Afera o płeć cukierków M&M's. Żeńskie opakowanie w sprzedaży
Na półki w amerykańskich sklepach trafiło limitowane wydanie czekoladowych cukierków M&M's. Premierze smakołyku towarzyszą ogromne kontrowersje. Wszystko przez to, że na opakowaniach widnieją wyłącznie kobiecie postaci, w tym Fioletowa Wiola.
M&M’s to znane na całym świecie czekoladowe cukierki w kształcie guzików. Występują w bardzo wielu wersjach i smakach. W reklamach M&M's i na opakowaniach produktu pojawiają się "ożywione" cukierki, które mają różne imiona i charaktery. To np. Niebieski, Pani Zielona, Pomarańczowy, Pani Brązowa. Przysmaki są produkowane przez koncern Mars Incorporated.
Podobne
- M&M's wycofuje żeńskie cukierki. Powodem presja prawicowów?
- M&M's zepsuły dzień Arturowi Dziamborowi. Czekoladki przestały być seksowne
- Konfederaci odkryli burger z McDonald's o nazwie Bandera. Ich reakcja to HIT!
- Antyszczepionkowcy węszą spisek w darmowych pączusiach 🍩
- Joe Biden stawia na influencerów. Wesprą go w nadchodzącej kampanii
Mars Incorporated wypuścił na rynek limitowaną wersję cukierków M&M’s. Obejmuje ona wyłącznie trzy kolory drażetek: fioletowy, brązowy i zielony. Na opakowaniach produktu i w kampanii reklamowej cukierki są symbolizowane wyłącznie przez żeńskie postacie. Gwiazdą wyjątkowej edycji jest fioletowy draż o imieniu Fioletowa Wiola.
Fioletowa Wiola w limitowanej edycji M&M's
Unikalną edycję wyróżnia design opakowania. Kobiece bohaterki zostały odwrócone do góry nogami po to, aby - jak podkreślił producent - "uhonorować wszystkie kobiety na świecie, które odwracają status quo".
Jeden dolar z każdego sprzedanego opakowania limitowanej edycji M&M's zasili konta organizacji działających na rzecz kobiet. Mars Incorporated szacuje, że kwota wyniesie ok. 500 tys. dolarów. Ponadto korporacja obiecuje przelać darowiznę w wysokości 300 tys. dolarów na rzecz instytucji i organizacji walczących o prawa kobiet. Dodatkowo firma chce wybrać kobiety, które "odwracają status quo" i ufundować im stypendia.
Fioletowa Wiola zagraża bezpieczeństwu USA?
Jak podaje "CNN", limitowana edycja M&M's wywołała oburzenie wśród konserwatywnych dziennikarzy z USA. Niektórzy publicyści stwierdzili nawet, że nowe opkowania czekoladowych draży to element "wojen kulturowych". W telewizji Fox News padło nawet stwierdzenie, że kobiece M&M's "dodają śmiałości" Chinom.
- Jeżeli to jest właśnie to, czego potrzebujesz, aby poczuć się docenioną, czyli M&M's w kolorze, który wydaje ci się związany z feminizmem, to martwię się o ciebię - powiedziała prezenterka Martha MacCallum.
Dziennikarka kontynuowała: - To sprawia, że Chiny mówią: "Och, dobrze, skupcie się na tym. Skoncentrujcie się na sprzedawaniu kolorowych M&M's, podczas gdy my przejmujemy złoża minerałów na całym świecie".
Jak przypomina portal wirtualnemedia.pl, Fioletowa Wiola zadebiutowała we wrześniu 2022 roku. To pierwsza w historii kobieca postać wśród orzechowych M&M's. Premierze nowej postaci towarzyszył teledysk i singiel "I’m Just Gonna Be Me". Wówczas jeden z czołowych komentatorów "Fox News" Tucker Carlson grzmiał, że nowy cukierek promuje kulturę "woke".
"I'm Just Gonna Be Me" (Official Video) - "Po prostu będę sobą" (Oficjalny teledysk)
Watch Out Tucker Carlson, Here Comes The Purple M&M
Popularne
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Vibez Creators Awards - wybierz najlepszych twórców i wygraj wejściówkę na galę!
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Jurorka "Tańca z gwiazdami" węszy romans? "Ja nie widzę tej relacji"
- Chłopak Seleny Gomez się nie myje? Prawda wyszła na jaw
- Agata Duda trenduje za granicą. Amerykanie w szoku