M&M's zepsuły dzień Arturowi Dziamborowi. Czekoladki przestały być seksowne
Maskotki cukierków czekoladowych M&M's przechodzą rebranding, aby być bardziej inkluzywne. Zmiana wizerunku wiąże się z symbolicznymi zmianami np. żeńska postać czekoladki zmieni szpilki na trampki. Nie spodobało się to amerykańskim szurom i Arturowi Dziamborowi.
M&M's ogłosiło strategię zmiany wizerunku, aby zwrócić uwagę na różnorodność i poczucie przynależności. Drobną metamorfozę w wyglądzie przejdą opakowania cukierków i maskotki produktów. Na przykład żeński zielony M&M's zacznie nosić trampki zamiast szpilek, "aby odzwierciedlić jej niewymuszoną pewność siebie". Z kolei żeńska postać w kolorze brązowym zmieniła szpilki na buty na słupku.
Podobne
Marka poprzez zmianę wizerunku chce położyć większy nacisk na inkluzywność. Wynika to z oczekiwań odbiorców, w szczególności pokolenia Z. Młodzi konsumenci przywiązują dużą wagę do postępowych wartości społecznych i chcą, aby marki poruszały tematy drażliwe społecznie (w USA chce tego 46% Zetek).
M&M'S: For All Funkind
Prawica wściekła za metamorfozę maskotek M&M's
Dostosowanie wyglądu maskotek do oczekiwań odbiorców nie przypadło do gustu prawicowym publicys... tzn. szurom z USA. Najgłośniejszym szczekaczem jest Tucker Carlson, dziennikarz telewizji Fox News. Tucker wierzy w tzw. wielką wymianę, czyli teorię spiskową, zgodnie z którą w USA, Europie i Australii istnieje zmowa w celu zastąpienia białej populacji imigrantami z krajów muzułmańskich.
Carlson wyraził oburzenie zmianami w wyglądzie maskotek M&M's na antenie telewizji:
Artur Dziambor nadal walczy
Wszyscy czekaliśmy aż głos w sprawie metamorfozy M&M's zabierze Artur Dziambor. Polityk Konfederacji zasłynął jako obrońca piersi Króliczki Loli z Kosmicznego Meczu. Mężczyźnie nie podobało się, że twórcy filmu animowanego dla dzieci zdecydowali się zakryć ciało futerkowej postaci i zmniejszyć jej piersi.
Najpierw Króliczka Lola, teraz cios ze strony czekoladowych cukierków. Artur Dziambor prawdopodobnie jest zdewastowany wiadomością o rebrandingu M&M's. Polityk Konfederacji skomentował sprawę niezwykle zdawkowo słowami: "To samo gówno, inny dzień".
Panie Arturze, specjalnie dla pana kierujemy poniższe słowa:
będzie dobrze
Źródła: nowymarketing.pl/wirtualnemedia.pl/wyborcza.pl
Popularne
- To oni pozwali Sylwestra Wardęgę. Lista jest bardzo długa
- W 12 godziny spała z 1000 facetów. Onlyfansiara twierdzi, że pobiła rekord
- Dubajska czekolada trafiła do Żabki. Limitowana i ekstremalnie droga
- AI Iga Świątek wali szoty w reklamie pubu Mentzena. Będą pozwy?
- "Fazolandia" sprzedana. Koniec marzenia słynnego youtubera
- Jelly Frucik spał z Wojtkiem Golą? Żaden 20-stronnicowy dokument tego nie wymaże
- Dawid Podsiadło z AliExpress. Hubert jak Maciej Musiał - też posprząta mieszkanie
- Koniec z wagarami? MEN chce walczyć z niską frekwencją
- 19 stycznia krytyczną datą dla TikToka. MrBeast zabrał głos