M&M's zepsuły dzień Arturowi Dziamborowi. Czekoladki przestały być seksowne
Maskotki cukierków czekoladowych M&M's przechodzą rebranding, aby być bardziej inkluzywne. Zmiana wizerunku wiąże się z symbolicznymi zmianami np. żeńska postać czekoladki zmieni szpilki na trampki. Nie spodobało się to amerykańskim szurom i Arturowi Dziamborowi.
M&M's ogłosiło strategię zmiany wizerunku, aby zwrócić uwagę na różnorodność i poczucie przynależności. Drobną metamorfozę w wyglądzie przejdą opakowania cukierków i maskotki produktów. Na przykład żeński zielony M&M's zacznie nosić trampki zamiast szpilek, "aby odzwierciedlić jej niewymuszoną pewność siebie". Z kolei żeńska postać w kolorze brązowym zmieniła szpilki na buty na słupku.
Podobne
- M&M's wycofuje żeńskie cukierki. Powodem presja prawicowów?
- Afera o płeć cukierków M&M's. Żeńskie opakowanie w sprzedaży
- Burger King wypuścił Pride Whoppera. To ukłon w stronę osób LGBTQ+
- Zobacz jak Burger King złożył najgorsze życzenia na Dzień Kobiet
- Nadciąga smartfon Coca-Cola? To może być hit sprzedaży
Marka poprzez zmianę wizerunku chce położyć większy nacisk na inkluzywność. Wynika to z oczekiwań odbiorców, w szczególności pokolenia Z. Młodzi konsumenci przywiązują dużą wagę do postępowych wartości społecznych i chcą, aby marki poruszały tematy drażliwe społecznie (w USA chce tego 46% Zetek).
M&M'S: For All Funkind
Prawica wściekła za metamorfozę maskotek M&M's
Dostosowanie wyglądu maskotek do oczekiwań odbiorców nie przypadło do gustu prawicowym publicys... tzn. szurom z USA. Najgłośniejszym szczekaczem jest Tucker Carlson, dziennikarz telewizji Fox News. Tucker wierzy w tzw. wielką wymianę, czyli teorię spiskową, zgodnie z którą w USA, Europie i Australii istnieje zmowa w celu zastąpienia białej populacji imigrantami z krajów muzułmańskich.
Carlson wyraził oburzenie zmianami w wyglądzie maskotek M&M's na antenie telewizji:
Artur Dziambor nadal walczy
Wszyscy czekaliśmy aż głos w sprawie metamorfozy M&M's zabierze Artur Dziambor. Polityk Konfederacji zasłynął jako obrońca piersi Króliczki Loli z Kosmicznego Meczu. Mężczyźnie nie podobało się, że twórcy filmu animowanego dla dzieci zdecydowali się zakryć ciało futerkowej postaci i zmniejszyć jej piersi.
Najpierw Króliczka Lola, teraz cios ze strony czekoladowych cukierków. Artur Dziambor prawdopodobnie jest zdewastowany wiadomością o rebrandingu M&M's. Polityk Konfederacji skomentował sprawę niezwykle zdawkowo słowami: "To samo gówno, inny dzień".
Panie Arturze, specjalnie dla pana kierujemy poniższe słowa:
będzie dobrze
Źródła: nowymarketing.pl/wirtualnemedia.pl/wyborcza.pl
Popularne
- Szafarowicz w skowronkach. "Zapał rewolucyjny na uczelni wygasa?"
- Zrywają odręczne ogłoszenia. Oddolna walka z flipperami
- Odcięła nos i wytatuowała dziąsła? Jej wygląd szokuje
- Porzuciła branżę dla dorosłych. "Powierzyłam swoje życie Chrystusowi"
- 65-latek wytatuował całe ciało. Zapłacił za to grube pieniądze
- Zasłynęła nagą imprezą w Moskwie. Usłyszała nowe zarzuty
- Trudny los królowej życia. Popłakała się przed kamerą
- Wojownicy Maryi nadchodzą. Planują blokadę miasta
- Osoba tiktokerska szokuje. Ile "koszmarna lalka" wydała na kolczyki?