M&M's zepsuły dzień Arturowi Dziamborowi. Czekoladki przestały być seksowne
Maskotki cukierków czekoladowych M&M's przechodzą rebranding, aby być bardziej inkluzywne. Zmiana wizerunku wiąże się z symbolicznymi zmianami np. żeńska postać czekoladki zmieni szpilki na trampki. Nie spodobało się to amerykańskim szurom i Arturowi Dziamborowi.
M&M's ogłosiło strategię zmiany wizerunku, aby zwrócić uwagę na różnorodność i poczucie przynależności. Drobną metamorfozę w wyglądzie przejdą opakowania cukierków i maskotki produktów. Na przykład żeński zielony M&M's zacznie nosić trampki zamiast szpilek, "aby odzwierciedlić jej niewymuszoną pewność siebie". Z kolei żeńska postać w kolorze brązowym zmieniła szpilki na buty na słupku.
Marka poprzez zmianę wizerunku chce położyć większy nacisk na inkluzywność. Wynika to z oczekiwań odbiorców, w szczególności pokolenia Z. Młodzi konsumenci przywiązują dużą wagę do postępowych wartości społecznych i chcą, aby marki poruszały tematy drażliwe społecznie (w USA chce tego 46% Zetek).
M&M'S: For All Funkind
Prawica wściekła za metamorfozę maskotek M&M's
Dostosowanie wyglądu maskotek do oczekiwań odbiorców nie przypadło do gustu prawicowym publicys... tzn. szurom z USA. Najgłośniejszym szczekaczem jest Tucker Carlson, dziennikarz telewizji Fox News. Tucker wierzy w tzw. wielką wymianę, czyli teorię spiskową, zgodnie z którą w USA, Europie i Australii istnieje zmowa w celu zastąpienia białej populacji imigrantami z krajów muzułmańskich.
Carlson wyraził oburzenie zmianami w wyglądzie maskotek M&M's na antenie telewizji:
M&M's nie spoczną, dopóki każda kreskówkowa postać nie stanie się nieatrakcyjna i całkowicie androgyniczna. Aż do momentu, gdy nie chciałbyś się napić z nią drinka. Oto cel. Kiedy cię wyłączą, osiągniemy równość.
Artur Dziambor nadal walczy
Wszyscy czekaliśmy aż głos w sprawie metamorfozy M&M's zabierze Artur Dziambor. Polityk Konfederacji zasłynął jako obrońca piersi Króliczki Loli z Kosmicznego Meczu. Mężczyźnie nie podobało się, że twórcy filmu animowanego dla dzieci zdecydowali się zakryć ciało futerkowej postaci i zmniejszyć jej piersi.
Najpierw Króliczka Lola, teraz cios ze strony czekoladowych cukierków. Artur Dziambor prawdopodobnie jest zdewastowany wiadomością o rebrandingu M&M's. Polityk Konfederacji skomentował sprawę niezwykle zdawkowo słowami: "To samo gówno, inny dzień".
Panie Arturze, specjalnie dla pana kierujemy poniższe słowa:
będzie dobrze
Źródła: nowymarketing.pl/wirtualnemedia.pl/wyborcza.pl
Popularne
- Patec atakuje ostatni szczyt z Krony Ziemi. Dlaczego Elbrus jest tak problematyczny?
- Dlaczego myślę, że BAZA wygra milion złotych? Sory FAZA, dobry start to nie wszystko [OPINIA]
- Jaki jest twój festiwalowy perfect match? Edycja: Polska. Idealny prezent na Święta last minute [VIBEZ IN LINE]
- "KOCHAM POLSKĘ" za koncerty Mery Spolsky. Oto prawdziwe dobro narodowe [RELACJA]
- Fani Lorde czekali na jej koncert ponad dobę. Co jeszcze są w stanie zrobić dla artystki? [VIBEZ IN LINE]
- Największe sekrety Spotify Wrapped. Czy muzykę AI uwzględniono w podsumowaniu? [WYWIAD]
- Bolt Lokalnie już jest. Możesz zamówić przejazd z osobą płynnie mówiącą po polsku?
- Szop pracz włamał się do sklepu monopolowego. Trafił na izbę wytrzeźwień?
- Mata i Sobel nagrali wspólny kawałek. Najbardziej viralowy collab 2026 r.? [OPINIA]





