M&M's zepsuły dzień Arturowi Dziamborowi. Czekoladki przestały być seksowne
Maskotki cukierków czekoladowych M&M's przechodzą rebranding, aby być bardziej inkluzywne. Zmiana wizerunku wiąże się z symbolicznymi zmianami np. żeńska postać czekoladki zmieni szpilki na trampki. Nie spodobało się to amerykańskim szurom i Arturowi Dziamborowi.
M&M's ogłosiło strategię zmiany wizerunku, aby zwrócić uwagę na różnorodność i poczucie przynależności. Drobną metamorfozę w wyglądzie przejdą opakowania cukierków i maskotki produktów. Na przykład żeński zielony M&M's zacznie nosić trampki zamiast szpilek, "aby odzwierciedlić jej niewymuszoną pewność siebie". Z kolei żeńska postać w kolorze brązowym zmieniła szpilki na buty na słupku.
Podobne
Marka poprzez zmianę wizerunku chce położyć większy nacisk na inkluzywność. Wynika to z oczekiwań odbiorców, w szczególności pokolenia Z. Młodzi konsumenci przywiązują dużą wagę do postępowych wartości społecznych i chcą, aby marki poruszały tematy drażliwe społecznie (w USA chce tego 46% Zetek).
M&M'S: For All Funkind
Prawica wściekła za metamorfozę maskotek M&M's
Dostosowanie wyglądu maskotek do oczekiwań odbiorców nie przypadło do gustu prawicowym publicys... tzn. szurom z USA. Najgłośniejszym szczekaczem jest Tucker Carlson, dziennikarz telewizji Fox News. Tucker wierzy w tzw. wielką wymianę, czyli teorię spiskową, zgodnie z którą w USA, Europie i Australii istnieje zmowa w celu zastąpienia białej populacji imigrantami z krajów muzułmańskich.
Carlson wyraził oburzenie zmianami w wyglądzie maskotek M&M's na antenie telewizji:
M&M's nie spoczną, dopóki każda kreskówkowa postać nie stanie się nieatrakcyjna i całkowicie androgyniczna. Aż do momentu, gdy nie chciałbyś się napić z nią drinka. Oto cel. Kiedy cię wyłączą, osiągniemy równość.
Artur Dziambor nadal walczy
Wszyscy czekaliśmy aż głos w sprawie metamorfozy M&M's zabierze Artur Dziambor. Polityk Konfederacji zasłynął jako obrońca piersi Króliczki Loli z Kosmicznego Meczu. Mężczyźnie nie podobało się, że twórcy filmu animowanego dla dzieci zdecydowali się zakryć ciało futerkowej postaci i zmniejszyć jej piersi.
Najpierw Króliczka Lola, teraz cios ze strony czekoladowych cukierków. Artur Dziambor prawdopodobnie jest zdewastowany wiadomością o rebrandingu M&M's. Polityk Konfederacji skomentował sprawę niezwykle zdawkowo słowami: "To samo gówno, inny dzień".
Panie Arturze, specjalnie dla pana kierujemy poniższe słowa:
będzie dobrze
Źródła: nowymarketing.pl/wirtualnemedia.pl/wyborcza.pl
Popularne
- Podejrzany o zabójstwo tiktokerki wrócił na miejsce zbrodni. Zostawił przerażający list
- W powietrzu dostała ataku paniki. Tragiczna śmierć 19-latki
- Amsterdam zaprasza na rave na autostradzie. 9 godzin mocnego techno
- Kto dołączy do nowego składu TeenZ? Detektywi z TikToka już wiedzą
- Na kogo głosowali influencerzy? Niektórzy przyznali to wprost
- Fit Lovers strollowali swoich fanów. "Rozstanie" to akcja promocyjna?
- Ile przetrwałbyś na platformie bez lajków? Daj się wciągnąć w fediwersum
- Rotacja zabawek z DRE$$CODE. Jakim trendom uległ Eryk Moczko?
- Bambi wypuściła własne napoje. Banger Ice Tea już w sklepach (w dwóch smakach)