M&M's rebranding

M&M's zepsuły dzień Arturowi Dziamborowi. Czekoladki przestały być seksowne

Źródło zdjęć: © Twitter.com, YouTube, Canva
Jakub TyszkowskiJakub Tyszkowski,24.01.2022 15:19

Maskotki cukierków czekoladowych M&M's przechodzą rebranding, aby być bardziej inkluzywne. Zmiana wizerunku wiąże się z symbolicznymi zmianami np. żeńska postać czekoladki zmieni szpilki na trampki. Nie spodobało się to amerykańskim szurom i Arturowi Dziamborowi.

M&M's ogłosiło strategię zmiany wizerunku, aby zwrócić uwagę na różnorodność i poczucie przynależności. Drobną metamorfozę w wyglądzie przejdą opakowania cukierków i maskotki produktów. Na przykład żeński zielony M&M's zacznie nosić trampki zamiast szpilek, "aby odzwierciedlić jej niewymuszoną pewność siebie". Z kolei żeńska postać w kolorze brązowym zmieniła szpilki na buty na słupku.

Marka poprzez zmianę wizerunku chce położyć większy nacisk na inkluzywność. Wynika to z oczekiwań odbiorców, w szczególności pokolenia Z. Młodzi konsumenci przywiązują dużą wagę do postępowych wartości społecznych i chcą, aby marki poruszały tematy drażliwe społecznie (w USA chce tego 46% Zetek).

M&M'S: For All Funkind

Prawica wściekła za metamorfozę maskotek M&M's

Dostosowanie wyglądu maskotek do oczekiwań odbiorców nie przypadło do gustu prawicowym publicys... tzn. szurom z USA. Najgłośniejszym szczekaczem jest Tucker Carlson, dziennikarz telewizji Fox News. Tucker wierzy w tzw. wielką wymianę, czyli teorię spiskową, zgodnie z którą w USA, Europie i Australii istnieje zmowa w celu zastąpienia białej populacji imigrantami z krajów muzułmańskich.

Carlson wyraził oburzenie zmianami w wyglądzie maskotek M&M's na antenie telewizji:

M&M's nie spoczną, dopóki każda kreskówkowa postać nie stanie się nieatrakcyjna i całkowicie androgyniczna. Aż do momentu, gdy nie chciałbyś się napić z nią drinka. Oto cel. Kiedy cię wyłączą, osiągniemy równość.

- Tucker Carlson
trwa ładowanie posta...

Artur Dziambor nadal walczy

Wszyscy czekaliśmy aż głos w sprawie metamorfozy M&M's zabierze Artur Dziambor. Polityk Konfederacji zasłynął jako obrońca piersi Króliczki Loli z Kosmicznego Meczu. Mężczyźnie nie podobało się, że twórcy filmu animowanego dla dzieci zdecydowali się zakryć ciało futerkowej postaci i zmniejszyć jej piersi.

trwa ładowanie posta...

Najpierw Króliczka Lola, teraz cios ze strony czekoladowych cukierków. Artur Dziambor prawdopodobnie jest zdewastowany wiadomością o rebrandingu M&M's. Polityk Konfederacji skomentował sprawę niezwykle zdawkowo słowami: "To samo gówno, inny dzień".

Artur Dziambor
Artur Dziambor (Twitter.com)

Panie Arturze, specjalnie dla pana kierujemy poniższe słowa:

będzie dobrze

Źródła: nowymarketing.pl/wirtualnemedia.pl/wyborcza.pl

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 1
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 6
  • emoji smutek - liczba głosów: 2
  • emoji złość - liczba głosów: 2
  • emoji kupka - liczba głosów: 5
Polak,zgłoś
Problemy pierwszego świata.
Odpowiedz
0Zgadzam się1Nie zgadzam się