Afera o płeć cukierków M&M's. Żeńskie opakowanie w sprzedaży
Na półki w amerykańskich sklepach trafiło limitowane wydanie czekoladowych cukierków M&M's. Premierze smakołyku towarzyszą ogromne kontrowersje. Wszystko przez to, że na opakowaniach widnieją wyłącznie kobiecie postaci, w tym Fioletowa Wiola.
M&M’s to znane na całym świecie czekoladowe cukierki w kształcie guzików. Występują w bardzo wielu wersjach i smakach. W reklamach M&M's i na opakowaniach produktu pojawiają się "ożywione" cukierki, które mają różne imiona i charaktery. To np. Niebieski, Pani Zielona, Pomarańczowy, Pani Brązowa. Przysmaki są produkowane przez koncern Mars Incorporated.
Podobne
- M&M's wycofuje żeńskie cukierki. Powodem presja prawicowów?
- M&M's zepsuły dzień Arturowi Dziamborowi. Czekoladki przestały być seksowne
- Konfederaci odkryli burger z McDonald's o nazwie Bandera. Ich reakcja to HIT!
- Antyszczepionkowcy węszą spisek w darmowych pączusiach 🍩
- Joe Biden stawia na influencerów. Wesprą go w nadchodzącej kampanii
Mars Incorporated wypuścił na rynek limitowaną wersję cukierków M&M’s. Obejmuje ona wyłącznie trzy kolory drażetek: fioletowy, brązowy i zielony. Na opakowaniach produktu i w kampanii reklamowej cukierki są symbolizowane wyłącznie przez żeńskie postacie. Gwiazdą wyjątkowej edycji jest fioletowy draż o imieniu Fioletowa Wiola.
Fioletowa Wiola w limitowanej edycji M&M's
Unikalną edycję wyróżnia design opakowania. Kobiece bohaterki zostały odwrócone do góry nogami po to, aby - jak podkreślił producent - "uhonorować wszystkie kobiety na świecie, które odwracają status quo".
Jeden dolar z każdego sprzedanego opakowania limitowanej edycji M&M's zasili konta organizacji działających na rzecz kobiet. Mars Incorporated szacuje, że kwota wyniesie ok. 500 tys. dolarów. Ponadto korporacja obiecuje przelać darowiznę w wysokości 300 tys. dolarów na rzecz instytucji i organizacji walczących o prawa kobiet. Dodatkowo firma chce wybrać kobiety, które "odwracają status quo" i ufundować im stypendia.
Fioletowa Wiola zagraża bezpieczeństwu USA?
Jak podaje "CNN", limitowana edycja M&M's wywołała oburzenie wśród konserwatywnych dziennikarzy z USA. Niektórzy publicyści stwierdzili nawet, że nowe opkowania czekoladowych draży to element "wojen kulturowych". W telewizji Fox News padło nawet stwierdzenie, że kobiece M&M's "dodają śmiałości" Chinom.
- Jeżeli to jest właśnie to, czego potrzebujesz, aby poczuć się docenioną, czyli M&M's w kolorze, który wydaje ci się związany z feminizmem, to martwię się o ciebię - powiedziała prezenterka Martha MacCallum.
Dziennikarka kontynuowała: - To sprawia, że Chiny mówią: "Och, dobrze, skupcie się na tym. Skoncentrujcie się na sprzedawaniu kolorowych M&M's, podczas gdy my przejmujemy złoża minerałów na całym świecie".
Jak przypomina portal wirtualnemedia.pl, Fioletowa Wiola zadebiutowała we wrześniu 2022 roku. To pierwsza w historii kobieca postać wśród orzechowych M&M's. Premierze nowej postaci towarzyszył teledysk i singiel "I’m Just Gonna Be Me". Wówczas jeden z czołowych komentatorów "Fox News" Tucker Carlson grzmiał, że nowy cukierek promuje kulturę "woke".
"I'm Just Gonna Be Me" (Official Video) - "Po prostu będę sobą" (Oficjalny teledysk)
Watch Out Tucker Carlson, Here Comes The Purple M&M
Popularne
- To oni pozwali Sylwestra Wardęgę. Lista jest bardzo długa
- W 12 godziny spała z 1000 facetów. Onlyfansiara twierdzi, że pobiła rekord
- Dubajska czekolada trafiła do Żabki. Limitowana i ekstremalnie droga
- "Fazolandia" sprzedana. Koniec marzenia słynnego youtubera
- AI Iga Świątek wali szoty w reklamie pubu Mentzena. Będą pozwy?
- Jelly Frucik spał z Wojtkiem Golą? Żaden 20-stronnicowy dokument tego nie wymaże
- Dawid Podsiadło z AliExpress. Hubert jak Maciej Musiał - też posprząta mieszkanie
- 19 stycznia krytyczną datą dla TikToka. MrBeast zabrał głos
- Merch Drwala 2025 nadchodzi. Trzy daty, które lepiej zapamiętaj