Reklamują szczepionki przeciw COVID-19
Kiedyś bronili świat przed Ultronem, teraz walczą z koronawirusem. Legendarni bohaterowie Marvela będą współpracować z firmami Pfizer i BioNTech. Zajmą się promocją szczepień przeciw COVID-19.
Po wybuchu pandemii COVID-19 Pfizer wraz z przedsiębiorstwem BioNTech wyprodukował szczepionkę przeciw COVID-19. W październiku tego roku firmy wystartowały z kampanią reklamową, która ma zachęcać mieszkańców USA do przyjęcia kolejnej dawki szczepień. W akcję promocyjną zaangażował się Marvel.
Podobne
- Jezus obok Zeusa? "Thor: Miłość i grom" mógł wywołać sensację
- Izraelska superbohaterka dołączy do Marvela. Budzi ogromne kontrowersje
- Elmo zaszczepił się przeciw COVID-19. "Dla bezpieczeństwa rodziny i przyjaciół"
- "Deadpool 3" będzie tylko dla dorosłych. I znalazł już swoją "wielką złą"
- Masz takie objawy? "Mgła mózgowa" po Covid-19 zbiera żniwo
Avengersi Marvela pracują dla Pfizera
W materiałach Prifeza w mediach społecznościowych występują Avengersi. To grupa superbohaterów, która w filmach, serialach i komiksach chroni świat przed zagładą. "Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Marvelem, który jest tak mocno zakorzeniony w globalnej kulturze i rozrywce, aby przypominać ludziom o działaniach, które każdy może podjąć, by pomóc siebie ochronić, podobnie jak Avengersie chronią swoją społeczność" - czytamy w komunikacie prasowym firmy Pfizer.
Efektem współpracy Pfizera, BioNTech i Marvela jest komiks "Everyday Heroes" (tłum. "Bohaterowie Codzienności"). Historia ukazuje walkę Avengersów z Ultronem, który reprezentuje COVID-19. Antagonista nieustannie ewoluuje, zmuszając superbohaterów do ciągłych zmian taktyki. Fabuła symbolizuje walkę ludzkości z koronawirusem, którego kolejne warianty zbierają śmiertelne żniwo na całym świecie. Historia kończy się sceną, gdy wszyscy Avengersi idą na szczepienie.
Szczepienia na COVID-19 w USA
Nowa partia szczepionek przeciw COVID-19 trafi w USA na rynek sprzedaży komercyjnej. Wynika to z faktu, że amerykański rząd nie uzyskał dodatkowych funduszy od Kongresu. Jak podaje "Puls Medycyny", dr Albert Bourla , dyrektor generalny firmy Pfizer, oświadczył, że firma może być "jeszcze bardziej konkurencyjna", a jej umiejętności komercyjne są "jeszcze lepiej dopasowane" na otwartym rynku niż w modelu kontraktów rządowych.
Jak podaje amerykańskie Centrum Zapobiegania i Kontroli Chorób (CDC), do 28 września 7,6 mln ludzi w USA otrzymało zaktualizowaną dawkę przypominającą szczepionki przeciw COVID-19. W Unii Europejskiej we wrześniu dawkę przypominającą przyjmowało ok. 1-1,4 mln osób tygodniowo.
Źródła: "Puls Medycyny"/"Fierce Pharma"
Popularne
- Problemy Oskara Szafarowicza. Pokazał wezwanie od uczelni
- Miliony wyświetleń. 23-letnia modelka nową królową internetu
- Tiktokerka nie może znaleźć pracy. Uważa, że to dyskryminacja
- Straszna śmierć dziecka. Wstrząsające nagrania obiegły internet
- Nowy trend na TikToku. Czym jest "bananowy botoks"?
- Marcin Dubiel podpadł Roxie Węgiel. Chodzi o związek z Kevinem
- Szafarowicz wyrwał bana za hejt. "Nie wycofuję się z żadnego słowa"
- Szokujące nagranie z pociągu. Polacy kochają przygody na kolei?
- Fagata na radarze księdza. Duchowny rzucił jej wyzwanie