Avengersi pracują dla Pfizera. Reklamują szczepionki przeciw COVID-19
Kiedyś bronili świat przed Ultronem, teraz walczą z koronawirusem. Legendarni bohaterowie Marvela będą współpracować z firmami Pfizer i BioNTech. Zajmą się promocją szczepień przeciw COVID-19.
Po wybuchu pandemii COVID-19 Pfizer wraz z przedsiębiorstwem BioNTech wyprodukował szczepionkę przeciw COVID-19. W październiku tego roku firmy wystartowały z kampanią reklamową, która ma zachęcać mieszkańców USA do przyjęcia kolejnej dawki szczepień. W akcję promocyjną zaangażował się Marvel.
Podobne
- Jezus obok Zeusa? "Thor: Miłość i grom" mógł wywołać sensację
- Izraelska superbohaterka dołączy do Marvela. Budzi ogromne kontrowersje
- Elmo zaszczepił się przeciw COVID-19. "Dla bezpieczeństwa rodziny i przyjaciół"
- "Deadpool 3" będzie tylko dla dorosłych. I znalazł już swoją "wielką złą"
- Masz takie objawy? "Mgła mózgowa" po Covid-19 zbiera żniwo
Avengersi Marvela pracują dla Pfizera
W materiałach Prifeza w mediach społecznościowych występują Avengersi. To grupa superbohaterów, która w filmach, serialach i komiksach chroni świat przed zagładą. "Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Marvelem, który jest tak mocno zakorzeniony w globalnej kulturze i rozrywce, aby przypominać ludziom o działaniach, które każdy może podjąć, by pomóc siebie ochronić, podobnie jak Avengersie chronią swoją społeczność" - czytamy w komunikacie prasowym firmy Pfizer.
Efektem współpracy Pfizera, BioNTech i Marvela jest komiks "Everyday Heroes" (tłum. "Bohaterowie Codzienności"). Historia ukazuje walkę Avengersów z Ultronem, który reprezentuje COVID-19. Antagonista nieustannie ewoluuje, zmuszając superbohaterów do ciągłych zmian taktyki. Fabuła symbolizuje walkę ludzkości z koronawirusem, którego kolejne warianty zbierają śmiertelne żniwo na całym świecie. Historia kończy się sceną, gdy wszyscy Avengersi idą na szczepienie.
Szczepienia na COVID-19 w USA
Nowa partia szczepionek przeciw COVID-19 trafi w USA na rynek sprzedaży komercyjnej. Wynika to z faktu, że amerykański rząd nie uzyskał dodatkowych funduszy od Kongresu. Jak podaje "Puls Medycyny", dr Albert Bourla , dyrektor generalny firmy Pfizer, oświadczył, że firma może być "jeszcze bardziej konkurencyjna", a jej umiejętności komercyjne są "jeszcze lepiej dopasowane" na otwartym rynku niż w modelu kontraktów rządowych.
Jak podaje amerykańskie Centrum Zapobiegania i Kontroli Chorób (CDC), do 28 września 7,6 mln ludzi w USA otrzymało zaktualizowaną dawkę przypominającą szczepionki przeciw COVID-19. W Unii Europejskiej we wrześniu dawkę przypominającą przyjmowało ok. 1-1,4 mln osób tygodniowo.
Źródła: "Puls Medycyny"/"Fierce Pharma"
W temacie popkultura
- Orange Warsaw Festival 2025. "Chappell Roan napisała mi DM: przygotuj się na warszawski tłum"
- Ile Friz wydał na "Twoje 5 Minut 3"? Backstage jak w studio w Hollywood
- Shawn Mendes jedzie w trasę. Artysta zapowiedział powrót do Polski!
- Kto napisał tekst do Hot16challenge2 Andrzeja Dudy? Prezydent odpowiada
Popularne
- Amsterdam zaprasza na rave na autostradzie. 9 godzin mocnego techno
- Podejrzany o zabójstwo tiktokerki wrócił na miejsce zbrodni. Zostawił przerażający list
- Maskotki Minecraft do kupienia w Biedronce. Ile kosztują?
- Lalka Anabelle wyruszyła w upiorne tour. Warrenowie ostrzegali, żeby jej nie ruszać
- Ile przetrwałbyś na platformie bez lajków? Daj się wciągnąć w fediwersum
- Uzależnił się od smartfona. Straszne, co stało się z jego głową
- Łzy i drżący głos. PashaBiceps stracił czworonożnego przyjaciela
- Fit Lovers strollowali swoich fanów. "Rozstanie" to akcja promocyjna?
- Mata przewiózł Marylę Rodowicz Mustangiem. Teledysk to totalny viral